חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד לבחור מנורות תקרה 

 

הטכנולוגיה והחדשנות חברו להן יחד וכיום הן מביאות את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב הבית והסלון. עד כמה יש לגוף תאורה משמעות בעיצוב הבית שלכם?

 

הטכנולוגיה והחדשנות חברו להן יחד וכיום הן מביאות את הטרנדים החמים ביותר בעיצוב הבית והסלון. עד כמה יש לגוף תאורה משמעות בעיצוב הבית שלכם? אם פעם זה היה רק עניין של עיצוב שהרי היום זה קשור גם לחומרים הטבעיים וליכולת לשמור על סביבה בריאה לכולם. 

אז איך אתם בוחרים את גופי התאורה שלכם בבית או במשרד? מבין כל הגופים החדשניים ביותר אפשר ואפילו רצוי לדבר על מנורות תקרה- מנורות שהן הרבה יותר מאור מופץ בחדר. 

ייעודו של גוף התאורה נקבע לרוב על פי המיקום, גודל ומטרה. חושבים שגם אתם צריכים גוף תאורה חדש שיחליף את הישן ויספק את כמות האור הנכונה? במאמר שלפניכם נסייע לכם לבחור את מנורת התקרה המושלמת. 

מהם מנורות תקרה צמודי תקרה? 

מנורות תקרה עובדים על אותו עקרון בדומה לתאורה התלויה על התקרה אבל הפעם ללא כבלי החשמל המסועפים. מהיום לא עוד כבלי חשמל שנראים מהתקרה אלא גופי תאורה המהווים יותר אור מתמיד. 

נכון להיום יותר ויותר אנשים בוחרים מנורות תקרה צמודי תקרה והמטרה להאיר כל אזור בבית ובפרט את אזור המטבח. לרוב סוגי התאורה הנ"ל לא יתאימו לכל מקום אלא למקומות בהם התקרה נמוכה במיוחד. כמו כן מהווים גופי החשמל הנ"ל חסכון לא קטן בצריכת החשמל שלכם. 

עם זאת חשוב לחזור ולציין כי מנורות מהסוג הנ"ל לא תמיד יתאימו וישרו את האווירה הנכונה אבל במקום זאת ישיגו את התוצאה ההפוכה העלולה לייצר את המצב ההפוך והוא אווירה עכורה לא אינטימית בעליל.  

המדריך לבחירת מנורה צמודת תקרה 

מנורות תקרה יידרשו בירור של כמה וכמה פרמטרים כמו גובה התקרה, החלל המתאים המהווים חשיבות גדולה לבחירה שלכם. כאמור, מלבד התקרה והגובה שלה חשוב לקחת בחשבון גם את גודל החלל ואת עוצמת האור הנדרשת. 

מעבר לגובה ולגודל החלל המתבקש חשוב לדבר גם על גוון התאורה במטרה להשיג אור שלא מסנוור ומעניק את התאורה הנכונה לכל פינה ופינה בבית. מנורות צמודי תקרה למשרד יידרשו את האור הטבעי והלבן ואילו הגופים החמים יותר יתאימו את עצמם לחדרי שינה או אפילו ישמשו לפינת הקריאה. 

פרמטר נוסף קשור במנגנון המנורה. כיום אפשר ואפילו מומלץ להשיג תאורה שהיא לא רק חכמה אלא גם חסכונית- תאורה שניתן להפעילה בלחיצה אחת קטנה. בחירת מנורה צמודת תקרה שיש לה מנגנון שליטה עם שליטה על עוצמה, הדלקה וכיבוי היא בהחלט הדבר המושלם הן לבית והן למשרד. 

בנוסף לכך חשוב מאוד לבצע מדידות מקדימות לפני שבוחרים את המנורות ובו זמנית לוודא כי אין הצללות על רהיטים או חפצים בסביבה. 

רוצים להחליף גופי תאורה בבית או במשרד? כל מה שאתם צריכים זה יועץ תאורה טוב ובחירה אחת שהיא מעל לכל. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים