חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שיפוץ דירה לפני מכירה: עשה ואל תעשה

 

יש לכם דירה למכירה ואתם פשוט לא מצליחים למכור? הגעתם למקום הנכון, כנראה שאתם צריכים להתחיל לחשוב על שיפוץ דירה לפני מכירה. במאמר הבא נסביר באילו מקרים תצטרכו לשפץ את הדירה, מה כולל בדרך כלל שיפוץ כזה וגם, איך בוחרים בעל מקצוע מתאים? יוצאים לדרך

 

מתי תצטרכו לשפץ את הדירה?

תראו, זה נכון ששוק הנדל"ן הוא השוק הכי חם בארץ ובסופו של דבר אין דירה שלא מצליחים למכור. אבל, וזה אבל גדול, עליכם להבין שאסור לכם לשרוף את הדירה בשוק, אחרת יש מצב שתצטרכו לעשות הנחה דיי גדולה לקונים שלכם.

אז במידה ואתם מפרסמים את הדירה כבר למעלה מחצי שנה ולא מצליחים למכור, סביר להניח שאתם צריכים להתחיל לצאת מהקופסא ולעשות פעולות אקטיביות.

אם הדירה שלכם נמצאת במצב לא הכי טוב, הקירות מתקלפים, עובש, נזילות ורטיבות, אף אחד לא ימהר לעשות אתכם עסקה. במצב כזה, אנו ממליצים לכם לבצע שיפוץ של הבית, לפחות באופן קוסמטי, על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם למכירה.

מה כולל שיפוץ לפני מכירה?

כאמור, מטרתו העיקרית של השיפוץ הוא למקסם את הסיכוי שלכם למכור, ולהוציא כמה שיותר כסף על הדירה שלכם. לפיכך, אתם ממש לא צריכים להשקיע עשרות אלפי שקלים בשיפוץ של הדירה, אחרת אין לכך שום הצדקה כלכלית.

לדוגמא, בחברת אגס חברת פיקוח בניה תוכלו למצוא למשל שיפוצניק מומלץ לצביעת דירה. צביעת דירה תהיה הפעולה הראשונה שבה תרצו להשקיע כסף, מפני שהיא תהפוך בין רגע את הבית שלכם לבונבוניירה של ממש.

מעבר לצביעה, תמיד מומלץ לתקן נזילות גלויות, תקלות אינסטלציה, סדקים, עובש ולמעשה כל תקלה שנראית לעין. זכרו, הלקוחות שלכם קונים את הבית עם העיניים, לכן חשוב שתשקיעו קודם באלמנטים החיצוניים שבולטים.

איך בוחרים בעל מקצוע אמין?

במקום לחרוש את האינטרנט ולחפש אחר מספר בעלי מקצוע מתחומים שונים, אנו ממליצים לכם לחפש חברות ניהול פרויקטים. חברת ניהול פרויקטים היא חברה שתספק לכם את כל בעלי המקצוע שאתם צריכים בכתובת אחת.

אתם לא צריכים לתאם בנפרד מול כל בעל מקצוע, לסגור איתם מחיר, לקשר בניהם ולהקפיד שכולם עומדים בזמנים. יש לכם כתובת אחת שאליה אתם פונים במקרים בהם אתם לא מרוצים מהעבודה או מי מבעלי המקצוע לא עמדו בזמנים.

כמובן שעליכם לוודא כי מדובר בחברה מקצועית ומנוסה, כזו שתשלח אליכם את בעלי המקצועי האיכותיים ביותר, תעמוד בזמנים ותגבה מחירים הוגנים שגם יגרמו לשיפוץ הקטן הזה להשתלם לכם. לכן, בצעו סקר שוק ובחרו בחברה שעשתה עליכם את הרושם המקצועי הכי טוב.

זה נכון, אמנם אתם עכשיו משקיעים כסף בשיפוץ, אך בזכותו יתכן מאד שתקבלו יותר כסף על הדירה שלכם ותקצרו את הפירות ממנו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים