חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלפת צילינדר: כל הטיפים החשובים

 

המפתח נתקע בתוך הצילינדר? עברתם לדירה חדשה? אולי זה הזמן להזמין מנעולן שיחליף לכם את הצילינדר. במאמר הבא נסביר מה זה צילינדר, מתי תצטרכו להחליף אותו וגם, איך בוחרים מנעולן מקצועי? מתחילים

 

צילינדר – מה זה בכלל?

הרבה מהלקוחות מתבלבלים בין צילינדר למנעול, אז זה הזמן לעשות קצת סדר. צילינדר הוא למעשה חלק מהמנגנון של הדלת וברגע שמכניסים אליו את המפתח, גלגל השיניים שבו מסתובב והדלת נפתחת.

יש מגוון סוגים של צילינדרים עם מאפיינים שונים, אך באופן כללי כולם פועלים על פי אותה השיטה ממש ואין הבדלים גדולים.

באילו מקרים תצטרכו להחליף צילינדר?

את הצילינדר תצטרכו להחליף במספר מקרים. המקרה הראשון, הוא במידה ואתם נכנסים לדירה חדשה ואתם רוצים להבטיח שלאף אחד אין את המפתח לדירה שלכם.

לא משנה אם מדובר בדירה חדשה מקבלן או יד ששנייה, אתם אף פעם לא יכולים לדעת אצל מי המפתחות שלכם נמצאים. אז במידה ואתם גרים בראשון לציון למשל, חפשו מנעולן בראשון לציון שיבצע את ההחלפה.

בנוסף, סביר להניח שתרצו להחליף את הצילינדר במקרים בהם המפתח לא מסתובב בתוך המנעול או שהוא פשוט נשבר לחצי בתוך הצילינדר ונתקע. במצב כזה, לא תוכלו לפתוח את הדלת ותצטרכו להזמין מנעולן שיפרוץ את הצילינדר ויחליף אותו.

המקרה האחרון בו תרצו להחליף את הצילינדר הוא במידה ואיבדתם את המפתח. גם אם יש לכם מפתח ספייר, אתם ודאי לא רוצים שמי שגנב לכם את המפתח יפרוץ לכם לדירה. 

כך תשמרו על הצילינדר שלכם

על מנת שהמפתח שלכם לא יתקע בצילינדר וכדי לשמור על אורך החיים של הצילינדר, מומלץ מאד לנקות את המפתח לפני שמכניסים אותו. זה אמנם נשמע לכם מוזר, אבל אם יש חול על המפתח שלכם, זה עלול לתקוע את הצילינדר לאחר מספר שימושים.

בנוסף, מומלץ לשמן את הצילינדר באמצעות שמן ייעודי שנקרא wd40. תפקידו של השמן הזה הוא להאריך את חיי הצילינדר ולמנוע הצטברות של חלודה וקורוזיה. את השימון מומלץ לבצע אחת לשנה לפחות.

כך תבחרו מנעולן מקצועי

מזמינים מנעולן שיחליף לכם את הצילינדר? לפני שאתם ממהרים להתקשר אליו, ודאו שאכן מדובר במנעולן מנוסה בתחום. איך תדעו שהוא מנוסה? פשוט פנו ללקוחות קודמים שלו ואספו עליו כמה שיותר מידע.

ודאו שהוא עבר את הקורס המתאים על מנת להיות מנעולן מקצועי. זה לא משנה אם הוא עבר קורס מנעולן בראשון לציון או כל עיר אחרת, פשוט ודאו שהוא עבר קורס כזה.

אגב, במידה ואתם רוצים לקבל הגנה מקסימלית כמעטפת להחלפת הצילינדר בבית, תמיד מומלץ לשלב התקנה של מצלמות אבטחה.

גרים בראשון לציון? חפשו מצלמות אבטחה בראשון לציון וקבלו את ההגנה המושלמת עבור הבית שלכם.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים