חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותים איכותיים לחתולים- מה שחשוב לדעת

 

כדי להבטיח איכות חיים של חתול לא צריך הרבה. הוא צריך בעיקר אהבה, ושיאפשרו לו את תחושת השליטה שבמילא הוא מרגיש שהיא שלו, וכך הדבר גם במציאות

 

כדי להבטיח איכות חיים של חתול לא צריך הרבה. הוא צריך בעיקר אהבה, ושיאפשרו לו את תחושת השליטה שבמילא הוא מרגיש שהיא שלו, וכך הדבר גם במציאות. בנוסף לאהבה הוא צריך עוד כמה דברים שהם חיוניים אבל הם מאד קלים להשגה וככה אתם מבטיחים לעצמם יחסים ארוכים לשנים רבות.

שירותים של חתול הוא נושא רגיש לשני הצדדים. זה כמובן תלוי באופן המשתתפים, אבל בכל מקרה מדובר על סוגיה שכדאי להתעכב עליה ואף לתת עליה את הדעת.

חול מתגבש לשירותים ועוד

שירותים כאמור הם איזור רגיש וחיוני, לאדם ולחתולו. מי שיש לו עציצים חווה מציאות אחרת כמובן, והמסע שכנוע לא נגמר אף פעם, ואסור להתייאש ממנו לעולם. החתול לנצח ירצה לעשות את צרכיו בעציץ שמאפשר לו גם לנקות את רגליו ולכסות את שאריו באופן אותנטי, אבל זה לא בהכרח עושה טוב לעציצים, זה בטוח לא עושה טוב לסביבה שנשארת עם הרבה חול בכל ביקור וזה בטח לא עושה שמח לאותם שירותים איכותיים לחתולים שהשקיעו בהם והם עומדים להם בדד.

אז איך לשכנע את החתול לוותר על העציץ ולבחור בשירותים?

ראשית, הקפידו על שירותים נקיים. הרבה חתולים מסרבים לפקוד שירותים שאינם נקיים למשעי ובצדק. גם אנחנו מעדיפים את השירותים שלנו נקיים. מעבר לכך, טוקסופלזמה גונדי, החיידק שאנשים נדבקים בו מחתולים והוא מסוכן מאד בעיקר לנשים בהריון הוא חיידק שמצוי בצואת החתול, אך מתפתח רק לאחר שלושה ימים. פרושו של דבר שפינוי מלא ומידי של צואת החתול חיונית לא רק במונחים של היגיינה ואסתטיקה, וגם לא רק במונחי פינוק של החתול, אלא זה ממש עניין בריאותי וחשוב עבור הורי החתול ולא רק לחתול עצמו. ככל שתפנו את הצואה בסמוך להטלתה, כך תצמצמו את מידת החשיפה שלכם לחיידק המסוכן ותשמרו בריאים ונפלאים. נוסף לתזמון הפינוי תעדיפו כנראה חול מתגבש שיקל לכם על תהליך הפינוי.

איכות חיים לכל המשפחה

שירותים איכותיים לחתולים הם חלק חשוב מאיכות החיים של כולם והתחזוקה שלו חיונית. את השירותים כמו גם החול תוכלו למצוא יחד עם עוד ציוד ומזון לחתולים באנימל שופ ולהבטיח בריאות, אריכות ימים ושמחה גדולה לכולם.

כל חתול זקוק לכמה פריטים שיבטיחו שיהיה בריא ומאושר. שירותים איכותיים וחול שמתאים לו הוא תנאי בסיסי והכרחי, אך לא בלעדי. החתול שלנו זקוק לאוכל איכותי שיהיה לו גם טעים, לצעצועים שיוכל לשחק איתם, שיעזרו גם להוציא אנרגיה וכמובן שאי אפשר בלי לפנק את החבר הכי טוב בחטיפים איכותיים כשמגיע לו, וגם כשלא.

ציוד ומזון לחתולים באנימל שופ כולל את כל מה שאתם והחתול שלכם זקוקים לו ואת הקניות תוכלו לעשות באתר האינטרנט גם לא רק בימי הסגר.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים