חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ויזות נטענות - האם כדאי להשתמש בהן?

 

לא מעט שאלות עשויות לעלות לפני שימוש בויזה נטענת, אך השאלה המרכזית היא כמובן השאלה על כדאיות השימוש. כיום ניתן להנפיק בקלות ויזות רגילות דרך חברות האשראי השונות, כך שמהסיבה הזאת יכולה לעלות שאלות הכדאיות

 

לא מעט שאלות עשויות לעלות לפני שימוש בויזה נטענת, אך השאלה המרכזית היא כמובן השאלה על כדאיות השימוש. כיום ניתן להנפיק בקלות ויזות רגילות דרך חברות האשראי השונות, כך שמהסיבה הזאת יכולה לעלות שאלות הכדאיות. אך באופן מוכח כרטיס נטען הוא מבוקש בכל העולם, וגם כאן בישראל אנו יכולים לראות עלייה משמעותית בכמות האנשים שבוחרים באפשרות הזאת. מהן הסיבות המרכזיות שככל הנראה ישכנעו אתכם להשתמש דווקא בכרטיס אשראי נטען ולא בכרטיס אשראי רגיל?

עם כרטיס נטען ישנה שליטה מלאה על ההוצאות

אחת מהבעיות המרכזיות בכרטיסי האשראי הרגילים היא שההוצאות פשוטות יכולות להיות כבדות במיוחד. הרצון לגהץ את האשראי עשוי להיות חזק מאוד, ולפיכך ההוצאות הכספיות יגדלו בהתאם. לא מעט אנשים יספרו כי המינוס שלהם בחשבון הבנק מגיע כתוצאה משימוש מוגזם בכרטיס האשראי. ויזה נטענת יכולה להיות יעילה יותר כי היא פשוט תאפשר לכם לשלוט בהוצאות שלכם. אתם תהיו אלה שתקבעו כמה כסף יהיה בויזה, כמה כסף תוכלו להוציא בכל חודש.

כרטיס אשראי נטען יהיה בטוח יותר לשימוש

יוצא לכם להשתמש בכרטיס אשראי לעיתים תכופות? כיום אם כרטיס האשראי שלכם ילך לאיבוד, לא מעט אנשים יוכלו להשתמש בו בחנויות שונות. בנוסף ישנם לא מעט האקרים אשר יכולים לגנוב את פרטי האשראי, ולהשתמש בפרטים הללו לצרכים האישיים שלהם. כרטיס נטען יאפשר לכם לבצע רכישות מקוונות מבלי לחשוש שפרטי האשראי יגיעו לידיים הלא נכונות. מדובר על כרטיס שיש בו סכום כסף מוגבל, ואתם תוכלו לשלוט עליו בכל רגע נתון.

 כרטיס נטען יכול להתאים גם לילדים

חוששים לתת לילדים שלכם את כרטיס האשראי? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם, הרי זוהי יכולה להיות פעולה שהיא בכלל לא אחראית. אך זה לא אומר שאתם צריכים להשאיר את המצב כפי שהוא עכשיו. הרבה יותר נוח שלילד שלכם יהיה את כרטיס האשראי שלו, שבו תוכלו להביא לו גם את דמי הכיס. כרטיסים נטענים מתאימים גם למבוגרים וגם לצעירים, כאלה שלא יכולים להוציא כרטיס אשראי בעצמם. מדובר על פתרון יעיל שיכול לחסוך לכם ההורים לא מעט כאבי ראש נוספים.

כרטיסים נטענים עם עמלות נוחות

רכישה של כרטיס נטען לא חייבת להגיע רק בגלל כל הנוחות שהוא מביא ביחד איתו. לעיתים דווקא העלויות של כרטיס האשראי הנטען יהיו זולות יותר מאשר העלויות של כרטיס האשראי הרגיל. זוהי סיבה שלא מעט אנשים בוחרים דווקא בכרטיס הזה, שיאפשר להם לחתוך בהוצאות בצורה משמעותית. תוכלו לבחור כרטיס אשראי נטען שמתאים לאופי השימוש שלכם, וכך תוכלו למזער את העלויות עד למינימום האפשרי. פתאום תוכלו לראות כי החיים שלכם יהיו טובים יותר, וגם ההוצאות עשויות לרדת באופן ניכר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים