חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גם למארחים מגיע: המתנות הכי שוות לחג

 

פסח כבר כמעט כאן, ויותר מתמיד, הוא מסמל את היציאה לחופש. אחרי שבשנה שעברה חגגנו את פסח בעיקר דרך הזום, ואחרי שנה מאתגרת שסגרה את כולנו בבית, הפסח הזה אפשר להתחיל לנשום לרווחה ולהנות מליל סדר שהוא (כמעט) כמו בשגרה

 

פסח כבר כמעט כאן, ויותר מתמיד, הוא מסמל את היציאה לחופש. אחרי שבשנה שעברה חגגנו את פסח בעיקר דרך הזום, ואחרי שנה מאתגרת שסגרה את כולנו בבית, הפסח הזה אפשר להתחיל לנשום לרווחה ולהנות מליל סדר שהוא (כמעט) כמו בשגרה.

ואם אתם מתארחים בליל הסדר הקרוב, זה הזמן להתחיל לחשוב על מתנות לפסח  לכבוד המארחים שלכם! לא בטוחים מה מתאים? אנחנו כאן עם כמה רעיונות מצוינים למתנה שימושית למארחים.

מתנות לפסח לבית

פסח הוא חג אידיאלי לקבל מתנות לבית, שכן מדובר על חג של התחדשות וניקיון. מתנות לבית יכולות להיות מתנות פרקטיות למטבח כמו למשל סירים, מגשים מסוגננים או מכשירי חשמל, או לחילופין מתנות מעוצבות ואקססוריז לקישוט הבית - חפצי אומנות, אגרטל (אפשר להוסיף גם פרחים), פמוטים וכדומה. מתנות כאלו תמיד משמחות ועושות את העבודה, אך כדאי לקלוע לטעמם של המארחים (אם אתם לא בטוחים, תמיד כדאי לצרף פתק החלפה). 

מארזים מפוארים

אופציה נוספת היא רכישת מארזי שי יוקרתיים ומשמחים, שיכולים לכלול, בין היתר, יינות שווים, שמן זית, בונבוניירות, ממרחים בעבודת יד, זיתים, מקרונים, הגדה מקושטת לפסח וכל מיני דברים טובים בסגנון הזה. מארזים יכולים להגיע גם עם עציץ קטן וצבעוני או פרחים. מארז שי הוא מתנה מתוקה, צבעונית ומשמחת, שיכול להתאים למארחים או כמתנות לפסח לכל מיני אנשים בחייכם שאתם רוצים לשמח לכבוד החג. 

מתנה חוויתית

אחרי שנה שבה היינו בעיקר סגורים בבית, בפסח הזה כנראה יככבו מתנות חוויתיות למארחים - מתנות כמו שוברים למסעדות, כרטיסים להופעה של אמן אהוב, סדנאות בישול, טיפולי ספא מפנקים וכדומה. מתנות כאלו הן אידיאליות אחרי השנה הקשה שעברנו, וכן יאפשרו למארחים שלכם לקחת לעצמם יום או ערב של חופש וכיף! במקרה הזה, כדאי ללכת על שוברים כלליים, ולא לרכוש כרטיס עם תאריך חד-משמעי שאולי לא יתאים למארחים שלכם.

לא מצליחים להחליט? הפיתרון הוא BUYME!

אנחנו מבינים אתכם, לא פשוט למצוא את המתנה המושלמת, ולפעמים הכי טוב לתת למקבלי המתנה לבחור את המתנה שהם הכי רוצים וצריכים. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא באמצעות גיפט קארד ייעודי, כך שתוכלו לבחור את הקטגוריה הכללית של המתנה, אך לתת למארחים לבחור את המתנה הספציפית שמתאימה להם ביותר!

תוכלו לתת למארחים שלכם גיפט קארד לקניה מתנות לבית, מוצרי חשמל, גיפט קארד לחנויות אופנה, וכן גיפט קארד חוויתי כמו מסעדות שף, סיורי יקבים, מופעים וסדנאות או גיפט קארד למגוון טיפולים לגוף ולנפש, שיסמנו הכי טוב את החזרה לשגרה.

והכי חשוב, התאימו את המתנה או שובר למארחים שלכם! אם הם אוהבים לבשל ולהיות במטבח אז גאדג’ט מגניב, מכשיר חשמל או כלי מטבח חדשים יעשו את העבודה. לעומת זאת, אם הם אוהבים מסעדות, שובר למסעדת שף שווה היא עדיפה!

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים