חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה אתם צריכים עורך דין התחדשות עירונית לליווי צמוד בפרויקט

 

לפרויקט התחדשות עירונית יש רשימה ארוכה של יתרונות. הם מאפשרים לשדרג נכסים קיימים, ולעיתים אפילו להחליף אותם בחדשים, ללא עלויות מנקודת המבט של הדיירים

 

לפרויקט התחדשות עירונית יש רשימה ארוכה של יתרונות. הם מאפשרים לשדרג נכסים קיימים, ולעיתים אפילו להחליף אותם בחדשים, ללא עלויות מנקודת המבט של הדיירים. פרויקטי פינוי בינוי נחשבים לאופציה המועדפת, ולכן כדאי לשאוף אליהם תמיד. אלא שייתכן מצב בו פרויקט התחדשות עירונית יימשך פרק זמן ארוך, יהיה מורכב לביצוע ברמה הבירוקרטית או יספק תוצאות שאינן משביעות רצון.

אז מה עושים? פשוט מאוד: יוצאים לדרך רק כאשר מיוצגים על ידי משרד עורכי דין הבקיא בתחום ומלווים על ידו. אספנו עבורכם כמה דגשים שיגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם פלאים.

תחומי הפעילות של עורך דין התחדשות עירונית

ברמה המעשית, עורך דין התחדשות עירונית אחראית על ליווי פרויקטים בתחום: החל מהשלבים הראשונים של השגת רוב הדרוש מהדיירים ובחירת היזם, דרך התהליך הבירוקרטי מול הרשויות (הרשות המקומית, רשות מקרקעי ישראל, משרד הבינוי והשיכון ועוד) ועד למסירת הדירות לדיירים והרישום שלהן בפועל.

קצרה היריעה מלפרט כאן באריכות על השירותים הספציפיים שעשוי להעניק עורך דין המתמחה בהתחדשות עירונית, כאשר בין השאר ניתן להצביע על מתן ייעוץ מקיף לדיירים, ייצוגם המלא מול היזם, ליווי שלבי הכנת תוכנית ההתחדשות העירונית, הצגת התוכנית מול הגורמים הרלוונטיים, התנהלות מול חסמים שעולים במהלך הפרויקט (דוגמת דייר סרבן), התנהלות מול הבנקים והגורמים המממנים וכן הלאה.

אל תצאו למערכה לבד

עורך דין התחדשות עירונית מחזיק במלוא הידע, הכלים והניסיון שיאפשרו ביצוע מוצלח של הפרויקט, תוך השגת מלוא הזכויות המגיעות לדיירים וקיצור הדרך עד להשלמת הפרויקט. הסיוע שלו עשוי לחסוך מהדיירים זמן ומאמצים רבים, למנוע מהם התעסקות בנושאים מורכבים הדורשים מראש היכרות מקסימלית ולהגדיל את אחוזי ההצלחה של הפרויקט. זו הסיבה לכך שחשוב לפנות לעורך דין בהקדם האפשרי, אפילו כאשר עולות מחשבות ראשונות לגבי ביצוע הפרויקט בנכס נתון, ולהתנהל על פי ההנחיות הספציפיות שלו.

חשוב לציין שבחירה נכונה של עורך דין להתחדשות עירונית היא בגדר חובה. השאיפה שלכם היא למצוא משרד העוסק באופן בלעדי בתחום, או לכל הפחות בעולם הרחב יותר של דיני מקרקעין, ולא עורך דין העוסק ב"יותר מדי" נושאים. רק כך תוכלו להבטיח שהוא יהיה מעורה בתחום במידה המלאה ביותר, ברמת דיני המקרקעין הרלוונטיים, מגמות בתחום הנדל"ן בישראל, תקדימי העבר המשפטיים ונושאים נוספים שעשויים לשפר את אחוזי ההצלחה בתיק.

מומלץ לבחון את הניסיון של משרד עורכי הדין בתחום, במטרה למצוא משרד מאחוריו עשרות רבות של פרויקטים שהסתיימו בהצלחה. דגש משמעותי אחר הוא על זמינות המשרד, ולו מכיוון שעיסוק בפרויקטי התחדשות עירונית נעשה ב"משרה מלאה". חשוב לוודא שהמשרד מתחייב להעניק לפרויקט את מלוא תשומת הלב הנדרשת ולעשות את כל המאמצים על מנת שיסתיים על הצד הטוב ביותר, בזמן מינימלי ככל שניתן.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים