חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרויקטים של התחדשות עירונית והטיפים שכדאי להכיר 

 

אם לאחרונה הוצע לכם לקחת חלק בתהליכים של התחדשות עירונית, אנחנו רוצים שתכירו כמה טיפים חשובים בנושא זה. אמנם התהליכים האלו עשויים להיות מורכבים למדי, אבל עם קבלת הסיוע המקצועי הנכון, הכול הופך לפשוט יותר

 

אם לאחרונה הוצע לכם לקחת חלק בתהליכים של התחדשות עירונית, אנחנו רוצים שתכירו כמה טיפים חשובים בנושא זה. אמנם התהליכים האלו עשויים להיות מורכבים למדי, אבל עם קבלת הסיוע המקצועי הנכון, הכול הופך לפשוט יותר.  

מתכוננים לקראת תהליך של פינוי בינוי? התהליכים האלו הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות, אפשר לראות אותם כמעט בכל מקום. וכשתחום כזה צובר תאוצה, מגיעים גם יזמים, משקיעים וקבלנים שמעוניינים להנות מנתחם. רגע לפני קבלת עזרה מיזמים ומשקיעים בפרויקטים של פינוי בינוי, חשוב לבדוק מול מי אתם עומדים. וזה הטיפ הראשון שלנו אליכם, בואו נדבר עליו. 

סיוע בתהליכי פינוי בינוי והתחדשות עירונית 

אם אתם צריכים סיוע בתהליכי פינוי בינוי והתחדשות עירונית, אתם צריכים לדעת מי מספק לכם את השירותים השונים. בדרך כלל, יהיה מדובר בחברות פרטיות אשר מספקות את הסיוע המקצועי הנ"ל. החברות הפרטיות יספקו לכם סיוע משפטי, כמו גם סיוע עם תהליכים בירוקרטיים רבים. 

כחלק מהתהליכים של התחדשות עירונית, צריך גם לקבל סיוע משפטי. ישנם עורכי דין שונים שמספקים סיוע בתהליכים אלו, למשל עורך דין ליאור עמידור המוכר בתחום. בסופו של דבר, התהליכים האלו של התחדשות עירונית מגיעים לא פעם לבית המשפט. מדוע? 

האם תהליכי התחדשות עירונית מחייבים מעורבות משפטית? 

ובכן, לרוב כן, וזה בגלל הצורך לנהל תהליכים טבעיים שונים בפרויקטים אלו. התהליכים האלו יצריכו סיוע משפטי בד"כ. אבל בפעמים אחרות, נוצרים גם סכסוכים משפטיים במהלך הפרויקטים של פינוי בינוי. לעיתים נדירות, קורה אפילו שעורכי דין מבקשים לתבוע את לקוחותיהם ואת הקולגות שלהם בפרויקטים אלו של התחדשות עירונית. 

אם אתם מחפשים אחר שקט נפשי ומעוניינים להימנע מכל מיני תרחישים כאלו, יהיה חשוב לקבל סיוע מחברה מוכרת ובעלת מוניטין. ישנן לא מעט חברות פרטיות שעוסקות בליווי של תהליכי פינוי בינוי. טיפ מאיתנו, אל תתפתו להסתייע בכל חברה אשר מציעה לכם את הסיוע שלה. 

רגע לפני קבלת סיוע בתהליכי פינוי בינוי 

בין אם אתם מקבלים סיוע מאת עו"ד עמידור ליאור או עו"ד אחר, חשוב להקפיד על ניהול נכון של התהליך. בשורה התחתונה, לעיתים הסיוע המשפטי משליך על כלל התהליך של התחדשות עירונית. אם במקרים מסוימים יכולים להיווצר סכסוכים משפטיים, במקרים אחרים עורך הדין עלול אפילו לעזוב את הפרויקט באמצע התהליך. 

אם החלטתם לקבל את הסיוע של חברה פרטית לליווי תהליכי פינוי בינוי, אנחנו ממליצים על קבלת המלצות. יהיה כדאי לקבל המלצות על החברה שעתידה לסייע לכם, עדיף ממכרים וגם בני משפחותיכם. אם אין לכם את האפשרות להנות מהלצות הניתנות לכם על ידי מכריכם, אפשר לדבר ישירות עם החברה שמספקת את הליווי והסיוע המקצועיים. היא כנראה תפנה אתכם אל לקוחות העבר שלה, ככה שתוכלו לברר ישירות מולם את טיב השירות שהם קיבלו מהחברה. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים