חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה צריך לדעת על בתי דפוס?

 

בתי דפוס מדפיסים כמעט את כל המוצרים התקשורתיים אותם אנו צורכים. בתי דפוס מייצרים מוצרים שונים החל מעלוני פרסומת דרך עיתונים וכתבי עת ועד ספרים. ישנם בתי דפוס אשר מתמחים בהדפסות ספציפיות כמו בתי דפוס שמדפיסים עיתונים בלבד

 

בתי דפוס מדפיסים כמעט את כל המוצרים התקשורתיים אותם אנו צורכים. בתי דפוס מייצרים מוצרים שונים החל מעלוני פרסומת דרך עיתונים וכתבי עת ועד ספרים. ישנם בתי דפוס אשר מתמחים בהדפסות ספציפיות כמו בתי דפוס שמדפיסים עיתונים בלבד. כמו כן, בתי דפוס לעתים מתפרנסים מעבודות דפוס קטנות בהרבה כמו הדפסת כרטיסי ביקור לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים והדפסת הזמנות לאירועים שונים. בתי דפוס קטנים אינם מתחרים בדרך-כלל עם בתי דפוס גדולים מהם בהרבה אלא מתמקדים בנישות אחרות וספציפיות. כך למשל בתי דפוס של אוניברסיטאות מדפיסים לרוב מקראות או ספרי לימוד דקיקים. בתי דפוס אחרים מתמחים בעיקר בהדפסת פוסטרים שונים.

מקצועיות של בית דפוס

 בתי דפוס צריכים להיות יעילים, מהירים ומקצועיים. לפני הזמנה של עבודה מסוימת בבית דפוס כדאי לוודא עם הדפס על איזה נייר מודפסת ההזמנה מבית הדפוס ומהו העיצוב המדויק. אנשים רבים משתמשים בשירותיהם של בתי דפוס להדפיס את ספריהם בחוברות עבות לפני שהם שולחים אותם להוצאות לאור. במקרים אלה צריך לוודא מראש את מחיר העבודה ואת כל הפרטים העיצוביים. כמובן שהזמנת הדפסה בצבע הינה יקרה פי כמה מהדפסה של שחור לבן. בתי דפוס גם מציעים, כמובן, שירותי כריכה שונים כשמחירים שונים של כריכת דפים אינם זהים. כמו כן, כמובן שכדאי להשוות מחירים עם בתי דפוס אחרים לפני שמזמינים עבודת הדפסה. בנוסף, כדאי לבקש לראות עבודות קודמות של בתי דפוס כדי להתרשם מאיכות עבודתם. 

 בתי דפוס לעתים מעסיקים גם שליחים אשר מביאים את עבודת ההדפסה עד לבית הלקוח או עד למשרד הלקוח. במקרים אחרים בתי דפוס מציעים הנחות עבור הזמנת כמה עבודות הדפסה, למשל כרטיסי ביקור בנוסף לעלוני פרסומת. כאמור, כדאי להשוות מחירים ואיכות עבודות או להתייעץ עם מישהו המבין הנושא לפני הזמנת עבודות פרטיות הנעשות על-ידי בתי דפוס.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים