חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לא יודעים באיזה חבילת סלולר לבחור? ככה תעשו את זה נכון

 

כל אדם מחזיק כיום במכשיר סלולרי אחד לפחות, ופעמים רבות מוציא עליו אלפי שקלים. אלא שההוצאות אינן מסתכמות באותה רכישה חד פעמית

 

כל אדם מחזיק כיום במכשיר סלולרי אחד לפחות, ופעמים רבות מוציא עליו אלפי שקלים. אלא שההוצאות אינן מסתכמות באותה רכישה חד פעמית. חבילת הסלולר עומדת במצב הנוכחי של השוק בישראל על כמה עשרות שקלים בחודש, אולם בין החבילות יש פערים לא קטנים. לאורך זמן, מדובר כאן בהבדלים משמעותיים מאוד במחיר שמשלמים.

אז מה הפתרון? פשוט מאוד: ביצוע של השוואת מחירי סלולר, שיכול להיעשות בצורה הפשוטה ביותר האפשרית באמצעות אתר ויגוס (Vigos).

משאירים את העבודה לאחרים

בשנים עברו, ביצוע "סקר שוק" לגבי מחיר חבילת סלולר היה כרוך במאמצים לא מבוטלים. בין השאר היה צורך לשוחח ממושכות עם נציגי החברה, או אפילו להיפגש איתם ישירות. פעולה זו כרוכה במאמצים ובבזבוז זמן יקר, שלא בהכרח יביא לתוצאה טובה יותר. מי שביצע את ההשוואה היה נתון למניפולציות של אנשי השיווק והמכירה, לא תמיד ראה את כל הנתונים הרלוונטיים לנגד עיניו וכן הלאה.

עם הזמן, נכנס האינטרנט ושינה את התמונה לחלוטין. אתר ויגוס מאפשר לכם לבצע את המשימה החיובית של השוואת ורכישת חבילות סלולר (ובנוסף לכך חבילות אינטרנט, טלוויזיה וטריפל) בכמה קליקים. 

המערכת מציגה בפניכם את כל האפשרויות בתחום הסלולר, עם ההצעות הרלוונטיות של השחקנים הבולטים בזירה הסלולרית של מדינת ישראל, ואפשרות למיין את התוצאות על פי הפרמטרים החשובים לכם ביותר.

מוצאים את ההצעה האידיאלית. עבורכם

עם כל הכבוד למחירי חבילות הסלולר, חשוב להדגיש שזהו לא הפרמטר היחידי שחשוב להתייחס אליו. החבילות השונות נבדלות ביניהן לא רק במחיר, אלא גם במאפיינים כמו:

  •   מספר הדקות או הודעות ה-SMS הכרוך בחבילה (גם שיחות והודעות "ללא הגבלה" כוללות גבול מסוים)
  •   נפח הגלישה – מנפח בגודל כמה ג’יגה בייט ועד מאות ג’יגה בייט, כשהנפחים רק עולים משנה לשנה
  •   מחיר דמי החיבור
  •   עלות כרטיס ה-SIM (אם הוא כרוך בתשלום)
  •   השתנות המחיר לאורך זמן
  •   האותיות ה"קטנות": עלויות נוספות, שירותים נלווים, תנאי הטבות וכן הלאה

 

המשמעות ברורה: ייתכן שחבילת סלולר מסוימת, גם היא מגיעה עם תג מחיר נוח, פשוט לא תהיה אטרקטיבית או לא תתאים לכם ולצרכים שלכם. בהקשר הזה יש לציין שאתר ויגוס מאפשר אפשרויות סינון של הפרמטרים השונים, כך שתוכלו לצמצם את האפשרויות שמוצגות לאלה הרלוונטיות לכם במיוחד.

אז איך מתחילים?

יש לציין ששירות השוואת מחירי סלולר של ויגוס אינו כרוך בתשלום או בעמלה, כך שאתם תשלמו אך ורק את הסכום שדורשות החברות הפועלות בתחום. האתר מספק בהמשך לכך כמה שירותים חיוניים, דוגמת "נתק אותי" דרכו אתם יכולים להגיש בצורה פשוטה את בקשת הניתוק לחברה הקיימת, או "תזכר אותי" שיאפשר לכם לכמה הודעה לגבי תום תקופת החבילה או עליית מחירים הצפויה לכם.

כל האפשרויות האלה זמינות עבורכם בממשק מהיר, נוח ובטוח באתר של ויגוס. אז לא כדאי שתתקרבו לעבר החבילה המושלמת עבורכם?

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים