חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי צריך לפרוץ מנעול ועד כמה חשובה מעורבותו של מנעולן בשלבים המוקדמים של הפריצה? 

 

השוק הפתוח מציג מגוון של מנעולים לא מעט שירותים שרובנו נדרשים להשיג לפחות פעם אחת או פעמיים בחיינו. וכך, זה יכול להיות מצב תמים ביותר של דלת שמסרבת להיפתח או אפילו מנעול שבור

 

השוק הפתוח מציג מגוון של מנעולים לא מעט שירותים שרובנו נדרשים להשיג לפחות פעם אחת או פעמיים בחיינו. וכך, זה יכול להיות מצב תמים ביותר של דלת שמסרבת להיפתח או אפילו מנעול שבור.

האם ראוי להתמודד עם הפריצה לבד? האם צריך לפרוץ את המנעול? שאלות כאלו ואחרות רצוי שתשאלו מנעולן בתל אביב, מנעולן מיומן שלצידו לא מעט שנות ניסיון ובו זמנית מוניטין ויושרה.

לוקסמיט – הבית שיכול בהחלט לקחת את הדברים בקלות ולספק לכם שמירה והגנה היקפית גם כשהמנעול מסרב להיפתח וגם אם המפתח נעלם מהתיק! השארתם את המפתח בפנים? זו גם בעיה ששווה לדבר עליה בדיוק במאמר שהבאנו כאן לפניכם. 

איך נכנסים פנימה? לפרוץ או לא לפרוץ את המנעול? מנעולן בתל אביב עונה על הכול 

שיחת הטלפון הראשונה אל מנעולן תהיה בטענה כי המפתח לא פותח את הדלת, המנעול נשבר או שאולי הוא נעלם אבל יש הרבה מעבר לכך! לצד לא מעט בעיות ואובדן המפתח הרזרבי יש גם את זה שנשאר בפנים. 

במידה והדלת שלכם נפתחת מבחוץ רק עם מפתח זה בהחלט יכול להיות חסרון גדול- טריקה קטנה ואתם נשארים מחוץ לבית או לדלת המשרד. אז אתם יודעים איפה נמצא המפתח והוא נמצא מצדה השני של הדלת ואין מנוס- אתם חייבים פורץ אבל הפעם אחד כזה מיומן ונכון!

לבעלי דלת מהסוג הנ"ל נמליץ לכם על מנעולן בתל אביב, מנעולן שיגיע וביצע פריצה עם כמה שפחות נזקים ובעלות שווה לכל כיס! העיקר שלא תנסו לעשות את זה לבד, בטח אם אין לכם את הניסיון והידע המוקדם. 

ומה קורה כשהמנעול כבר לא תקין? 

שלא כמו המקרים הקודמים, אם תשאלו כל מנעולן בתל אביב הוא יספר לכם כי בעיה זו קשורה יותר לשחיקה, ירידת החומר. כמו בכל דבר גם המנעול יכול להיפגם ואז צריך להחליפו! 

גם במצב בו ארעה פריצה ופגעו במנעול הקיים נדרשת פריצה וגם היא לא יכולה להתרחש אלא על ידי נותן שירות מיומן שיש בידיו תעודת הסמכה ומוכר גם מטעם המשטרה (כאמור מחזיק תעודת יושרה). 

כשחושבים על כך, המשותף לכל המקרים בין אם תקיעות המפתח או המנעול הפגום באחריותכם או לא באחריותכם תדרוש מכם למצוא מנעולן בתל אביב- אחד כזה שמבין, יודע, מבטיח וגם מקיים את הדברים. 

בשלב הזה אתם צריכים להזמין מנעולן מוכר מאזור המגורים שלכם (תל אביב) , לא לעשות את הדברים מהר וגם ברגעי משבר שגשם זלעפות בחוץ ואתם נמצאים מחוץ לדלת לנשום כמה רגעים ולעשות החלטות שפזיזותן לא תעלנה לכם יקר בהמשך. 

בסיכום דבר, יש לבחור מנעולן שיבצע פריצה חלקה וחפה מנזקים נוספים, לצד זאת אחד המחזיק תעודת יושרה ומקצועיות מטעם משטרת ישראל והכי חשוב מישהו שיכול להגיע תוך עשר דק’ ולפתור את רגעי המשבר אליהם נקלעתם! 

זקוקים לעזרה? צריכים שמישהו יחלץ אתכם מהנעילה ויבטל אופציה של פריצה? לוקסמיט – פגישה אחת עם סוף טוב! 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים