חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

להיות דתייה ולהתלבש בסטייל

 

איך תוכלו להתלבש בצורה צנועה ועדיין לשמור על סטייל מושלם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות טיפים מצוינים שתוכלו ליישם בפעם הבאה שאתן בוחרות בגדים. מוכנות? אנחנו מתחילים!

 

איך תוכלו להתלבש בצורה צנועה ועדיין לשמור על סטייל מושלם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות טיפים מצוינים שתוכלו ליישם בפעם הבאה שאתן בוחרות בגדים. מוכנות? אנחנו מתחילים!

הכל מתחיל מהבסיס

חשוב להחזיק בארון הבגדים חולצות בסיס וחצאיות בסיס. מה הכוונה? מומלץ שיהיו ברשותכן לפחות שתי חולצות שחורות ושתי חולצות לבנות. החולצות צריכות להיות אחת ארוכה ואחת קצרה. היתרון בצבעים כמו שחור ולבן הוא שמדובר על צבעים ניטרליים וניתן להתאים אותם בקלות למרבית הבגדים. כאשר בוחרים חולצות בסיס, יש לבדוק את הפתח של החולצה. הוא צריך להיות לא חשוף, לא סגור מדי ובטח שלא חונק. כאשר בוחרים חצאיות בסיס, יש לבחור שאלו מיוצרות מבד שלא יההי עבה מדי, כי אז לא יהיה נעים ולא נוח ללבוש אותן בקיץ.

גלביות

גלביות הן שמלות ארוכות עם שרוולים. מדובר על טרנד צנוע שתפס חזק בעולם האופנה. ההמלצה היא לרכוש גלביה או שתיים. אפשר בצבעי בסיס ואפשר בצבעים אחרים. גלביות מאפשרות לנו להיות אופנתיות וגם צנועות.

אל תוותרי על הקרדיגנים

אפשר לרכוש אותם בשלל צבעים. חשוב מאוד לשים לב לדוגמה של השרוולים. יש דגמים המגיעים עם שרוולים נפוחים והדבר יכול לשדרג את הלוק בצורה משמעותית. 

לא רק שחור

כולנו טועים וחושבים שכאשר מדובר על לבוש צנוע, מדובר על לבוש שחור. הדבר לא נכון בכלל. אפשר להתלבש צנוע ולבחור איזה צבע שרוצים ומתחברים אליו. אפשר לבחור צבעים צבעוניים ושמחים. אל תשכחו שהבגדים יכולים להשפיע משמעותית על היום שלנו. נסו ללבוש בגדים צבעוניים ותראו איך יהיה לכן יום שמח. עוד נאמר שמומלץ שלא לפחד משילובים של כל מיני צבעים. נכון, מבחינת הצבע השחור, אין ספק שכל צבע משתלב איתו בצורה נהדרת אבל אין זה אומר שכל צבע נבחר ללבוש רק עם הצבע השחור. שילובי צבעים שיכולים להיות מושלמים הם, אפור וכחול, ירוק ואפור, צהוב וכחול וכו’.

לחשוב לפני שרוכשים בגדים

לפני שרוכשים בגדים, יש לחשוב היטב ולבדוק האם אכן הבגדים יחמיאו לגזרה או לא. כך שאל תמהרו לרכוש את הבגד הראשון שאתן רואות בחנות וכמובן אל תוותרו על מדידה שלו. 

לא לוותר על אקססוריז ונעליים 

אחרי שעשיתן השלמה למלתחת הבגדים שלכם, תוכלו לשדרג אותה עם אקססוריז שונים. לדוגמה, אפשר לבחור בשרשראות, עגילים ארוכים, צמידים ועוד. ומה לגבי נעליים? אפשר לבחור בנעלי סניקרס אופנתיות המגיעות בשלל צבעים ויכולות להתאים לכל לוק. אם בבגדים אנו מחפשות משהו צנוע, באקססוריז ובנעליים אנחנו בהחלט יכולות להתפרע.

שורה תחתונה

כיום, אפשר למצוא המון חנויות המוכרות אופנה צנועה לדתיות. מדובר על חנויות הנמצאות בערים השונות וכמו כן על חנויות אינטרנטיות. כך שכל מה שנשאר לעשות הוא לבחור את הבגדים המתאימים והמחמיאים מתוך המגוון הגדול שיש. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים