חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דלת פלדה פגומה – לתקן או להחליף?

 

מתלבטים אם לתקן דלת פגומה או להחליף אותה? רוצים לדעת מה לעשות במקרה של דלת חורקת או בעיות במנגנון הנעילה? קראו את המאמר הבא

 

הדלת שלכם בבית או בעסק חורקת ועושה רעשים מעצבנים? או אולי היא בכלל לא ננעלת, לא נסגרת או לא מתפקדת כראוי? בכל מקרה, אתם לא לבד. כמעט לכל אחד מאתנו יצא לגלות שהדלת בבית או במשרד חורקת, אינה נסגרת או שאנו מתקשים לנעול אותה. וזאת שכן כולנו משתמשים בדלתות הבית והמשרד לעיתים קרובות ועל בסיס יומיומי, וזה יוצר פגמים שונים בדלתות שלנו. 

אז מה בעצם גורם לבעיות בדלת? אחד הגורמים השכיחים לדלת פגומה או דלת שאינה ננעלת הוא תזוזת הדלת על גבי הקרקע, המתרחשת בעת פתיחת וסגירת הדלת, ובעיקר בבתי קרקע. סיבה שכיחה נוספת לדלת פגומה או שאינה ננעלת, היא בעיה עם מנגנון הנעילה של הדלת. בעיות אחרות יכולות להיות למשל צילינדר תקול שצריך לתקן או להחליף, או אולי פגמים כלשהם במפתח, במשקוף או בבריחי הדלת.

רוצים לדעת אם לתקן את הדלת או להחליף אותה?

רוצים לדעת אם כדאי לכם לתקן את הדלת או להחליפה? חשוב שתדעו שאין תשובה חד משמעית, ורצוי שמי שיחליט לגבי זה יהיה בעל מקצוע, שיבצע אבחון לבעיה הגורמת לדלת הפגומה. כלומר, בשביל שניתן יהיה לדעת מה גורם לפגם בדלת, או מה גורם לה לא לתפקד כראוי, צריך לבצע אבחון מקצועי לבעיה, על ידי הזמנת שירותי תיקון דלתות. רק לאחר האבחון המקצועי של המנעולן המוסמך – הוא יוכל לייעץ לכם האם כדאי להחליף את הדלת או לתקנה.

כאמור, אחת הסיבות השכיחות לבעיות בנעילת הדלת היא בעיות במנגנון הנעילה שלה, העלולות להתעורר עקב שחיקה ובלאי. במידה ועל פי אבחון המנעולן, הבעיה היא במנגנון הנעילה של הדלת, עליו לבדוק איזה חלק פגום במהלך פירוק מנגנון הנעילה, בכדי להציע את הפתרון המתאים ביותר. לפעמים ניתן יהיה לתקן את הדלת על ידי החלפת חלקים במנעול או תיקונם, אך אם המנעול ישן כנראה יהיה לכם עדיף להחליפו במנגנון חדשני ואיכותי יותר.

מתי ניתן בדרך כלל לתקן את הדלת?

יש לא מעט בתים בארץ שמותקנות בהם דלתות שעלולות להיווצר בהן בעיות של תפקוד לקוי, וזאת בשל תזוזת המבנה על גבי הקרקע. תופעה זו נפוצה בעיקר בבתים פרטיים וצמודי קרקע, ולרוב ניתן להתגבר עליה על ידי הזמנת שירותי תיקון דלתות. כדי לתקן את הדלת המנעולן שולף את הפין העליון של ציר הדלת, ומבצע איפוס לדלת על ידי סיבוב הציר המוברג לדלת. לפעמים יהיה עליו גם לבצע הרחבה לחורים במשקופים שנועדו להכנסת הבריחים. הליך זה אמור לתקן את הדלת במקרים אלו, ואז אין צורך להחליפה.

מקרים נוספים בהם אין צורך להחליף את הדלת וניתן להסתפק בתיקון שלה – הם כאשר הדלת חורקת ועושה רעש בעת חיכוכה עם הרצפה. במקרים אלו, לרוב, כל מה שצריך לעשות כדי לפתור את הבעיה, זה לכוון את צירי הדלת.

מה לעשות במקרה של חריקות, פגמים או בעיות בנעילת הדלת?

אם אתם חווים בעיות בדלת, ולא משנה איזה, כדאי לכם להזמין שירותי תיקון דלתות של חברה ותיקה, אמינה ומקצועית. וגם אם נתקעתם בתוך או מחוץ לבית בשל כך – אין לכם מה לדאוג. בעיות במנגנון הנעילה או חריקות ופגמים בדלת ניתן לפתור בקלות באמצעות הזמנת שירותי תיקון דלתות עד הבית. רוצים לדעת למי לפנות במקרה הצורך? הכירו את חברת LockSmith365, המספקת שירותי תיקון דלתות ופריצת מנעולים, והידועה בשירות האיכותי, המקצועי והמהיר ביותר.

קרדיט לתמונה: CANVA

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים