חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור קורקינט חשמלי?

 

קורקינטים חשמליים הם כלי תחבורה ידידותי לסביבה, בדיוק כפי שהם מהנים, אך עם כל האפשרויות שקיימות, עליכם לוודא שאתם בוחרים בדגם ששם את הבטיחות שלכם במקום הראשון, ושעומד בקריטריונים החשובים לכם

 

קורקינטים חשמליים הם כלי תחבורה ידידותי לסביבה, בדיוק כפי שהם מהנים, אך עם כל האפשרויות שקיימות, עליכם לוודא שאתם בוחרים בדגם ששם את הבטיחות שלכם במקום הראשון, ושעומד בקריטריונים החשובים לכם. 

אם שאלתם את עצמכם לאילו נושאים צריך לשים לב, ריכזנו עבורכם את הטיפים החשובים. 

עיצוב

העיצוב משחק תפקיד חשוב וכדאי שתבחרו בקורקינט בעל עיצוב אלגנטי. ישנם דגמים קלים לנשיאה ואחסון, ואתם יכולים אפילו לבחור את הצבעים של הקורקינט שלכם, כך שיתאימו לסגנון האישי שלכם.

משקל

כאשר אתם בוחרים בקורקינט חשמלי עליכם לקחת בחשבון גם את נושא המשקל שלו. חישבו על סוג הנסיעות שלכם ועל האופן שבו תצטרכו לתמרן את הקורקינט, במיוחד אם יהיה עליכם להרים אותו במדרגות בסוף כל יום. עליכם לקחת בחשבון גם נושא הגבלת המשקל לרוכבים. 

אורך חי הסוללה

אורך חיי הסוללה משפיע על התדירות שבה תצטרכו להטעין את הקורקינט שלכם. אם אתם מתכננים לנסוע אתו למרחקים ארוכים, עליכם לוודא שטעינה מלאה תספיק לכם ושהסוללה תצליח להביא אתכם עד לאן שתרצו להגיע. כמו כן בדקו כמה זמן לוקח להטעין את הקורקינט. 

מהירות מרבית

כמה מהר אתם רוצים לנסוע? דאגו לבחור בקורקינט חשמלי שיוכל לעמוד בקצב שלכם, אך קחו בחשבון גם את תנאי מזג האוויר והבטיחות במקביל. קורקינטים חשמליים נוסעים במהירויות שונות, לכן שאלו את עצמכם מהי המהירות הדרושה לכם.

כוח מוטורי

הכוח המוטורי של הקורקינט קובע באילו תנאי שטח הוא יוכל לעמוד. מנוע חזק יידרש למי שצריך להתמודד עם תנאי שטח מעט יותר מאתגרים במהלך הנסיעות. עשו את שיעורי הבית והבינו כמה כוח הקורקינט שלכם צריך.

פנסים

כדי להבטיח שהנסיעה שלכם תהיה בטוחה, גם בשעות הערב המאוחרות, עליכם לוודא שהקורקינט שלכם כולל תאורת לילה מספקת. נכון, אתם תמיד יכולים לקנות אמצעי תאורה ולהוסיף אותם, אז זה תמיד נחמד שלקורקינט כבר יש פנסים מובנים.

בלמים

ישנם כל מיני סוגים של בלמים, ועליכם לשים לב שאתם בוחרים דגם עם בלמים יעילים, איכותיים ואמינים. בלמים איכותיים ידרשו מינימום תחזוקה, הם יעבדו היטב ויספקו לכם בטיחות מקסימלית בזמן הנסיעה. 

צמיגים

סוג הצמיגים הוא גם קריטריון חשוב ומרכזי ועליכם לבחור בצמיגים שיספקו בלימת זעזועים ולא ידרשו מכם המון תחזוקה או התעסקות. 

מחיר ואחריות

ישנו טווח רחב של מחירים כאשר מדובר בקורקינטים חשמליים, והאיכות עולה עם המחיר. בחרו בדגם שעומד בתקציב שלכם ומגיע עם אחריות שמגנה על הרכישה שלכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים