חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירות הנהלת חשבונות באינטרנט

 

עסקים שרוצים לפעול טוב יותר, לא יכולים לוותר על התייעלות בכל היבט. מגוון רחב של שירותים עסקיים זמין כיום אונליין, באינטרנט וחלקם יכולים לסייע בהתייעלות לא רק בעתיד אלא ממש כאן ועכשיו. אחד החשובים שבהם מקיף את התחום הרחב של חשבונאות וניהול חשבונות. נסביר על כמה מהיתרונות המרכזיים של השירות ומה הוא כולל

 

עסקים שרוצים לפעול טוב יותר, לא יכולים לוותר על התייעלות בכל היבט. מגוון רחב של שירותים עסקיים זמין כיום אונליין, באינטרנט וחלקם יכולים לסייע בהתייעלות לא רק בעתיד אלא ממש כאן ועכשיו. אחד החשובים שבהם מקיף את התחום הרחב של חשבונאות וניהול חשבונות. נסביר על כמה מהיתרונות המרכזיים של השירות ומה הוא כולל. 

חיסכון בעלויות הנהלת החשבונות

כאשר בוחנים כדאיות של שירות עסקי חדש שטרם השתמשתם בו כחלופה לשירות אחר, בין אם באינטרנט ובין אם מחוצה לו, יש לבדוק מטבע הדברים את נושא העלות. מבדיקה מאוד פשוטה עולה המסקנה הבאה: עלות השירות, ברוב המחוץ של המקרים, זולה יותר מכל חלופה אחרת. הסיבה לכך פשוטה - הנהלת חשבונות באינטרנט נעשית על ידי כלים ממוחשבים, בעיקרם, ללא צורך בכוח אדם משמעותי במיוחד. כל פניה למשרד פיזי של מנהל חשבונות או יועץ מס מחייבת טיפול אישי של בעלי מקצוע ולכן, השירות בגרסה הוותיקה פחות מהיר ופחות מוזל. 

הפקת מסמכים דיגיטליים מאובטחים

באינטרנט, הנהלת חשבונות מתבצעת על ידי פתיחת חשבון אישי, עם סיסמא ושם משתמש. הכניסה למערכת לא מחייבת התקנה כזאת או אחרת אלא תהליך הרשמה חד פעמי. לאחר מכן, ניתן לבצע אין ספור פעולת באמצעות החשבון האישי, אונליין. דוגמא חשובה לשירות הזה היא – הפקת מסמכים דיגיטליים. כל מסמך שאתם צריכים להנפיק, בין אם למסירה לאחר תשלום ובין אם לפני עסקה (למשל הצעת מחיר), ניתן להפקה בגרסה דיגיטלית. זאת אומרת שמתקבל קובץ שניתן לשמור בהתקן נשלף או במחשב אך הוא גם שמור באותו חשבון אישי של העסק. המשמעות היא שלא צריכים יותר לתייק את המסמכים הללו, הם שמורים בגרסה דיגיטלית מאובטחת. 

הפקת דוחות מכל מכשיר ושליחה קבלות במייל

כחלק מהשירות, ניתן למעשה להפיק את המסמכים מכל מכשיר שמחובר לרשת ביתית או עסקית ואפילו סלולרית. וזאת אומרת לא רק צפיה בדוחות אלא גם צפיה במסמכים ואף שליחה שלהם באמצעות מייל או הודעה. כך למשל אפשר לשלוח מייל עם קבלה או חשבונית מס או הצעת מחיר, ישירות מתוך החשבון האישי של המשתמש העסקי. ובנוסף, את דוחות הנהלת החשבונות אפשר גם כן להפיק ולצפות בהם מכל מכשיר – מחשב, טאבלט, סמרטפון וכדומה. 

כלי עזר למעקב אחר לקוחות וגבייה 

ניהול הנהלת החשבונות בצורה הזאת נעשית בדרך חכמה, זמינה ומאוד נוחה. בהקמת עסק או בניהולו השוטף זמן רב הולך לאיבוד על טיפול בנושאים כגון גבייה או מעקב אחר חובות פתוחים ותשלומים קודמים. ברגע שנרשמים לשירות אפשר לפתוח כרטיסי לקוחות שבהם מרוכזים כל הפעולות ומרוכזות כל העסקאות. ברגע שיש לקוח קבוע שמוכרים לו באשראי או בתשלומים עתידיים, אפשר לצפות בדוחות שמייעלים את הגבייה. התוכנה יכולה להזכיר מתי צריך לגבות וממי. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים