חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ריסוס ג`וקים בפתח תקווה

 

ג’וקים בבית זה עניין דיי מצחיק. כלומר מפחיד. כלומר, כל אחד מפרש זאת בצורה שלו. יש אנשים שזה לא יזיז להם, יש אנשים שזה יצחיק אותם, יש אנשים שיחשבו שזו הזדמנות טובה להתאמן על החבטות שלהם. על כן, יש כל מיני תגובות אלא שבסופו של דבר זה כנראה מגיע לנקיטת פעולה

 

ג’וקים בבית זה עניין דיי מצחיק. כלומר מפחיד. כלומר, כל אחד מפרש זאת בצורה שלו. יש אנשים שזה לא יזיז להם, יש אנשים שזה יצחיק אותם, יש אנשים שיחשבו שזו הזדמנות טובה להתאמן על החבטות שלהם. על כן, יש כל מיני תגובות אלא שבסופו של דבר זה כנראה מגיע לנקיטת פעולה. היא יכולה להיות התעלמות, היא יכולה להיות מעבר דירה למקום שאין בו ג’וקים והיא יכולה להיות פשוט ריסוס ג’וקים בפתח תקווה

ריסוס ג’וקים בפתח תקווה: גם לג’וקים יש תחביבים

ג’וקים, או לפחות חלקם, אוהבים לבלות במערכות ביוב. ואולי זו הסיבה שהם דיי מרתיעים. הם גם יכולים להיות דיי מלוכלכים לאור המקומות שהם מבקרים בהם, והם גם יכולים להיראות דיי מרשימים – עם הגודל הלא-מתנצל שלהם, והרגליים השעירות והבולטות.  מעבר לכך, הם לא כל כך סטריליים. כן, הם לא נקיים, הם נמצאים בביובים ובמקומות מלוכלכים והם לא מתנצלים על הבקטריות שהם נושאים. יתרה מכך, הם יכולים להטיל צואה וזו יכולה להיות צואה שאין בה כל כך הרבה יתרונות בריאותיים. להפך, היא יכולה להפעיל התקפי אסתמה ומה לא. על כן, ריסוס ג’וקים בפתח תקווה יכול להיות בעל ערך כדי לשחרר אותם ממרחב המחיה.

ריסוס ג’וקים בפתח תקווה: לשים לב לריחות של ג’וקים

ואם חיפשנו סיבות להיפטר מג’וקים, אזי שסיבה נוספת היא שהם פשוט לא מריחים טוב. אמנם, על טעם ועל ריח אין להתווכח ואולי מבחינתם הם מריחים מדהים. ועם זאת אפשר שהריח שלהם יכול להיות די דיסטינקטיבי ובולט ולהתגבר ככל שיש יותר מהם. באם לאוכל מסוים יש ריח עבש של ג’וקים, זה הזמן לזרוק אותו במיידי. גם הניסיון להרתיח ולבשל לא בהכרח יהפוך אותו לסטרילי ומתאים לאכילה. על כן באם חיפשנו סיבות נוספות לבצע ריסוס ג’וקים בפתח תקווה ייתכן שיש לנו די והותר מהן. לא שיש לנו משהו נגד ג’וקים.

ריסוס ג’וקים בפתח תקווה: הג’וקים דווקא בעניין של בני אדם

כך או כך, הג’וקים דווקא כן אוהבים אותנו. אנחנו חושבים. לא שאלנו אותם. זאת כי הם משגשגים. הם שמחים למצוא מקומות מחיה אנושיים וכנראה שמחים לחלוק את המרחב המשותף. ביכולתם להתרבות במהירות, ובקצב דיי מרשים.  על כן, באם יש מעט ג’וקים בבית, ריסוס ג’וקים בפתח תקווה יכול להיות מאוד רלוונטי כדי לעזור להם לשמור על מספר מועט של חברי קהילה ולמעשה ליידע אותם שהם נמצאים במרחב בו הם לא רצויים וזה הזמן ללכת. 

ריסוס ג’וקים בפתח תקווה: מה חשוב לבדוק?

ניתן להתייעץ עם חברת הדברות מיכאל ובוריס לגבי ריסוס ג’וקים בפתח תקווה כדי לבדוק באילו חומרים הם עושים שימוש. שכן זה נהדר לשחרר את הג’וקים מן המרחב ועם זאת חשוב שהחומרים יהיו בטוחים לשימוש, הן לבני אדם, לחיות ולסביבה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים