חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שימור עובדים - האם כדאי?

 

יכול להיות כי אתם שומעים יותר את המושג שימור לקוחות, וכן רוב הסיכויים כי אתם בעצמכם מכירים זאת בעקבות כך שחברות מסוימות ניסו לבצע לכם שימור לקוחות

 

יכול להיות כי אתם שומעים יותר את המושג שימור לקוחות, וכן רוב הסיכויים כי אתם בעצמכם מכירים זאת בעקבות כך שחברות מסוימות ניסו לבצע לכם שימור לקוחות.

אך כיום, אתם יכולים גם לשמוע את המושג: שימור עובדים. במידה ויש לכם עובדים טובים שכן אתם מריצים מהעבודה ומהתפוקה שלהם בזמן העבודה, רצוי מאוד שתשמרו אותם כך שיישארו לעבוד אצלכם. אומנם יש משפט מוכר שאומר כי לכל אחד יש תחליף, אך חשוב לציין כי יכול להיות מאוד קשה למצוא עובדים מעולים שעושים את העבודה בצורה יעילה ומקצועית, וכן רק אתם מרוויחים מכך ולכן, יש לא מעט פעמים שיש צורך בשימור העובד על מנת לא לפספס אותו.

שימור עובדים זהו דבר שכדאי לכם ללא כל זפק לעשות אותו, אך ורק בתנאי כי אכן מדובר על עובד שבמידה ויחליט לעזוב תוכלי להרגיש אל הירידה של העסק שלכם בעקבות כך.

שימור עובדים - כיצד ניתן לעשות?

אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לשמר את העובדים שלכם בצורה טובה, אך אתם לא כל כך יודעים כיצד לעשות זאת, אתם יכולים לקרוא מעט ולקבל טיפים מסוימים מעמיתים לעבודה, וכן אתם יכולים לשמר את העובדים באחת מהדרכים הבאות: 

  • העלאה בשכר.
  • בונוסים מסוימים.
  • מתנות.
  • הערכה לעובד.
  • סבסוד של ארוחות בשעות העבודה, כמו ארוחת צהריים מסובסדת.

 

דברים אלו יכולים לתת לא ספק לא מעט מוטיבציה לעובדים, עובד שיש לו מוטיבציה, וכן רואה כי מעריכים את העבודה שלו, לא ימהר לעזוב אותה. לכן, שימור עובדים זהו דבר חשוב על מנת שתוכלו לשמר לעצמכם את העובדים הטובים ביותר שלכם, שכן לא יאלצו לחפש לעצמם מקום עבודה אחר מכיוון שהם לא מקבלים במקום העבודה שלהם מספיק, וכן לא מרגישים טיפת הערכה על העבודה אותה הם עושים במאמץ רב.

שימור עובדים - תמיד לומר מילה טובה!

מעבר לכך שעל מנת לעשות שימור עובדים עליכם יהיה לעשות כל מה שנדרש על מנת לשמר את העובדים שלכם, כמו קניית מתנות ועוד. עליכם יהיה בנוסף לדעת להגיד את המילה הטובה. לפעמים מעבר למתנות ומעבר לכסף, מילה טובה יכולה לעשות הרבה! יכולה לתת את המוטיבציה הכי גדולה לעובד שלכם.

כאשר הוא יודע כי אתם מעריכים אותו, הוא יידע להתנהל בהתאם, הוא יקבל מוטיבציה לעבוד בצורה הכי טובה שאפשר על מנת לא לאכזב אתכם. 

וכן, הדבר החשוב ביותר הוא שמלבד לשמר את אותו עובד, אתם בעצם גם מגיעים למצב שבו אתם מרוויחים יותר ממנו, מכיוון שככל שהמוטיבציה שלו תהיה טובה יותר, כך תפוקת העבודה שלו תעלה ותהיה מעולה עבורכם.

לכן, זכרו! מילה טובה יכולה לעשות כל כך הרבה עבור אדם שיוצא בבוקר לעבודה, וכן יודע שההשקעה שלו משתלמת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים