חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לשפר אנגלית עסקית לפני ראיון עבודה בחו”ל

 

ישראל היא מרכז העסקים הבינלאומיים. התמצאות בשפה האנגלית, היא בגדר חובה. אמנם כולנו למדנו אנגלית בביה”ס ובתיכון, אך יש הבדל בין אנגלית מדוברת, לבין אנגלית עסקית. זו הסיבה, כי רבים מאנשי העסקים, אינם חשים בביטחון עצמי, כאשר הם נמצאים בפגישת עסקים, מול אנשי עסקים דוברי אנגלית

 

ישראל היא מרכז העסקים הבינלאומיים. התמצאות בשפה האנגלית, היא בגדר חובה. אמנם כולנו למדנו אנגלית בביה"ס ובתיכון, אך יש הבדל בין אנגלית מדוברת, לבין אנגלית עסקית. זו הסיבה, כי רבים מאנשי העסקים, אינם חשים בביטחון עצמי, כאשר הם נמצאים בפגישת עסקים, מול אנשי עסקים דוברי אנגלית. יש להיות בעל ידע רב  באנגלית תקנית וכן, באוצר מילים וביטויים הלקוחים מעולם העסקים. כאשר אנשי עסקים, לומדים קורס אינטנסיבי של אנגלית שמתאימה לעסקים, הם יודעים שצעד זה, היווה עבורם את המפתח להצלחה בארגונים בינלאומיים.

קל לסגור עסקאות כאשר יש לכם ידע רב ושליטה מלאה באנגלית עסקית

מי שעבר קורס של אנגלית עסקית, יוכל לשכנע  לסגור עסקאות ולהתנהל מול חברות בחו"ל, ספקים, קולגות ועוד. קורסים באנגלית אשר מיועדים לאנשי עסקים, ניתן לסווג אותם לפי רמה אישית והצרכים ספציפיים של כל תלמיד. בקורסים אלה, לומדים גם הכנה לראיון עבודה בחו"ל, כאשר רבים הם הישראלים שנשלחים לרילוקיישן למטרת עבודה.  בנוסף, קורס זה, יעניק לכם את הכלים החיוניים ביותר, לניהול מו"מ. כל מי שמעוניין להרחיב את עסקיו בחו"ל, חייב לדעת אנגלית אשר מתאימה לעסקים. זו הסיבה כי רבים מאנשי העסקים, לומדים אנגלית ברמה העסקית, כאשר הדגש הרב יושם על הניב העסקי, מונחים ומושגים עסקיים .

את הרושם הראשוני של מנהל חברה קשה לתקן

הרושם הראשוני של מנהל, הוא זה שלפעמים לא ניתן לתקן. הכוונה היא, כאשר הוא נמצא בישיבה מול נשי עסקים מחו"ל. שגיאות בדיבור, בכתב, חוסר ידיעה  בקריאת השפה האנגלית, כל אלה, עשויים להעיב על מנהל חברה ולא משנה, כמה ניסיון יש לו בעסקים, או כמה הוא ממולח. אם החלטתם לשים פעמיכם לשוק בחו"ל, זה הזמן ללמוד אנגלית עסקית, באמצעות בית ספר מוכר המכשיר מנהלים, אנשי עסקים ואפילו אנשים שמתכננים לפתח קריירה  בחו"ל. 

הרחיבו אופקים באמצעות קורס לאנגלית עסקית

ישראל כידוע, היא מעצמת הי טק, כך שישנם עסקים רבים שנעשים בחו"ל מול חברות הי טק ישראליות. שי למצוא את הפלטפורמה המתאימה. תוכלו לשפר ולהעשיר את אוצר המילים שלכם, תלמדו לכתוב אי מיילים  עסקיים שזה מאוד חשוב בעסקים המתנהלים מול חברות בחו"ל, תוכלו להרחיב ביטויים מעולם העסקים ועוד. בעולם עסקי כה תחרותי, יש להיות בעלי ידע מרשים בשפה האנגלית העסקית, על מנת שתגברו על המתחרים ויהיה לכם שם ומוניטין של אנשי עסקים הדוברים אנגלית עסקית רהוטה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים