חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי יאהב מנורת גלקסיה בחדר שלו?

 

אין מי שלא מחפש את הגאדג’ט הבא לחדר שלו. שבא לו שיהיה בחדר איזשהו חפץ ייחודי, מיוחד, כזה שלא רואים בכל מקום ועדיף כזה שלא רואים בכלל בשום מקום. גם אם נדמה שאין כלל רעיונות שעומדים בקריטריונים האלה – תמיד כדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולחפש אתרי אינטרנט שמציעים את המילה הבאה בעולם המתנות או חפצי הנוי

 

אין מי שלא מחפש את הגאדג’ט הבא לחדר שלו. שבא לו שיהיה בחדר איזשהו חפץ ייחודי, מיוחד, כזה שלא רואים בכל מקום ועדיף כזה שלא רואים בכלל בשום מקום. גם אם נדמה שאין כלל רעיונות שעומדים בקריטריונים האלה – תמיד כדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולחפש אתרי אינטרנט שמציעים את המילה הבאה בעולם המתנות או חפצי הנוי. 

מנורת גלקסיה יכולה להתברר כחפץ נוי ייחודי ומעניין, כזה שבאמת אי אפשר להוריד ממנו את העיניים והיא מיוצרת במלאכת מחשבת של ממש ומשלבת בין התאמה אישית של פריט לבין ייצור על ידי טכנולוגיות מעניינות ומרשימות. מדובר במנורת עגולה שפני השטח שלה מזכירות את פני השטח של הכוכבים שבשמיים ואם משלבים כמה מנורות כאלה האחת ליד השנייה ומכבים את האור בחדר לכדי חושך מוחלט – הרי שמתקבלת גלקסיה שלמה של כוכבים מאירים ויפים שלא צריך טלסקופ כדי לראות אותה.

הייחוד של מנורות הגלקסיה

מנורת ירח או גלקסיה היא חפץ נוי מרשים, מיוחד ויפה מאד. היא מחליפה צבעים וכך מדי פעם נראית כמו ירח קטן שזורח בתוך החדר ולכן תהיה מושלמת כמנורת לילה עבור כל אדם בכל גיל. מכיוון שאין הרבה כאלה בנוף וגם אם כן – המקום שלהן הוא חדר השינה הפרטי של מי שמקבל את המתנה – הרי שמדובר במתנה די פרטית ואינטימית והיא מתאימה בשלל מצבים או אירועים. את המנורה אפשר להשיג באתר האינטרנט של המימד הרביעי ושם גם אפשר להתרשם משלל מתנות נוספות שיכולות להשלים את המנורה או להתאים באירועים אחרים שבהם דרושות מתנות ייחודיות. בין המאפיינים המהותיים של האתר עצמו כדאי לדעת שמדיניות המשלוחים שלה נוחה ודואגת להגעה מהירה של המוצר אל הלקוח, תהליך התשלום מאובטח ונוח לתפעול ואפשר להתרשם בו מתמונות של מנורות הירח והגלקסיה וכך להבין בצורה הטובה ביותר שמדובר בחפץ ייחודי ומעניין שלא רואים אותו הרבה.

מנורות גלקסיה – והחדר מואר בצורה קוסמית מרהיבה!

כך בדיוק ייראה החדר החשוך ברגע שתידלק בו מנורת הגלקסיה או הירח. אפשר יהיה לבחור את הצבע הרצוי, העיגול המושלם ייראה גם אם מדובר בחדר גדול וחלל רחב, אפשר לבחור להניח את המנורה בגובה העיניים או לתלות אותה בגובה הקירות או התקרה ואין ספק שכל מיקום יוסיף לה נופך אחר של יופי ומשמעות. המנורה מתאימה מאד כמתנה משמעותית ומיוחדת עבור אדם שיש לו נגיעה ויחס אישי עמוק למי שמחפש לקנות את המתנה ויכולה אפילו להוות מתנה מושלמת שמישהו יחליט לקנות עבור עצמו. ללא ספק הוא ישמח וייהנה ולעומת המחיר האטרקטיבי שלה – אין ספק שהיא תהיה קנייה טובה, נכונה וכזאת שתהפוך להשקעה של ממש.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים