חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הערך הרגשי של מתנת יום הולדת מוצלחת

 

אנשים רבים לא מייחסים את החשיבות הראויה לקניית מתנה לכבוד יום הולדת. בין אם מדובר באדם קרוב ואהוב ובין אם מדובר דווקא באדם שיש עימו הכרות שטחית – למתנה שקונים לכבוד יום הולדת יש משמעות וחשוב להבין את זה

 

אנשים רבים לא מייחסים את החשיבות הראויה לקניית מתנה לכבוד יום הולדת. בין אם מדובר באדם קרוב ואהוב ובין אם מדובר דווקא באדם שיש עימו הכרות שטחית – למתנה שקונים לכבוד יום הולדת יש משמעות וחשוב להבין את זה. במקרים רבים אנשים קונים מתנות רק על מנת לצאת ידי חובה ולא מעלים על דעתם שעם מעט מחשבה הם יכולים לגרום להרבה שמחה והתרגשות. 

ישנן מתנות שאפשר לקנות ולהעניק גם למי שלא חשים כלפיו מידה גבוהה של קרבה והמתנה תרגש ותשמח אותו, כמו גם תישאר כמזכרת למשך הרבה מאד זמן. מתנת יום הולדת יכולה להיות פריט שימושי או סמלי ולא תמיד צריך להמציא את הגלגל ולחשוב על הרעיון המושלם והמוצלח ביותר. לעיתים קרובות דווקא מחשבה על פריט שימושי עם הקדשה אישית יכולה לעשות את ההבדל ולשמח במיוחד.

מה נחשב מתנה מוצלחת?

התשובה לשאלה זו מורכבת ומעניינת, שכן מה שיתברר כמתנה מוצלחת במיוחד עבור אדם אחד יתברר כפחות מוצלח או מרגש עבור אדם אחר. כאשר מחפשים מתנות מקוריות לאישה כל מה שצריך זה לבחון במה היא משתמשת, מה היא אוהבת ועם טוויסט קטן של מחשבה יצירתית – אפשר להעלות רעיון של הקדשה אישית או כיתוב מוצלח על פריט שנחשב כמובן מאליו ותתקבל מתנה לא פחות ממדהימה. מה שבאמת חשוב זה לחפש את האפשרויות המגוונות באתר שמרכז מתנות מסוגים שונים, עם או בלי הקדשה אישית, מתנות שהן חפצים יומיומיים וגם מתנות שנחשבות לנדירות יותר, ייחודיות יותר וכאלה שצריך להבין את ההעדפות והתחביבים של אותו אדם על מנת לבחור אותן עבורו. בסופו של דבר – כל האירוע כולו של יום ההולדת והענקת המתנות מותירים חותם בנפשו של החוגג ומכאן גם נוצר הערך הרגשי העמוק של המתנות. הוא יזכור בדיוק ממי קיבל את המתנות המרגשות והמוצלחות במיוחד וינצור אותן לעד.

מתנות מרגשות – חזרת עטרה ליושנה

במשך כמה וכמה שנים קניית מתנות נעשתה, כאמור, כדי לצאת ידי חובה. רק לאחרונה שוב חזר לסדר היום הנושא של הענקת מתנות מרגשות, מוצלחות וכאלה שבאמת מרגשות את מי שאמור לקבל אותן. גם אם יש הכרות פחות מעמיקה עם מי שקונים לו מתנה – עדיין אפשר לרגש אותו, להפתיע ולשמח והרי שזו המטרה האמיתית. לא תמיד צריך לשבור את הראש ועצם המחשבה והרצון לשמח ולהפתיע יכולים להיות מה שבזכותו המתנה תהפוך לאוצר אישי ורגשי של ממש. כל עוד המתנה תהיה בשימוש ושמורה על ידי מי שקיבל אותה – הוא תמיד יחייך כשיראה אותה או ייקח אותה לחיקו וכמובן ייזכר במי שרצה לשמח אותו והשקיע בו זמן, מחשבה וכמובן גם סכום מכובד של כסף.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים