חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סובלים מבעיות קשב? הכירו את השיטה לטיפול

 

כולנו מכירים את הילדים האלו שלא מסוגלים לנוח אף לא לרגע אחד, אלו מאופיינים בקופצניות, חוסר שקט פיזי, שכחנות, חוסר מנוחה וחוסר יכולת להתרכז לאורך זמן, מה שאנחנו אוהבים לכנות ”קוצים בתחת”

 

כולנו מכירים את הילדים האלו שלא מסוגלים לנוח אף לא לרגע אחד, אלו מאופיינים בקופצניות, חוסר שקט פיזי, שכחנות, חוסר מנוחה וחוסר יכולת להתרכז לאורך זמן, מה שאנחנו אוהבים לכנות "קוצים בתחת".

חוששים שאתם או ילדיכם סובלים מבעיות קשב וריכוז? אנו מאמינים שיש לכם עשרות שאלות שתופסות אתכם, החלטנו לרכז עבורכם את התשובות לכל השאלות הרלוונטיות.


הפרעות קשב וריכוז: ADHD/ADD

כאשר אנחנו מדברים על הפרעות קשב וריכוז מה שמכונה בשפה המקצועית (ADHD/ADD) מתאפיין בעיקר בקושי להתרכז מאחר ואותו אדם הסובל מבעיות קשב וריכוז מוסח מגירויים סביבתיים שונים, חוסר שקט פיזי ולעיתים אף נפשי, קופצנות, חוסר מנוחה, חוסר מוטיבציה, שכחנות, חוסר מנוחה תמידי מה שאנחנו אוהבים לקרוא לו - "קוץ בתחת".

במקרים מסוימים ניתן לראות כי אותם אנשים סובלים מחוסר יכולת להיות קשובים לאורך זמן בשיחה, לזכור סדרי פעולות ואף לעקוב אחרי הוראות שונות.

הפרעות קשב וריכוז הם למעשה דבר גנטי, לכן סביר להניח שגם אתם הקוראים סובלים מאותה הבעיה של ילדיכם. הדרך הכי טובה לאבחן בצורה נכונה האם יש לכם או לילדיכם בעיות קשב וריכוז היא באמצעות אבחון יעודי.

איך מאבחנים הפרעות קשב וריכוז?

אבחון הפרעות קשב וריכוז נעשה באמצעות שילוב של מבחנים ממוחשבים לדוגמת CPT, TOVA וBRC לאיפיון של פסיכיאטר או נוירולוג מומחה.

אבחון קשב וריכוז הוא מלאכת מחשבת של ממש מאחר וכל ילד הוא עולם ומלואו ויש לבדוק אותו גם מבחינה רגשית, נוירולוגית וקוגניטיבית. לאחר שילוב של מבחן ממוחשב עם פסיכולוג/נוירולוג אפשר להגיע אל הטיפול המומלץ ביותר לילדכם.

טיפול מודרני: טיפול באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק

רבים מאיתנו מכירים את הטיפולים התרופתיים השונים לבעיות קשב וריכוז לדוגמת ריטלין וקונצרטה. בשנים האחרונות פותחה שיטת טיפול מודרנית אשר עוזרת למטופל לאמן את מוחו בצורה מירבית - לטיפול זה אנו קוראים נוירופידבק.

נוירופידבק עוזרת לנו לאמן את המוח לעבוד בצורה תקינה ללא שום תרופות כימיות או אביזרים פולשניים שונים. במהלך הטיפול המטופל יבחר לצפות בסרט לבחירתו האישית כאשר במהלך הסרט המחשב קורא את פעילות גלי המוח שלו, כאשר הפעילות מתבצעת בצורה תקינה יכול לראות המטופל את הסרט בצורה ברורה יחד עם זאת כאשר המחשב מזהה פעולה לא רלוונטית נראה הסרט באופן לא ברור בכלל כאשר המטרה היא לחזק את המוח ולגרום לו לעבוד בצורה מירבית באמצעות חיזוק חיוב.

זה הזמן לטפל בשורש הבעיה: מכון נוירופידבק - אם הדרך

זה הזמן לשים קץ לכל החומרים הכימיים השונים שאנחנו מכניסים לגוף של ילדינו ולהתחיל לטפל בשורש הבעיה. מכון נוירופידבק מובילים איתכם לשיפור איכות החיים.

במהלך השנים נתנו מענה למאות מטופלים ובעזרת טיפול ייעודי שינינו להם את החיים מקצה לקצה מה שגרם להתפתחות והצלחה בכל מישורי החיים - זוגיות, לימודים ופיתוח עצמי.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום - מכון נוירופידבק - אם הדרך

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים