חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך נתמודד עם עבודת איטום לקויה

 

כשזה מגיע לשיפוצים ועבודות תשתית, החיפוש אחר איש המקצוע הנכון עשוי להיות לא פשוט כלל. השוק מוצף כיום בנותני שירות ולעתים קרובות, אין לנו את הכלים להבחין בין מקצוענים מוכשרים ובין ”חאפרים”

 

כשזה מגיע לשיפוצים ועבודות תשתית, החיפוש אחר איש המקצוע הנכון עשוי להיות לא פשוט כלל. השוק מוצף כיום בנותני שירות ולעתים קרובות, אין לנו את הכלים להבחין בין מקצוענים מוכשרים ובין "חאפרים". לעתים קרובות, אנו עלולים ללכת שבי אחרי מחירים מפתים ולגלות בחלוף הזמן שכל התקרה שלנו מטפטפת אחרי גשם אחד או שניים. עד שנבין שעבודות האיטום שבוצעו במבנה שלנו אינן מספקות את המענה הדרוש, יהיה כבר מאוחר מדי. כל שנוכל לעשות בשלב הזה, הוא לפנות למומחה בעל ניסיון שיסייע לנו לתקן את הנזקים ולהתוות תוכנית מעמיקה לאיטום איכותי וארוך טווח של הבית מעתה ואילך. 

ליווי מומחה בעבודות האיטום יחסוך לך עוגמת נפש רבה

הדרך היעילה ביותר להתמודד עם איטום לקוי, הוא להימנע ממנו מלכתחילה. כדי להבטיח שאיש המקצוע שבחרנו בו עושה את עבודתו נאמנה, מומלץ לגייס לצד איש המקצוע שלנו מומחה איטום שיספק ליווי וייעוץ לאורך התהליך. המומחה יוכל לזהות בעיות פוטנציאליות ומיישם נקודת מבט רחבה ורב תחומים שמאפשרת לספק מענה לכשלים פוטנציאליים מבעוד מועד. 

מתי נזדקק לחוות דעת בתחום האיטום?

לעתים קרובות, בעלי בתים פונים לשירותי יועץ איטום כדי לקבל חוות דעת מקצועית. לרוב, חוות הדעת נדרשת לקראת רכישת בית חדש או בשלב האכלוס לאחר בניית בניין משותף. חשוב שנפנה אל איש המקצוע במהלך תקופת הבדק שהוגדרה בהסכם שלנו מול הקבלן או היזם. היועץ שלך יוכל לסייע לך באיתור ליקויים עוד לפני שנכנסת כלל למבנה, מבלי לחכות עד שהאיטום יעמוד למבחן. כך, נוכל לתקן את הליקויים בשלב מוקדם, כשהתיקונים עוד תחת אחריות הקבלן ומבלי שייגרמו נזקים מיותרים ומתסכלים לבית החדש שלנו. אם עלה כל חשד כי עשויות להיות בעיות בעבודות האיטום וכי קיים סיכון לנזילות. חשוב שנפנה למומחה איטום בהקדם לקבלת ייעוץ, בדיקה וחוות דעת שתשרת אותך מול הגורם מולו ביצעת את הרכישה. 

כיצד נתמודד עם נזקי מים קיימים?

למרבה הצער, עם זאת, ליקויי האיטום מאותרים במבנה ברוב המקרים רק לאחר שהנזק כבר נעשה. טפטופים מהתקרה, עובש על הקירות, צבע מתנפח ומתפורר ורטיבות מצטברת במרתפים הם רק כמה מהביטויים לעבודת איטום לקויה. מדובר באחת התופעות המתסכלות ביותר שאנו יכולים להתמודד איתן בבית וברגעים כמו אלו, חשוב שנגייס לצידנו את אנשי המקצוע המיומנים ביותר. חשוב שנזכור, הכשלים באיטום נגרמו מכיוון שבחרנו באנשי מקצוע בעלי הכשרה ירודה או כאלו שנהגו ברשלנות. כעת, כל מה שנוכל לעשות הוא לא לחזור על הטעות הזו בשנית. 

איש מקצוע בעל ניסיון רב שנים במשימות איטום מורכבות ושעבר הכשרה ייעודית בנושא יעמיד לרשותך ציוד מתקדם, צוות מיומן וחומרי גלם בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הידע הרב שצבר בתחום מאפשר לו לזהות את מוקדי הליקויים ביעילות ותוך גרימת נזק מינימלי לתשתיות המבנה שלך. בסופו של יום, כל עוד נבחר במקצוען הנכון, סביר להניח שעבודות התיקונים שייעשו ישרתו אותנו הפעם לאורך תקופה ארוכה יותר ויספקו תוצאות ראויות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים