חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה אחרי החגים

 

אחרי החגים, אחרי הטיולים עם הילדים ואין ספור פעילויות נפלאות, ההורים יוצאים לחופשה. לפעמים זו חופשה מתוכננת אך בדרך כלל זו חופשה ספונטנית, זה הזמן שבו שהם חולמים על חופשה של בטן גב, המון שקט ורוגע אחרי התקופה התזזיתית

 

חופשה 

אחרי החגים, אחרי הטיולים עם הילדים ואין ספור פעילויות נפלאות, ההורים יוצאים לחופשה. לפעמים זו חופשה מתוכננת אך בדרך כלל זו חופשה ספונטנית, זה הזמן שבו שהם חולמים על חופשה של בטן גב, המון שקט ורוגע אחרי התקופה התזזיתית. יש זוגות שבודקים באינטרנט היכן יש צימרים פנויים או חדרים בבית מלון לסוף השבוע הקרוב, מוודאים במקביל עם סבא וסבתא שהם יכולים להיות עם דור ההמשך כמה ימים וכך מתאמים די מהר את החופשה שהיא כל כך חשובה עבורם. זוגות אחרים יעדיפו לבדוק אילו אופציות יש עבור טיסה מעבר לים לחופשה קצרה, כדי להיות רחוקים מהבית וליהנות מכל דקה של שהייה באחת מבירות אירופה למשך כמה ימים.

בכל אחת מהאופציות הללו, כשהמטרה היא נסיעה קלילה בארץ או בחו"ל, לוקחים מזוודה קטנה, מעט בגדים, תיק כלי רחצה עם הדברים החשובים כמו סרום לשיער, משחת שיניים, מברשת שיניים, קרם פנים ויוצאים לדרך. סבא וסבתא מקבלים את כל המידע הנחוץ על הלימודים והחוגים, הילדים מאושרים שיהיו כמה ימים בבית עם המון פינוקים וכך כל הצדדים מאושרים מהעסקה שנרקמה תוך שעות בודדות ולכן סביר להניח שהיא תהיה בין החופשות המוצלחות ביותר. 

חופשה מעבר לים 

בחופשה מסוג זה שלא תוכננה במדויק אלא רק דובר על המעטפת, זורמים עם המידע באינטרנט כדי לראות ולחוות את הדברים המרכזים ביעד שאליו הם החליטו לנסוע. אחד הדברים האהובים על התיירים הישראלים הוא שוטטות ברחובות היפהפיים, לספוג את האווירה ולהבין עד כמה זו עיר מיוחדת. כך הם מגיעים למוזיאונים החשובים, לאטרקציות מעניינות ולמסעדות יוצאות דופן.

שופינג באירופה 

אף חופשה אינה מושלמת ללא שופינג. כך נכנסים לחנויות של מותגי חו"ל שעדיין לא הגיעו לישראל, נחשפים לטרנדים האופנתיים האחרונים וממלאים סל קניות בכל חנות. גם הילדים שנשארו בבית נהנים משפע של ביגוד חדש שיקבלו לקראת העונה הקרובה ואין ספק שהם יהיו מאושרים ללבוש את כל הפריטים הצבעוניים.

חופשה בישראל 

זוגות רבים מעדיפים לנפוש כמה ימים בארץ. הם בוחרים בצימר איכותי או במלון אשר ממוקם בנקודה גיאוגרפית ייחודית והמטרה שלהם היא בעיקר לנוח. טיולים ומסעות הם כבר עשו עם הילדים בתקופת החגים ולכן כעת הם רוצים ליהנות מישיבה במרפסת היפהפייה וצפייה בנוף המרהיב, בגלי הים וגם לחוש את הבריזה הנהדרת בשעת בין ערביים.

הספא הוא אחד המקומות האהובים עליהם כאשר נמצאים בחופשה זוגית, בוחרים את סוג העיסוי האהוב עליהם כמו עיסוי שוודי, אבנים חמות או אופציות אחרות ונהנים להרגיש את כל אחד מהשרירים לאחר המתיחה שלהם. לאחר מכן הם נרגעים בג’קוזי ולפרק זמן קצר הם לא חושבים על הבית, הילדים או על העבודה אלא פשוט ממוקדים ברוגע שלהם.

חופשה קצרה מסתיימת לאחר כמה ימים, ההנאה הייתה עצומה, אך אין כמו לחזור הביתה לילדים ולימי השגרה. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים