חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מסורבי משכנתא - מה אפשר לעשות?

 

משכנתא היא הלוואה גדולה אותה לוקחים כאשר רוצים לקנות נכסים. הקנייה יכולה להיות דירה למגורים ולהשקעה, זה יכול להיות בית פרטי או אפילו מבנה מסחרי שרוצים לקנות. את המשכנתא לוקחים מהבנק לאחר התאמה של המסלול הנכון לצרכים של הלווה כמו גם התאמה ליכולות הכלכליות שלו ולמסלול המתאים מבחינת ריביות שהבנק מציעה ולמדדים של בנק ישראל

 

משכנתא היא הלוואה גדולה אותה לוקחים כאשר רוצים לקנות נכסים. הקנייה יכולה להיות דירה למגורים ולהשקעה, זה יכול להיות בית פרטי או אפילו מבנה מסחרי שרוצים לקנות. את המשכנתא לוקחים מהבנק לאחר התאמה של המסלול הנכון לצרכים של הלווה כמו גם התאמה ליכולות הכלכליות שלו ולמסלול המתאים מבחינת ריביות שהבנק מציעה ולמדדים של בנק ישראל. 

אבל לצד ההתאמות והתנאים לא תמיד מאשרים הבנקים את לקיחת המשכנתא ללווה,  ויש מי שיגלה שהוא עומד בלא מעט קשיים בדרך ללקיחת משכנתא. 

כאשר הבנק מסרב לתת משכנתא ההגדרה שמגדיר בבנק את מי שלא קיבל את הסכום שביקש היא כ "מסורב משכנתא". הסירוב יכול להיות בשל מגוון סיבות החל ממשכורת שאינה מספקת עד למקרים של היעדר הכנסה חודשית או אובר דראפט גדול מדי בבנק ושאר תרחישים מטעמם הבנק לא מאפשר לקיחת משכנתא. 

אז מה עושים במידה וסרבו לתת לכם משכנתא?

אם אתם מסורבי משכנתא או שהתנאים של המשכנתא לא מוצאים חן בעיניכם תוכלו תמיד לבחור בהלוואה חוץ בנקאית אותה אפשר לקחת מגופים פיננסיים גדולים. אם אתם זקוקים להון עצמי ללקיחת משכנתא או לאיחוד הלוואות כדי לאזן את העובר ושב - ייתכן כי הלוואה חוץ בנקאית תתאים לכם. 

מה צריך לדעת על הלוואה חוץ בנקאית?

מדובר ב משכנתא או הלוואה גדולה שמספקות חברות חוץ בנקאיות אשר יודעות כיצד להתאים את המסלול הנכון של ההלוואה ללווים. לעיתים יצטרכו מסורבי משכנתא להמציא הון עצמי מול הבנק שמהווה שליש ממחיר הדירה שהם רוצים לרכוש וגם כאן הלוואה גדולה מחברה חיצונית יכולה לעזור. 

בחרו חברת פיננסים שיש לה אחוזי הצלחה גבוהים בהתאמת מסלולים עם ריביות נמוכות ביותר בשוק וכזאת שיש בה יועצים פיננסיים ששימשו אנשי מפתח בבנקים גדולים וגופים פיננסיים מוכרים. 

מסורבי משכנתא יכולים לפנות לחברות חוץ בנקאיות אבל חשוב לשים לב שהחברות האלו מציעות תנאים טובים כמו ריביות נמוכות על הסכום שלווים.

עוד חשוב לוודא שהחברה לגיטימית ופועלת תחת בחסות החוק ואינה חברה שקשורה לשוק האפור או לגופים לא חוקיים. 

בנוסף לכך יש לבדוק שהיועצים של החברה שמים לב לטובה שלכם ולא לטובת החברה בלבד -  מה שבנקים נוטים לעשות בדרך כלל. 

כאשר אתם בוחרים הלוואה מתוך היע של מסלולים אותם מציעות חברות חוץ בנקאיות יש  לשים להם שאתם מקבלים תנאים טובים להחזרים החודשיים כך שתוכלו לעמוד בהלוואה. 

לסיכום, אם אתם רוצים לקבל משכנתא הבנק סירב לכם - אל תתייאשו. כדי להמשיך בתהליך רכישת הנכס, כדאי כבר עכשיו נכון למצוא את הדרך בה תוכלו כן להגשים את החלום ולקנות דירה בית פרטי, נכס להשקעה בארץ או בחול, או כל דבר אחר שתמיד רציתם לקנות. 

באמצעות תשואות פיננסים וביצוע פעולות נכונות ובירורים מתאימים - תוכלו כבר עכשיו להתחיל את הצעדים הראשונים שלכם לעבר הגשמת החלום. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים