חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אינסטלטורים – שימו לב להכשרה שלהם לפני שאתם בוחרים בהם

 

מים הם הדבר החשוב ביותר בחיינו וזאת מכיוון שללא מים אנו יכולים לשרוד בקושי 48 שעות. לעומת זאת ללא אוכל אפשר לשרוד שלושה שבועות ואף יותר וזה מלמד אותנו עד כמה מים הם חשובים לחיינו

 

מים הם הדבר החשוב ביותר בחיינו וזאת מכיוון שללא מים אנו יכולים לשרוד בקושי 48 שעות. לעומת זאת ללא אוכל אפשר לשרוד שלושה שבועות ואף יותר וזה מלמד אותנו עד כמה מים הם חשובים לחיינו. המאה עשרים ואחת עם כל ההתקדמות הטכנולוגית שלה לא שינתה עובדה זו וגם כיום מים הם הכרחיים לחיינו. לכן כל תקלה בבית שלנו בתחום המים היא הרת אסון ואנו חייבים לטפל בה בהקדם.

מי שאחראיים לטפל בבעיות מים בבית או בעסק שלנו הם אינסטלטורים וזה תפקידם. עלינו לעשות הכול בכדי לבחור את השרברב הטוב בשוק ולכן אנו חייבים לבחון את השרברב לפני שאנו בוחרים בו. על רקע זה יש לציין שבכדי לבחור את השרברב הטוב ביותר אנו צריכים לבחון היכן הוא קיבל את ההכשרה שלו. ככל שההכשרה של השרברב יותר טובה כך הוא יהיה יותר טוב ולכן לפני שאנו בוחרים בו אנו חייבים לבחון זאת.

האם אפשר לבצע עבודות שרברבות לבד?

עולה השאלה האם אפשר לבצע עבודה של אינסטלטורים לבד או שמא רק אינסטלטור יכול לבצע את העבודה? אם כן אף אחד לא מעלה על דעתו לטפל ברכב שלו לבד, אף אחד לא מעלה על דעתו לתקן את החשמל בבית לבד ובאותה מידה יש לציין כי אסור לתקן בעיות אינסטלציה בבית או בעסק שלנו לבד.

אם תנסו לתקן בעיות אינסטלציה לבד אתם לא רק לא תצליחו אלא תגרמו נזק בל יתואר למערכת המים שלכם. לכן רק שרברב יכול לטפל בבעיות אינסטלציה ועל כך יש לתת את הדעת.

שימו לב לטכנולוגיה שבה השרברב משתמש

כאשר אנו בוחרים אינסטלטור מרשימה של אינסטלטורים אנו חייבים לבחור את האינסטלטור הטוב בשוק בכדי להבטיח כי הוא יטפל בבעיה שלנו על הצד הטוב ביותר. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לבחון עם איזה טכנולוגיה השרברב עובד.

למשל היום יש מצלמה תרמית המאפשרת לשרברב לאתר תקלות ונזילות בקיר מבלי לשבור אותו וזה יתרון עצום. לכן כאשר אתם מתקשרים אל השרברב שאלו אותו האם הוא עובד עם טכנולוגיה מתקדמת והיה וכן בחרו בו וסמכו עליו. אתם יכולים גם לקרוא באתר האינטרנט של השרברב ולראות האם מצוין שם כי הוא עובד עם טכנולוגיה מתקדמת וכך לבחור בו בלב שלם.

אל תבחרו את השרברב הזול בשוק

עוד נקודה שאנו רוצים להדגיש היא שכאשר אתם באים לבחור אינסטלטורים אל לכם לבחור את השרברב הזול בשוק. עליכם להבין כי אם השרברב לוקח מחירים נמוכים במיוחד ממה שנהוג בשוק זה סימן שהוא שרברב גרוע ואז אין לו ברירה אלא להוריד מחירים. אז אל תבחרו את השרברב היקר ביותר אך היזהרו משרברב זול במיוחד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים