חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהם כאבי גוף

 

כאבי גוף הם סימפטום לבעיה. זה לא קיים מסיבה בפני עצמה

 

כאבי גוף הם סימפטום לבעיה. זה לא קיים מסיבה בפני עצמה.

כאבי גוף יכולים להיות מסווגים כחריפים או כרוניים. כאב חריף נובע מפציעה, זיהום או מחלה שכנראה יחלפו עם הטיפול. כאב כרוני נמשך יותר מ-3 חודשים ואין לו סיבה או תרופה ידועה. לא תמיד קל להבחין בין כאבי גוף חריפים לכרוניים מכיוון שחלק מהתסמינים עשויים להיות דומים.

אילו פתרונות לכאבים ניתן למצוא

הכאב יכול להיות מצב מתיש המשפיע על חיי היום יום של האדם. ישנם פתרונות רבים לעזור לאנשים עם כאב, החל מתרופות ועד פיזיותרפיה.

רופא ירשום בדרך כלל תרופות דלות בתופעות לוואי ותכונות ממכרות. כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של תרופות נגד כאבים הם פרצטמול, איבופרופן ונתרן נפרוקסן. הרופא עשוי גם להמליץ על פתרונות ללא מרשם כגון חבילות קרח או חבילות חום כדי לסייע בריפוי ולספק הקלה זמנית בכאב. פיזיותרפיה היא אפשרות נוספת עבור אנשים הסובלים מכאבים כרוניים; זה יכול לכלול תרגילים וטיפולים אחרים כמו עיסוי, דיקור ויוגה כדי לשפר את הכוח והגמישות של האדם תוך הפחתת אי הנוחות.

מהן מרפאות כאב

מרפאת כאב היא מוסד המתמחה במחקר, אבחון וטיפול בכאב.

מרפאות כאב עשויות להיות ציבוריות או פרטיות, בדרך כלל עם צוות מקצועי, ציוד ותרופות.

מרפאות כאב מספקות דרך בטוחה ויעילה לטיפול בכאב כרוני. המרפאות מאוישות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואכפתיים שיכולים לפתח תוכניות טיפול מותאמות אישית כדי לעזור למטופלים למצוא הקלה.

הם מספקים שירותים רבים כגון פיזיותרפיה, בדיקות מעבדה, צילום רנטגן והדמיה למטופלים על מנת לאבחן את מצבם ולטפל בהם בהתאם.

למה כדאי לפנות למרפאת כאב לטיפול בכאב כרוני

כאב כרוני מוגדר ככאב הנמשך יותר מ-3 חודשים. סוג זה של כאב הוא חמור מאוד ויכול להיות משבית. אם לא מטופל, כאב כרוני יכול להוביל לחרדה, דיכאון ובידוד חברתי.

מרפאת כאב עשויה להיות המקום הטוב ביותר לטיפול בכאב כרוני אם אינך מגיב לכל טיפול אחר או שמצבך מחמיר. להלן הסיבות שבגללן כדאי לפנות למרפאת כאב לטיפול בכאב כרוני:

-מרפאות כאב מעסיקות מגוון מטפלים המתמקדים בצרכים האישיים שלך. הטיפולים עשויים לכלול טיפול תרופתי, פיזיותרפיה, טיפול בעיסוי, דיקור סיני או חסימות עצביות המוזרקות לעצבים ספציפיים כדי להפחית או להעלים את התחושה של סוגים מסוימים של כאב בכל הגוף.

-הרופאים במרפאה עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים אחרים כמו פסיכולוגים והתמכרות

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים