חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שמפו סילבר – חדשנות במוצרי שיער לכולם

 

כולם כולל כולם כבר רוצים לדעת מהו שמפו סילבר ולמה עולם מוצרי השיער לא מפסיק לדבר עליו. גם במוצרי שיער יש טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לנו להתאים שמפו, פיגמנטים, צבעי שיער, החלקות ומוצרי שיער חדשניים לכל סוגי השיער.

 

כולם כולל כולם כבר רוצים לדעת מהו שמפו סילבר ולמה עולם מוצרי השיער לא מפסיק לדבר עליו. גם במוצרי שיער יש טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לנו להתאים שמפו, פיגמנטים, צבעי שיער, החלקות ומוצרי שיער חדשניים לכל סוגי השיער. לכל הצבעים, ולכל האורכים. למה הוא מתאים לכם, והאם הוא גם בריא, את כל זה תדעו מיד.

שמפו סילבר – בריאות ויופי בבקבוק אחד

שמפו סילבר הוא שמפו שמתאים לגברים ולנשים בכל גיל שיש להם שיער בהיר שיער שיבה, שיער פלטין או שיער בליאז’ על בסיס אפרפר. הייחודיות החדשנית של השמפו היא שהוא מכיל למעשה פיגמנט של צבעים סגולים, אפורים וכחולים ובכך הוא מנטרל את הגוונים הצהובים או הכתומים שאינם מחמיאים ומשתלטים על שיער כסוף ובהיר.

שמפו סילבר הוא שמפו איכותי שלא רק הופך את השיער ליפה יותר, אלא גם בריא יותר. ישנן גרסאות של השמפו הנכסף והמבוקש גם ללא מלחים. ולמי שלא יודע, שמפו ללא מלחים הוא שמפו איכותי שלא פוגם בשיער ולא פוגם בקרקפת וכל מומחה לעיצוב שיער ממליץ להשתמש בשמפו מהסוג הזה.

מהו השמפו שאין בו מלחים, ולמה הוא כל כך טוב לנו?

זה לא סוד שהמלחים מנקים את הלכלוך בצורה יעילה, אבל במקביל לכך הם גם משאירים את השיער פגום כאשר הם מזיקים לבסיס השערה ומייבשים את עור הקרקפת.

לא מעט מומחים בתחום מוצרי השיער ממליצים להשתמש במוצרי שמפו ללא מלחים באופן קבוע. זאת בשל העובדה ששיער שעובר לדוגמא החלקות, זקוק למוצרי שיער שאינם עם מלחים שעלולים להזיק לו.  

רכישה של שמפו ברשתות השיווק מצריכה מכם בדיקה לדעת האם המוצרים מכילים מלחים המזיקים לעור ולשיער. שמפו סילבר ללא מלחים יכול בקלות להגיע אל התוצאות האיכותיות של שמפו אחר שיש בו מלחים. ללא שום סיכון העור, ופגמים בשיער.

איזה סוגי שמפו מסוג סילבר קיימים?

  • שמפו עם פיגמנט כחול או סגול

סוג זה מתאים לנשים שצובעות את שיערן לצבע פלטין או בלונד ומעוניינות לאזן את הגוונים הכתומים שנוצרו בשל הצביעה.

  • שמפו עם פיגמנט אפור

סוג שמפו זה מתאים לנשים ולגברים שמעוניינים שלא יהיו גוונים כחולים או סגולים בשיער שלהם. בנוסף, גם לגברים ונשים שמעוניינים בגוון אפור חזק יותר, השמפו מהסוג הזה מתאים.

כל סדרת מוצרי סילבר מכילה בתוכה קרם לחות, שמפו ומסכה. החברות שמובילות בתחום הן לרוב חברות עולמיות. לוריאל, שוורצקוף, רבלון, פול מיטשל ועוד. כאשר אתם רוכשים מוצרי שיער מסוג שמפו סילבר מומלץ להשתמש במוצרים מקומיים המתאימים לאקלים הישראלי. ומיוצרים על ידי אנשי המקצוע המומחים בתחומם.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. ברשת סנטהייר מייחסים חשיבות גדולה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי רשת סנטהייר עוברים הכשרה מקצועית ורחבה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים