חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

כיצד ניתן לקדם את העסק באמצעות מפגשי נטוורקינג

 

לכמה מפגשי נטוורקינג יש להגיע על מנת להתחיל לראות תוצאות, טלפונים מלקוחות והגדלת הרווח העסקי? על כך בטור המצורף...

 

נטוורקינג זו ריצה למרחקים, זה לא להגיע למפגש שניים ולקבל הפניות ולהגדיל את העסק. 

כמובן שתלוי בסוג העסק, יש עסקים שמקבלים הפניות עסקיות מידית, אם ניקח למשל שיפוצניק - אדם שעושה עבודות קטנות של תיקונים ו/או שיפוצים גדולים. כמובן שלשיפוץ גדול יקח זמן והיכרות, אבל אם לאדם התקלקל משהו בבית, ויש לו  מיידית למי לפנות בקבוצה, הוא יפנה לשיפוצניק של הקבוצה. 

בדרך כלל, בכדי לקבל הפניות עסקיות בנטוורקינג צריך לבנות יחסים עם חברי הקבוצה, ככל שטיב היחסים יהיה טוב יותר כמות ההפניות העסקיות תהיה גדולה יותר. 

צריך ללמוד גם איך להציג את העסק בצורה אפקטיבית (אני מלמדת כל הזמן במפגשי פלא-נט - כל מפגש מתחיל עם הדרכה קצרה בנושאי נטוורקינג וקידום העסק). 

המפגש הוא רק חלק מהנטוורקינג, במשך השבוע בעל העסק החבר בקבוצה נפגש עם חברי הקבוצה (בפלא-נט המפגשים הם בזום), לפחות עם חבר אחד כל שבוע. מטרת המפגש היא להבין טוב יותר את העסק של חבר הקבוצה, לראות אם יש מקום לשיתופי פעולה, והדבר החשוב ביותר הוא לבנות יחסים עם כל אחד מחברי הקבוצה, גם אם העיסוק שלו שונה מהעיסוק שלך ואין מקום לשיתופי פעולה. 

בארגון פלא-נט יש מרכיבים נוספים שעוזרים לקדם את העסקים של חברי הקבוצות:
- כל שבוע יש ראיון של כחצי שעה עם חבר מהקבוצות, הראיון מפורסם בכל ערוצי התקשורת, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, אינסטגרם של פלא-נט וגם החבר מקבל את הקישור ליוטיוב ויכול לפרסם בעצמו.

- אחת לחודש יוצא ירחון פלא-נט בו החברים יכולים לפרסם מאמר עם ערך על העיסוק שלהם, לפרסם מבצעים, להציע מתנות לקוראי הירחון - מי שרוצה לקבל את המתנה שולח את המייל שלו בכדי לקבל את המתנה למייל, כך אנו מגדילים את רשימת התפוצה שלנו לצורך שיווק עתידי. 

- אנו בונים כרטיס ביקור דיגיטלי לכל חבר בקבוצות פלא-נט, החבר יכול לפרסם את כרטיס הביקור בכל מייל שהוא מוציא, בפרסומים ברשתות השונות. זה ממש כמו מיניסייט שלא עולה תשלום נוסף לחברים. 

 אני מאמינה במפגשים עד 20 איש, זה מאפשר לחברים להציג את עצמם ולהשתתף במפגש ולא להעלם במפגש של 30-40 איש או יותר. 

מוזמנים לבוא למפגש התנסות ללא עלות באחת מקבוצות פלא-נט. לפרטים https://www.pelenet.co.il

שולה שדה, מייסדת ומנכ"ל פלא-נט

יש לכם עוד שאלות לשולה שדה נטוורקינג אפקטיבי? כנסו!

0545223838 כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים