חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה היתרונות בעיצוב משרד בשיטת אופן ספייס

 

בשנים האחרונות טרנד עיצוב המשרדים בשיטת אופן ספייס תפס תאוצה וחברות ובתי עסק רבים בוחרים לעצב כך את החללים שלהם. מדובר בגרסה המודרנית לעיצוב משרדים שבגלל יתרונותיה הרבים מהווה פתרון נהדר לחברות גדולות וקטנות כאחד

 

בשנים האחרונות טרנד עיצוב המשרדים בשיטת אופן ספייס תפס תאוצה וחברות ובתי עסק רבים בוחרים לעצב כך את החללים שלהם. מדובר בגרסה המודרנית לעיצוב משרדים שבגלל יתרונותיה הרבים מהווה פתרון נהדר לחברות גדולות וקטנות כאחד. אז מה עיצוב אופן ספייס כולל, מהם היתרונות הרבים שיש לעיצוב זה וכיצד ניתן ליישם אותו? סקרנו זאת במאמר שלפניכם. 

מהי שיטת אופן ספייס לעיצוב משרד?

בניגוד למשרדים אחרים שאנו מכירים מחיי היומיום שלנו, משרד אופן ספייס לא מחולק למספר משרדים סגורים עם מסדרון צר שמחבר ביניהם, אלא מדובר בחלל אחד גדול ופתוח שבו נמצאות פינות העבודה של כלל העובדים. חלל אופן ספייס בדרך כלל מתאפיין גם בפינות שיתופיות ייעודיות לישיבה, כגון פינת ספות לשיחות צוות ומנוחה, פינת מטבח לארוחות משותפות וכדומה. 

אילו יתרונות ישנם למשרד מעוצב בשיטת אופן ספייס?

לעיצוב המשרד שלכם כאופן ספייס יש יתרונות רבים ומגוונים, והחלטנו להציג בפניכם כמה מהבולטים שבהם:

יחסי אנוש ותקשורת בין עובדים- ברגע שהעובדים לא מופרדים אחד מהשני על ידי קירות וכתוצאה מכך לא מסתגרים בחדרים שלהם, נוצרת תקשורת חיובית ומקדמת יותר בין העובדים של החברה ובין המחלקות השונות. הפן החברתי במקום העבודה הוא חשוב מאוד והוכח במחקרים שמקומות עבודה בהם יש יחסי אנוש טובים בין העובדים מגיעים לתוצאות טובות יותר ובצורה מהירה ויעילה יותר. 

חסכון בעלויות- עיצוב חלל אחד  גדול עם פינות עבודה מסודרות בדרך כלל יעלה פחות מקומת משרדים מופרדת. העובדים משתמשים במשאבים משותפים ולכן צריך לרכוש פחות דברים. בנוסף, עיצוב בשיטת אופן ספייס מנצל באופן מקסימלי את נפח החלל.

עיצוב חלל מזמין ונעים- רושם ראשוני ועיצוב החלל חשובים מאוד למוניטין של החברה או בית העסק שלכם. עיצוב חלל בצורת אופן ספייס מייצר תחושה של חלל גדול יותר, מודרני ואנושי, מה שמעניק תחושה נעימה ומגדיל את הרצון לשהות שם זמן רב יותר. זה דבר חיובי גם לעובדים שירצו להישאר לעבוד וגם ללקוחות שירצו להשתמש בשירותיכם.

מורל ושיתופיות- ברגע שכל העובדים מנהלים את שגרת היום שלהם מאותו החלל, יש תחושת של שותפות גורל. תחושה זו תהיה מספקת גם לעובדים וגם למנהלים.

עיצוב המשרד עם אורן ריהוט משרדי

קראתם על כל היתרונות של עיצוב חלל בשיטת אופן ספייס ואתם מעוניינים ליישם אותה בבית העסק שלכם? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בחברת אורן ריהוט משרדי תוכלו למצוא את כל הרהיטים שתזדקקו להם בעת עיצוב המשרד שלכם בצורה מודרנית ושיתופית. אצל אורן ריהוט משרדי תוכלו למצוא שולחנות וכסאות משרדיים ברמת איכות גבוהה ובעיצוב אסתטי כדי שהמשרד שלכם יהיה נעים ונוח. מוזמנים להציץ בקטלוג של אורן ריהוט משרדי ולפנות אלינו בכל שאלה שיש לכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים