חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ההצגה מתחילה: איך בונים מצגת עסקית שתשכנע כל משקיע?

 

אם גם לכם יש רעיון עסקי מנצח, ואתם בטוחים במאה אחוז שהוא שהולך להביא לכם את הפריצה, כנראה שאתם עושים הכול כדי לגייס משקיעים איכותיים שיעזרו לכם להפוך את החזון למציאות. עם זאת, צריך תמיד לזכור שמיזמים, סטרטאפים ורעיונות עסקיים מסוגים שונים הם רבים ביותר, בעוד קרנות הסיכון, המשקיעים ומקורות המימון השונים הם מוגבלים, ולרוב הביקוש למקורות האלה עולה בהרבה על ההיצע

 

אם גם לכם יש רעיון עסקי מנצח, ואתם בטוחים במאה אחוז שהוא שהולך להביא לכם את הפריצה, כנראה שאתם עושים הכול כדי לגייס משקיעים איכותיים שיעזרו לכם להפוך את החזון למציאות. עם זאת, צריך תמיד לזכור שמיזמים, סטרטאפים ורעיונות עסקיים מסוגים שונים הם רבים ביותר, בעוד קרנות הסיכון, המשקיעים ומקורות המימון השונים הם מוגבלים, ולרוב הביקוש למקורות האלה עולה בהרבה על ההיצע. ולכן, בכל פעם שיש לכם הזדמנות לעניין משקיע כלשהו ברעיון שלכם, כדאי שתציגו אותו בצורה החדה, הברורה, הקלילה והמעניינת ביותר. מצגת אינטראקטיבית היא כלי יעיל במיוחד להצגת רעיונות והעברת מסרים בדרך מקצועית ומרשימה, שרבים בוחרים להשתמש בה לצורך וזה ולצורך עניינים נוספים. אז איך להכין מצגת כזאת? כמה טיפים ודגשים במאמר הזה.

נעזרים בחברות מקצועיות

בשלב הראשון עליכם להבין בדיוק עד כמה המצגת היא משמעותית להצגת הרעיון שלכם. ככל שאתם רוצים להשתמש בה יותר ואם אתם שואפים לפרסם אותה, עליכם לדאוג שהיא תהיה מהוקצעת. ולכן, אם זה משהו שמעולם לא יצא לכם לעשות, כדאי להיעזר בחברות מקצועיות. הבין החברות הגדולות והמובילות המספקות את שירות זה, ניתן למנות את חברת Web3, המציעה שירות בניית מצגות בהתאם לצרכי הלקוח, עם מבצעים לכבוד 2022. עוד נציין כי החברה מומחית בתחום בניית מצגות לצרכים שונים, ובפרט בבניית פרזנטציות לעסקים. כל מצגת שלהם נבנית לאחר אפיון מקיף וניתוח מסרים מדויק. הם יודעים להשתמש במתודולוגיות שונות להצגת מידע ונתונים, עורכים סטטיסטיקות, משתמשים בגרפיקה ואנימציות, מכניסים אלמנטים מיתוגיים חשובים ולמעשה בונים מצגת שהיא בדיוק ברוח של הרעיון או העסק שלכם. 

מצגת מונפשת

לפעמים כל מה שצריך כדי להציג רעיון טוב זה להמחיז אותו בצורה ויזואלית ופשוטה להבנה, כך שלא רק המשקיע הפוטנציאלי יבין בדיוק במה מדובר, אלא גם כל אדם אקראי שעשוי להתעניין ברעיון שלכם. דרך מצוינת לעשות זאת היא להשתמש בסרטונים מונפשים. בין אם משתמשים בדמויות בדיוניות, בגרפים דינאמיים ואינטראקטיביים, ובין אם בהצגת נתונים בדרך משעשעת, מדובר בדרך נפלאה ומעניינת להעביר את המסר בצורה חדה וברורה. 

התאימו את המצגת לרוח המותג

נניח שהרעיון שאתם משווקים הוא ליין חדש של צעצועי ילדים מיוחדים שטרם נראו עד היום. מה שאתם מוכרים במקרה זה הם החוויה והסטייל של המוצר בין היתר, ועליכם למכור את הרעיון למשקיעים בדיוק כפי הוא יימכר בסופו של דבר ללקוחות הקצה. אז בדוגמה הזאת למשל מצגת קלילה, ציורית ומונפשת יכולה להיות פתרון מצוין. לעומת זאת, אם הרעיון העסקי שלכם עוסק בפלטפורמה חדשנית ופורצת דרך למסחר בבורסה, יש לעצב את המצגת בהתאם לנושא, שהוא רציני וענייני יותר. עם זאת, המצגת לא חייבת להיות כבדה ולא מעניינת, אבל היא יכולה בהחלט להיות אינפורמטיבית, קולחת ועניינית ולשדר רצינות ומקצועיות. 

לסיכום, כדאי לכם לערוך מצגת אינטראקטיבית שתתאים להעברת המסר או הרעיון שלכם. מצד אחד תוכלו להכין מצגת רגילה ופשוטה, אך מצד שני תוכלו ליצור מצגת מקצועית שתוכל לשמש אתכם בפני מגוון רחב של קהלים (משקיעים, שותפים עסקיים, עמיתים לעבודה ועוד). אם אין לכם את הידע הדרוש להכנת מצגת כזאת, חשוב לזכור שניתן לפנות לחברות המציעות את השירותים הללו. בהצלחה!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים