חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צביעת דירה במודיעין - כל מה שרציתם לדעת

 

דיירים חדשים נכנסים לנכס שלך? הגיעה התקופה למתיחת פנים קטנה בדירה? לא משנה מהי הסיבה שהחלטת לצבוע מחדש את הדירה, הכול מתחיל בעבודה עם איש המקצוע הנכון. יצאנו לשוחח עם צחי דהן, צבעי מומלץ במודיעין ומנהל חברת ”סופר צבע”

 

דיירים חדשים נכנסים לנכס שלך? הגיעה התקופה למתיחת פנים קטנה בדירה? לא משנה מהי הסיבה שהחלטת לצבוע מחדש את הדירה, הכול מתחיל בעבודה עם איש המקצוע הנכון. יצאנו לשוחח עם צחי דהן, צבעי מומלץ במודיעין ומנהל חברת "סופר צבע". בסיום השיחה חזרנו עם תובנות חשובות שכדאי לקחת בחשבון לקראת צביעת הדירה הבאה שלכם במודיעין.

אז כמה עולה לצבוע דירה ב2022?

" פרט מאוד משמעותי שכדאי לדעת לגבי הצעת המחיר מהצבעי, הוא שהרבה פעמים אנו רואים שיש מחלוקות הנובעות מכך שהמידע שניתן לצבעי באשר לגודל הדירה מתברר כשגוי - לעיתים הלקוח מבקש צביעה לדירת חדר אך בהגעה למקום מתגלה שהדירה גדולה בהרבה. חשוב לזכור שהמחיר לעבודת צבע נקבע על פי שטח הדירה ולא על פי מספר החדרים ועלות העבודה תתייקר ככל ששטח הדירה הוא גדול יותר. פרמטר נוסף המשפיע על מחיר העבודה הוא ההבדל בין דירה ריקה או מאוכלסת. באם הדירה ריקה העבודה תהיה קלילה אך במידה והדירה מאוכלסת - הצבעי ייאלץ להשקיע הרבה זמן בכיסוי תכולת הדירה כדי שזו לא תתלכלך תוך כדי הצביעה".

מה טווח המחירים שעל פיו כדאי ללכת?

"הטווח היום רחב מאוד. הדרך הטובה ביותר להשיג מחיר טוב תהיה לערוך השוואת מחירים. אנחנו בחברת סופר צבע מציעים כיום לקהל הרחב את הצעת המחיר המשתלמת ביותר ללא פשרות על איכות הצביעה ואיכות השירות שלנו. ניתן להשיג צביעת דירת שני חדרים החל מ-990₪ ועד חמישה חדרים החל מ-1790₪. כל המחירים שלנו כוללים כמובן את מלאכת הצביעה עצמה, את חומרי הצביעה, אחריות מלאה על העבודה, תיקוני שפכטל וכמובן את ניקיון הדירה לאחר העבודה". 

איך אתה ממליץ לנו לבחור צבע לדירה?

"הדבר החשוב ביותר להקפיד עליו כשבוחרים צבע לדירה הוא ללכת על חומרים איכותיים. כדאי לוודא שהצבע בעל יכולת עמידות ויכולת כיסוי גבוהה. הצבע צריך להתאים לקירות הפנימיים והחיצוניים, אמור להיות עמיד לאורך זמן מפני דהייה והתקלפות ורצוי שיהיה לו תו תקן ישראלי על מנת שהצבע לא יזיק לבריאותכם".

ואיך נדע שהצבע באמת יתאים לבית שלנו?

"יש לשים לב להשפעות התאורה בבחירת הצבע. כאשר אנו נמצאים בחנות חשוב לנסות לדמות את התאורה שיש לנו בבית כדי להימנע מהחלטה המתבססת על פי התאורה בחנות. אם קיים בכם חשש שאינכם יכולים להשוות את תנאי התאורה בחנות אל הבית, ניתן להשתמש בדוגמאות צבע שניתן להזמין ממרכזי הצבע. באמצעות דוגמאות אלו ניתן לבחון את הגוון הנבחר בדירה תחת התאורות השונות ובהתאם לצבעים של הריהוט והריצוף בדירה". 

מה כדאי לברר מול הצבעי לפני שמזמינים אותו?

"לפני שתזמינו צבעי, חשוב מאוד לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר. רצוי לבדוק עם בני משפחה ומכרים במידה והם נעזרו בצבעי טוב שעשה עבורם מלאכת צבע טובה והם יכולים להמליץ על עבודותיו, מהן תוכלו להתרשם בביתם. במידה ונתקלתם במחיר שנראה לכם חשוד כזול מדי שלא במסגרת מבצע מיוחד, כדאי לנסות להבין את טיב השירות ולראות אם יש עוד מאפיינים הנראים ’חשודים’. אם לא מדובר במבצע ואין סיבה הגיונית מאחורי המחיר, כדאי להיזהר ולא להתפתות לעסקה מכיוון שהמחיר הזול עשוי לעלות לכם ביוקר בהמשך. בשיחה עם הצבעי כדאי גם לבדוק אם יש לו מניפת צבעים שתוכל לעזור לקלוע לטעמכם, לצבע ולגוון האהוב עליכם. הצבע הנבחר צריך להשתלב גם עם שאר הצבעים הנמצאים בבית וגם עם האופי העיצובי של הלקוח". 

עכשיו, נותר לכם רק להציב את כל העקרונות הללו לנגד עיניך ולקבל החלטות שיבטיחו לך עבודה אמינה, איכותית ומשתלמת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים