חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתחתנים? קתחו 10 טיפים לניהול ותכנון נכון של החתונה

 

חתונות הן שמחה גדולה, וחשוב מכך הן חגיגה גדולה. יחד עם זאת, התכנון שלהן, איך נגיד, מאתגרות. מצד אחד אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם, מצד שני זה לא פשוט כפי שזה נראה. לכן, הכנו עבורכם עשרה טיפים יעילים במיוחד לניהול ותכנון נכון של חתונה, ותאמינו לנו, אתם תודו לנו על כך

 

חתונות הן שמחה גדולה, וחשוב מכך הן חגיגה גדולה. יחד עם זאת, התכנון שלהן, איך נגיד, מאתגרות. מצד אחד אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם, מצד שני זה לא פשוט כפי שזה נראה. לכן, הכנו עבורכם עשרה טיפים יעילים במיוחד לניהול ותכנון נכון של חתונה, ותאמינו לנו, אתם תודו לנו על כך.

מוכנים? קדימה לעבודה.

  1. תקציב- כן, תקציב זה כנראה הדבר הכי חשוב שיהווה תשתית נכונה לניהול ותכנון החתונה. בעזרת תקציב תוכלו לסנן את השירותים שאינם תואמים למוכנות שלכם להשקיע. כמו כן, חשוב שתבנו תקציב מפורט שבו תגדירו לעצמכם כמה אתם מוכנים להשקיע בכל תחום, כגון אולם אירועים, קייטרינג, דיג’י, אטרקציות ועוד.
  2. בחירת אולם אירועים- קודם כל, חשוב שתחליטו על אזור. אין באמת סיבה להסתובב בכל הארץ ולחפש אולמות אירועים אם נדמה לכם שהאזור לא רלוונטי עבורכם ועבור האורחים שלכם. רק לאחר מכן, תתחילו להתמקד בנראות של האולם.
  3. אופי ועיצוב החתונה- בימינו ניתן לתכנן חתונה בדיוק באופן שאתם רוצים. כלומר, חתונה קטנה, גדולה, יוקרתית, צנועה, נושא, עיצוב, קוד לבוש, ועוד. והאמת? חשוב שתתאימו את אופי החתונה לרצונות שלכם ורק שלכם. בכל זאת, מתחתנים רק פעם אחת בחיים (בתקווה,ווינק ווינק).
  4. מס’ אורחים- כדי לתכנן חתונה כמו שצריך, חשוב להבין את גודל האירוע. לכן, הכינו רשימת מוזמנים ראשונית, רק כדי להעריך את הצרכים שלכם בתכנון האירוע.
  5. עיצוב הזמנות- בימינו ניתן כבר להזמין אורחים באופן דיגיטלי, והאמת שזה חוסך המון כאב ראש ומאוד ידידותי לסביבה. כמו כן, זה יוצא יותר משתלם כלכלית.
  6. אטרקציות- אם בעבר הדיג’י היה האטרקציה המרכזית (ודיי היחידה), כיום יש מבחר עצום של אטרקציות שמומלץ להזמין לאירוע כגון מראות סלפי, מצלמה 360 מגנטים, ועוד. האמת? זה מאוד מומלץ, כי במקום שהאורחים שלכם כל היום יצטרכו לשלוף את הסלולר לסלפיז, הם יוכלו להנות מהאטרקציה הזו ולשים את הסלולר בתיק (איפה שהוא צריך להיות בזמן חגיגה אמיתית!)
  7. צלם- בחירת צלם היא מאוד חשובה לחתן ולכלה אבל גם לבני המשפחה, בסופו של דבר אתם תרצו מזכרת בעתיד, וכזאת שמחמיאה לכם.
  8. מזנון או הגשה- קייטרינג, כולם מתקשים עם הקייטרינג. אז עזבו אתכם מכולם, ולפני שאתם אפילו נגשים לבחירת המטעמים לחתונה שלכם, תחליטו אם אתם מעדיפים בופה, או מנות הגשה.
  9. סדרי ישיבה ואישורי הגעה- משום מה זהו תמיד החלק המסובך, לפתע מחתן וכלה אתם הופכים לנציגים דיפלומטיים. ובכן, למען הסר ספק, זה חשוב. אל תשאירו זאת לרגע האחרון ותדאגו לבסס אותם על פי אישורי הגעה. ככה מי שלא אישר ובכל זאת הגיע, לא יוכל לבוא אליכם בתלונות
  10. הכי חשוב- אבל באמת הכי חושב, אל תשאירו שום דבר לרגע האחרון. מדובר באחד האירועים החשובים של חייכם ואתם צריכים להרגיש נוכחים ולהנות מכל רגע. והאמת? אם תתכננו הכול מראש, החתונה שלכם תתנהל באופן מושלם, ואתם תוכלו לחגוג בראש נקי.

 

אז הנכם מחפשים מקום מומלץ לאירוע? גן אירועים בשרון וואלי אירועים הוא בהחלט ההמלצה  שלנו. מעבר לכך שאזור השרון הוא מיקום אסטרטגי נהדר לאלו שגרים במרכז ובצפון, מדובר באולם אירועים יוקרתי עם צוות ניהול מנוסה ומקצועי שילווה אתכם לאורך כל האירוע, ויעניק לכם שירות ללא דופי.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים