חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סתימה בשירותים: מתי לנסות לטפל ומתי להזמין אינסטלטור?

 

סתימה היא בעיה שניתן לפתור על ידי הזמנת אינסטלטור, אך לעיתים אפשר גם לטפל בכך לבד. אם יש לך אסלה סתומה ואתה לא בטוח אם זו בעיית אינסטלציה או לא, אז עדיף לפנות לאינסטלטור מקומי. סתימה יכולה לקרות מסיבות רבות, אך לרוב היא נובעת משימוש לא נכון בנייר טואלט או מגבונים לחים, בעיות בצנרת ועוד

 

סתימה היא בעיה שניתן לפתור על ידי הזמנת אינסטלטור, אך לעיתים אפשר גם לטפל בכך לבד. אם יש לך אסלה סתומה ואתה לא בטוח אם זו בעיית אינסטלציה או לא, אז עדיף לפנות לאינסטלטור מקומי. סתימה יכולה לקרות מסיבות רבות, אך לרוב היא נובעת משימוש לא נכון בנייר טואלט או מגבונים לחים, בעיות בצנרת ועוד. 

איך לדעת מתי להזמין אינסטלטור? ובכן, כשהאסלה סתומה ועולה על גדותיה, זה זמן טוב לקרוא לשרברב. כמו כן, כאשר המים בשירותים אינם מתנקזים, כאשר אין מים זורמים באסלה, כאשר יש נזילות המגיעות מצינורות או שירותים ועוד. בכל אחד מהמקרים האלו תצטרכו כנראה אינסטלטור בחולון או בעיר בה אתם מתגוררים. 

איך לפתוח סתימה באסלה?

רגע לפני שקוראים לשירותי אינסטלטור בחולון בת ים, הצעד הראשון הוא לכבות את אספקת המים בבית. אם זרימת המים איטית מאוד והסתימה אינה חמורה מדי, אז אתם יכולים לנסות להשתמש בפומפה. אם זה לא עובד, אז תצטרכו להשתמש במשאבה רצינית יותר שנמצאת בשימוש של אינסטלטורים בחולון ובכל עיר. 

לרוב, משאבות מיועדות לפינוי סתימות קשות בשירותים ובביוב. תצטרכו להשתמש במשאבה שיכולה להתמודד עם סילון מים בלחץ גבוה, כמו גם באחת שמיועדת לשימוש עם אסלות. לרוב, האינסטלטור פשוט ימשיך לשאוב עד שכל המים יוסרו מהשירותים או מצינור הניקוז.

כיצד אינסטלטור יטפל בבעיה של סתימה בשירותים?

אינסטלטור בחולון יצטרך למצוא את הסתימה ולהסיר אותה. זו משימה לא קלה ועשויה לדרוש ציוד וכלים מאוד מסוימים. במידה שהסתימה לא תימצא, האינסטלטור לעיתים יצטרך לפרק את האסלה ולהחליף אותה בחדשה, לפרק צנרות ועוד. 

האינסטלטור יוכל לברר את סוג הסתימה, האם מדובר בבעיה נקודתית או בהצפה. ברוב המקרים, זה נגרם מהצטברות של נייר טואלט, מגבונים לחים או חומר אחר שלא נשטף. אם מדובר על סתימה שמובילה להצפה, במקרים אלו תצטרכו להזמין גם שירות של שאיבת הצפות. זה יכול להתבצע על ידי אינסטלטורים בחולון, ביובית וחברות פרטיות שונות. 

טיפים למציאת אינסטלטור עבור פתיחת סתימה בשירותים

אם אתם מחפשים אחר אינסטלטור בחולון והסביבה, אתם צריכים לדעת כיצד מוצאים אחד מקצועי. בימינו הדיגיטליים ישנן דרכים רבות למצוא אינסטלטור לפתיחת סתימה באסלה. אתם יכולים לחפש באינטרנט את האינסטלטורים הטובים ביותר בקרבתכם, או לבקש המלצות מחברים ובני משפחה. אפשר גם ללכת לחנות האינסטלציה הקרובה ולשאול אם יש להם המלצות.

אם אתם מחפשים אינסטלטור שיפתח לכם סתימה באסלה, יש כמה דברים שכדאי לדעת. קודם כל, אינסטלטורים גובים לפי שעה ולא תמיד לפי העבודה. שנית, הם יצטרכו גישה לבית או למשרד שלכם לפני שיגיעו לטפל בבעיה. כך או כך, לעיתים אין ברירה ויש חובה להזמין שרברב בחולון או בעיר בה אתם מתגוררים. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים