חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חושבים להירשם לקורס פריוריטי? 

 

פריוריטי היא אחת התוכנות השימושיות והמרכזיות ביותר במגזר העסקי. ידע בתוכנה הזאת, יתרום מאוד ויעזור לכם להשתלב במגוון תפקידים המוצעים כיום בשוק. באמצעות שימוש בתוכנת פריוריטי, אפשר לנהל כל מיני תהליכים כמו, רכש, לוגיסטיקה, כספים ועוד.  אם אתם חושבים להירשם לקורס כזה, נאמר שמדובר על החלטה מצוינת

 

פריוריטי היא אחת התוכנות השימושיות והמרכזיות ביותר במגזר העסקי. ידע בתוכנה הזאת, יתרום מאוד ויעזור לכם להשתלב במגוון תפקידים המוצעים כיום בשוק. באמצעות שימוש בתוכנת פריוריטי, אפשר לנהל כל מיני תהליכים כמו, רכש, לוגיסטיקה, כספים ועוד.  אם אתם חושבים להירשם לקורס כזה, נאמר שמדובר על החלטה מצוינת. 

בינתיים, נשמח לשתף אתכם במידע רלוונטי הקשור לקורס פריוריטי. הכתבה בשיתוף עם חברת פריוריטי גורו המספקת שירותי הטמעה ויישום של ERP פריוריטי ותוכנת פריוריטי זום.

איזה נושאים תלמדו בקורס פריוריטי?

יש מגוון נושאים בהם: היכרות עם מערכת פריוריטי, שיטות עבודה, אתמול המערכת, הפעלה של מודולים שונים, עיצוב מסכים, בניית דוחות, ניהול תהליכי מלאי ורכש, ניהול תהליכי שיווק ועוד. נושאי הלימוד עשויים להשתנות מקורס אחד לאחר ומדוע? כי אם מדובר על קורס פריוריטי המיועד למנהלי חשבונות, ההתמקדות תהיה על לימוד פעולות כמו פתיחת לקוחות, פתיחת ספקים ועוד. אם מדובר על קורס פריוריטי המיועד לאנשי רכש, הרי שההתמקדות תהיה על לימוד פעולות כמו החזרה סחורה לספק, פתיחת מחסן ועוד.

איזה מודולים יש בתוכנת פריוריטי?

יש מבחר מודולים. להלן רק חלק מהם:

-מודול ניהול משרד - הוא מאפשר גישה לאנשי קשר, ליומני פגישות, למיילים ועוד. כמו כן, אפשר גם לחבר אותו לעוד תוכנות רלוונטיות הקשורות לניהול משרד.

-מודול דוחות מנהלים - בהתאם להרשאות, מי שמשתמש בו, יכול לבצע ניתוח מעמיק וזאת על פי הכנסת נתונים אישיים. 

-מודול ניהול פרויקטים - הוא מאפשר ייבוא של נתונים מתוכנת ניהול הפרויקטים למערכת עצמה. כאן בא לידי ביטוי גם הסנכרון היעיל והמדויק, שמאפשר את כל תהליך הייבוא ולאחר מכן מאפשר גם מעקב לגבי הפרויקטים שיש במערכת.

-מודול שיווק - הוא משמש בעיקר את אנשי המכירות והשיווק. באמצעות שימוש בו, אפשר לקבל מידע על פגישות, על ניהול משימות, על הצעות מחיר ועוד. כמו כן, אפשר גם להשתמש בו ולהוציא מידע על הפעילות השיווקית.

מודולים ייחודים למערכת פריוריטי

- מודול לוג שינויים למסכים 

- מודול אחזקה פנימית 

- מודול קונפיגורטור 

- מודול ספירת מחזוריות/מדגמיות

- מודול בדיקות איכות

- מודול סנכרון מתוכנת אאוטלוק

- מודול סריקת מסמכים לפריוריטי

- מודול חשבוניות מס חתומות דיגיטלית מפריוריטי

- מודול פישוט ובקרת דיווחי יצור

למי יתאימו לימודי קורס פריוריטי?

אם יש לכם ידע במנהל עסקים ומחשבים ואתם מעוניינים להתמחות במקצוע יוקרתי ולהשתלב בארגונים, הלימודים בהחלט יכולים להתאים לכם. יש קורסים למתחילים וקורסים למתקדמים.
אפשר להתחיל עם הקורס שמיועד למתחילים ועם הזמן להמשיך לקורס המתקדם יותר. הלימודים נמשך כשלושה עד שישה חודשים. כאשר תסיימו את הלימודים, תקבלו תעודת גמר. אפשר לשלב את הלימודים עם העבודה. יש מוסדות לימוד המציעים גם לימודי ערב ולימודים בימי שישי.
שיהיה בהצלחה!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים