חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עושים עם אי ספיקת לב סופנית? 

 

אם יש מחלה שהפכה להיות מאוד נפוצה בשנים האחרונות בישראל, זו מחלה כמו אי ספיקת לב סופנית. הלב שלנו הוא משאב החיים וכולנו יודעים שבלעדיו לא נוכל לחיות. יחד עם זאת, אנשים רבים סובלים ממחלות לב שונים ואחת מהן היא, כאמור, אי ספיקת לב ברמה סופנית

 

אם יש מחלה שהפכה להיות מאוד נפוצה בשנים האחרונות בישראל, זו מחלה כמו אי ספיקת לב סופנית. הלב שלנו הוא משאב החיים וכולנו יודעים שבלעדיו לא נוכל לחיות. יחד עם זאת, אנשים רבים סובלים ממחלות לב שונים ואחת מהן היא, כאמור, אי ספיקת לב ברמה סופנית. לגבי המחלה הזאת ידוע שהיא יכולה להימשך שנים רבות. יש מי שחי עם אי ספיקת לב הרבה מאוד זמן, כאשר לעיתים המצב שלו מתדרדר ובהמשך הוא מתייצב. במידה ואחד מההורים שלכם הגיע למצב שמוגדר כאי ספיקה של הלב ברמה סופנית, טבעי שתרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לעזור לו. השאלה היא מה באמת ניתן לעשות בנידון. יש מקרים שבהם מה שצריך זה בעיקר להוריד את הדופק ואילו במצבים אחרים הדגש הוא על הסיוע הנפשי עם המחלה. לכן חשוב שתדעו: יש דרכים לעזור למי שסובל מתופעות כאלה, ולא כדאי שתתעלמו מהאפשרות לבחור עזרה נכונה. 

אי ספיקת לב סופנית בטיפול ביתי 

אם חשבתם לרגע שאנשים שסובלים מאי ספיקה של הלב ברמה סופנית חייבים להתאשפז בבית החולים, דעו שזה לא מדויק. בפועל אנחנו רואים שהיום, בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, גם ההתמודדות עם אי ספיקת לב סופנית יכולה להיעשות בתנאים נוחים יותר. זה אומר שתוכלו לפנות אל חברה שמציעה שירותי אשפוז בית, רפואה ביתית ואינספור טיפולים אחרים שנעשים ישירות בביתו של המטופל. אם אתם תוהים מדוע זה כדאי, חשוב שתבינו: פעמים רבות ההתמודדות עם אי ספיקת לב סופנית בסביבה הטבעית של המטופל יכולה להיות הרבה יותר טובה. כלומר, כאשר המטופל נמצא בבית הפרטי שלו ובמקום שבו הוא רגיל להיות, הטיפול הרבה יותר יעיל. הוא לא צריך להתמודד עם כל הסטרס מסביב ולכן ברור מדוע התמודדות כזאת עם אי ספיקת לב סופנית יכולה להיות טובה יותר. 

לאיזו חברה מהתחום הזה כדאי לפנות? 

מה שאולי קצת יפתיע אתכם, זה לגלות שיש היום לא מעט חברות שיכולות לעזור לכם. למעשה, כל מה שקשור לרפואה ישירות בביתו של המטופל הפך להיות היום הרבה יותר נפוץ. לכן, אם גם אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון ולאיזו חברה כדאי לפנות, כמובן שאפשר להבין את הדילמה שלכם. כאשר יש כל כך הרבה חברות שעובדות בתחום מסוים, לא פשוט לבחור את החברה הנכונה. זו הסיבה שבגללה רצוי יהיה לבדוק תחילה האם מדובר על חברה וותיקה או לא. בנוסף, מה באמת כוללים שירותי הרפואה שאותה חברה מציעה? והאם מדובר על חברה שאנשים אחרים ממליצים על השירות שלה? חשוב לא פחות גם לברר את המחירים, כי אומנם להורים שלכם מגיע לקבל את הטיפול הכי טוב שקיים, אך רצוי שזה לא ייצא יותר מידי יקר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים