חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מאלפים כלב? קולר אילוף, חטיפים, והרבה אהבה

 

אילוף כלבים הוא תחום מרתק, חשוב וחיוני, ולעיתים אף מציל חיים. הנאמנות, האהבה, החיבור המיוחד שיש לנו עם בעלי החיים הללו היא יוצאת מגדר הרגיל, ובעצם, אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם בטח לא צריכים שאנחנו נגיד לכם את זה, אתם יודעים זאת בעצמכם

 

אילוף כלבים הוא תחום מרתק, חשוב וחיוני, ולעיתים אף מציל חיים. הנאמנות, האהבה, החיבור המיוחד שיש לנו עם בעלי החיים הללו היא יוצאת מגדר הרגיל, ובעצם, אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם בטח לא צריכים שאנחנו נגיד לכם את זה, אתם יודעים זאת בעצמכם. במאמר זה נציע לכם את הידע הבסיסי באילוף כלבים, ציוד חיוני כמו קולר אילוף, ושאר השלבים באילוף כלב.

בדרך כלל, בעלי הכלבים הממוצעים (הבעלים הממוצעים, לא הכלבים הממוצעים) מבקשים לאלף את הכלב שלהם לדברים הקטנים, והחשובים של חיי היום יום. זה מתחיל אם לא לעשות צרכים בבית, וממשיך עם לא לאכול את הנעליים שלכם. זה יכול להתקדם למשחקים כמו לתת לכם יד או לשבת או להישכב, ולהמשיך למיומנויות מתקדמות במיוחד.

קולר אילוף – למה לאלף כלב בכלל?

כשאתם קונים קולר אילוף, חטיפים טעימים לכלבים, וקוראים מדריך כיצד לאלף כלבים, בטוח יש לכם סיבה טובה, לא? ובכן, הנה כמה סיבות, או אפשרויות באילוף הכלב שלכם:

  • להביא לכם דברים – לא אחד הקלים, אבל בהחלט אחד המשעשעים והמרגשים, לקבל את נעלי הבית שלכם בבוקר כשאתם קמים או בערב כשאתם חוזרים הביתה, זה כיף גדול, ומעודד אתכם לפנק את הכלב חזרה, אז זה אילוף שלו, שהכי משתלם לו.
  • לשמור על הבית או על הילדים – מה לעשות, העולם מלא בסכנות, אבל למזלנו, כלבים מלאים לא רק באהבה, אלא גם בנאמנות חסרת מעצורים, והם יעשו הכול, אבל הכול כדי להגן על הבעלים שלהם, שזה אתם. אילוף הכלב שלכם להגן על הילדים זו מטרה חשובה, שצריכה להיעשות במחשבה תחילה, בייעוץ וליווי מאלף מומחה.
  • לא להפריע ליד השולחן – כששמים את האילוף הזה לצד שמירה על הילדים או על הבית, הרי שלא להפריע ליד שולחן האוכל נראה כמו כלום ושום דבר. אבל אם תחשבו על זה לרגע, הרי שאילוף נועד, בין היתר, להקל על התקשורת בינינו לבין הכלבים שלנו, וביום יום יש יותר צורך שהם ידעו לכבד את שולחן האוכל עליו יושבים לאכול בכל יום ויומו, לעומת הצורך להגן על הילדים.

להגן לא רק עליכם – גם עליהם.

יש דברים שאנו עושים כדי להגן על עצמנו ועל הנוחות שלנו, ויש דברים שאנחנו עושים כדי להגן על הכלבים שלנו. אילוף הכלב יכול להיות בדיוק לצורך הזה – לשמור על עצמו חי. כלבים צריכים ללמוד היטב לא להתפרץ לכביש, ולא משנה מה. גם אם חתול זינק לאמצע הכביש, וגם אם כלב אחר התחיל לחצות ולו "מותר", הכלב שלכם חייב לשמור על עצמו.

כלוב הטסה לכלב זה עוד דוגמא למשהו שאולי נראה לא כייפי, כלומר כלוב, אבל חיוני ובטיחותי, ובעצם נועד לעזור לכלב, לתמוך בו, כדי שיישאר אתכם גם בחו"ל.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים