חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מעקה זכוכית למרפסת | להיות עם ולהרגיש בלי

 

כמה פעמים ביום אתם יוצאים למרפסת? מרבית האנשים יעידו כי המרפסת הפכה לאחד המקומות המרכזיים של הבית. הם לא מוותרים על קפה בבקר באוויר הנעים וסוגרים את היום עם בני הזוג או המשפחה במרפסת הביתית

 

כמה פעמים ביום אתם יוצאים למרפסת? מרבית האנשים יעידו כי המרפסת הפכה לאחד המקומות המרכזיים של הבית. הם לא מוותרים על קפה בבקר באוויר הנעים וסוגרים את היום עם בני הזוג או המשפחה במרפסת הביתית. בישראל המרפסת אטרקטיבית במיוחד כיוון שניתן לשהות בה במרבית ימי השנה. לכן המשפט כל בית צריך מרפסת רלוונטי במיוחד עבור הדייר הישראלי. כדי שהמרפסת תשרת את דיירי הבית בצורה נוחה ונעימה היא צריכה להיות אטרקטיבית. ניתן לעצב מרפסת נוחה בכמה שלבים פשוטים.

מרפסת עם נוף אינסופי

ברי המזל שהתברכו במרפסת עם נוף יכולים להנות מתחושת מרחב פתוח באמצעות התקנת מעקה זכוכית למרפסת . מדובר במעקה זכוכית שקוף המותקן בשיטה ייחודית ומאפשר לראות את הנוף בצורה מלאה וללא הפרעות. מדובר בשדרוג משמעותי אך חשוב לדעת שהוא אינו מגיע על חשבון הבטיחות. מעקה זכוכית למרפסת נעשה מזכוכית מחוסמת חזקה ומאסיבית המאפשר לנצל את מרפסת הנוף בצורה בטוחה.

שדרוג למרפסת ישנה ולאיכות חיים.

כל בעל נכס המעוניין לשדרג את הנראות של הבית יכול לעשות זאת במינימום השקעה. באמצעות החלפת המעקה הישן. התקנת מעקה זכוכית למרפסת  מקנה מראה חדשני משודרג המאפשר להשביח את הנכס הקיים ללא שיפוץ מאסיבי. בנוסף, התקנה על פי התקנים המחייבים מאפשרת להנות מבטיחות מקסימלית. המעקה קל לתחזוקה וניקוי, אינו מחליד או מתקלף ולא דורש צביעה או חידוש תקופתי. מכל הבחינות מדובר בשדרוג משמעותי למצב הקיים.

התקנה בטוחה של מעקה זכוכית למרפסת

בין אם אתם עובדים מהמרפסת ביום יום או פוקדים אותה רק בסופי שבוע חשוב שתוודאו כי המרפסת שלכם בטוחה. בייחוד כאשר מדובר בבית עם ילדים. בטיחות במרפסת מתחילה קודם כל בהתקנת מעקה זכוכית למרפסת בגובה התקני. ההמלצה היא שהזכוכית תהיה בגובה של 1.5 מטר. האיגוד של הלוחות חייב להיעשות בצורה מקצועית וחזקה ללא רווחים ועם חומרים איכותיים ועמידים.  

איך להפוך את המרפסת לחלל מעוצב ונעים?

אז החלטתם לבצע התקנת מעקה זכוכית למרפסת וכעת תוכלו להנות מתחושת מרחב וחלל פתוח. כדי שתוכלו לשהות בנוחות במרפסת חשוב שתאבזרו אותה כמו שצריך. כסאות ישיבה נוחים. שולחן קפה, פופים ושמשיה להצללה משמש ישירה. במרפסות גדולות במיוחד ניתן לשלב שולחן אירוח ואפילו מטבח חוץ מעוצב. האבזור צריך לקחת בחשבון את גודל המרפסת כך, שהיא לא תהיה עמוסה מידי. אך גם את כמות בני המשפחה כדי שכולם יוכלו להתכנס ביחד ולהעביר בילוי משפחתי נעים.

ללא ספק מדובר בשדרוג משמעותי גם בנראות וגם בחוויה. בנוסף אפשר להנות מיתרונות העמידות של מעקה זכוכית. כעת נשאר לכם רק לבחור את העיצוב הרצוי ולהתאים את הגודל של המעקה למרפסת שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים