חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

צביעת כלי קרמיקה: מוציאים את האמן שבכם בסטודיו קליי פליי בהוד השרון

 

העידן החדש מביא איתנו יתרונות חדשים והזדמנויות אותן לא הכרנו בעבר. לשם ההמחשה, בתור ילדים, אנחנו הלכנו לספרייה העירונית כדי להשלים עבודות. לעומת זאת, היום, הילדים שלנו מוצאים הכל ברשת

 

העידן החדש מביא איתנו יתרונות חדשים והזדמנויות אותן לא הכרנו בעבר. לשם ההמחשה, בתור ילדים, אנחנו הלכנו לספרייה העירונית כדי להשלים עבודות. לעומת זאת, היום, הילדים שלנו מוצאים הכל ברשת. אבל, עם כל הכבוד להתפתחות המהירה של הרשתות החברתיות ושל מערכת האינטרנט, עדיין, הטכנולוגיה לא יכולה לתת לנו הכל. לאורך הזמן, אנחנו כמו מתרחקים מעצמנו, שוכחים לתת מקום לאומן בתוכנו. בכל אחד מאיתנו חבוי אומן. לכל אחד מאיתנו יש את הזכות לבטא את עצמו איך שירצה. אם אתם מחפשים איך להעסיק את הילדים בחופש הגדול, אם אתם מחפשים אחר פעילות משפחתית מהנה, יש לנו רעיון עבורכם. קוראים לרעיון: סדנת קרמיקה חד פעמית. 

לבחור כלי ופשוט להתחיל לצייר 

מאז ומתמיד, בני האדם אהבו לצייר. איך אנחנו יודעים? בגלל הציורים העתיקים שהתגלו במערות האדם הקדמון. הציור היא הדרך של בני האדם להמחיש בצורה ויזואלית, את המתרחש אצלם בנפש. אם תרצו, אנחנו לא צריכים להתייחס לדברים בצורה כל כך דרמטית, הפעילות אצלנו בסדנה פשוטה בסך הכל. 

כאשר אתם מגיעים ליהנות במהלך סדנת קרמיקה חד פעמית, אתם מתחילים מבחירה של הכלי אותו תרצו לעטר. כל הכלים נעשים על ידינו בסטודיו והם יכולים לשמש אתכם בהמשך, בחיי היום, יום. לאחר שתבחרו את הכלי תוכלו להתחיל בפעילות המהנה. צביעת כלי קרמיקה. אחרי שתסיימו לצבוע את הכלי, תשאירו אותו אצלנו. אנחנו נצפה את הכלי בגלזורה, סוג של זכוכית מיוחדת ומשם נשלח את הכלים לתנור מיוחד. התנור עוזר לנו ’לאפות’ את הכלים ולחזק אותם. לאחר שישה שבועות לכל היותר, תקבלו הביתה יצירה עליה עמלתם בעצמכם. 

למי הפעילות רלוונטית? לכל אחד ואחת 

אתם יכולים לקחת את הילדים בחופש הגדול ולבלות ביחד כל בני המשפחה. האמינו לנו, אתם עוד תגלו כמה זה כיף לעסוק עם הילדים ביחד בפעילות יצירתית, מנותקים לכמה שעות מהמסכים ומהמשימות הרבות בחיי היום, יום. אתם יכולים לבחור ולקחת לפעילות את החברות הטובות למסיבת רווקות או סתם יום כיף. כמובן, הפעילות מתאימה כמו כפפה ליד לימי גיבוש לעובדים ואפילו אם אתם פשוט רוצים להיכנס לבד, לשבת רגע בסטודיו, להתעלם מרעשי הרקע וליצור, זה המקום המושלם עבורכם. 

צביעת כלי קרמיקה היא פעילות מדיטטיבית ויותר מהכל, היא פעילות בה אין ’נכון’ או ’לא נכון’. חישבו על עצמכם. מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו פשוט בשביל הכיף? לא כי אתם צריכים לעשות את זה, לא כי הבוס בעבודה ביקש. פשוט משום שאתם נהנים לעשות את מה שאתם עושים? הרשו לנו לנחש, זה לא קורה לכם הרבה. כאן, יש לכם הזדמנות ליהנות בצורה קצת אחרת. 

כמה הפעילות עולה? תלוי בכם 

רצינו, כאן, בסטודיו קליי פליי, לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות משעות של פעילות יצירתית בלי שום מגבלה. לכן, בחרנו לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהפעילות ולשלם בכפוף לסוג הכלי אותו אתם בוחרים לעטר. מחיר הכלים מפורט בטיקט על כלי הקרמיקה עצמו, הממוקם על המדפים שלנו, מהם תבחרו בכלי החביב עליכם. 

אנחנו כבר ממתינים לכם כאן 

אנחנו מאמינים בכך שבכל אחד יש חוש אומנותי. אם אתם קצת חוששים, אנחנו רוצים להרגיע ולספר לכם כי צוות העובדים המסור והמנוסה שלנו ממתין לכם כאן. כך שגם אם יהיו לכם התלבטויות כאלו ואחרות, נשמח לסייע לכם לאורך כל הפעילות. ממתינים לכם ממש עכשיו. 

קרדיט תמונה: סטודיו Clay Play
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים