חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל האפשרויות לחגיגת יום הולדת ספורט

 

דרך נהדרת לחגוג יום הולדת לנסיך או לנסיכה של הבית, וגם להעניק להם ולחברים הפעלת ספורט מדליקה ואיכותית – היא באמצעות חגיגת יום הולדת ספורט

 

דרך נהדרת לחגוג יום הולדת לנסיך או לנסיכה של הבית, וגם להעניק להם ולחברים הפעלת ספורט מדליקה ואיכותית – היא באמצעות חגיגת יום הולדת ספורט. במקום לבזבז זמן רב על חיפוש מפעילים מיוחדים למסיבת יום ההולדת, פשוט נכנסים אל פורטל קרמל ובוחרים קונספט ספורטיבי ומלא אדרנלין שיהיה במסיבה.

כאן המקום לציין כי ימי הולדת ספורט מוגדרים אצלנו בתפיסה בתור הפעלות יום הולדת לבנים בלבד, אך הם לא באמת מתאימים רק לבנים, אלא כמובן שגם בנות ייהנו במיוחד מפעילות ספורטיבית, חווייתית ומגבשת. אך כיצד תבחרו את הפעילות הספורטיבית הטובה ביותר? בהמשך ריכזנו כמה המלצות לחגיגת יום ההולדת עם משחקי ספורט כיפיים שיסחפו את כולם.

יום הולדת כדורגל

יום הולדת הכולל פעילות ספורטיבית של משחק כדורגל יכול להיות אטרקציה מצוינת לקבוצה גדולה או קטנה של משתתפים. באמצעות הכדורגל ניתן לערוך מגוון משחקים כיפיים ומיוחדים, ולא רק להתחרות קבוצה נגד קבוצה במשחק כדורגל שגרתי.

הפעלה איכותית של יום הולדת כדורגל תכלול מפעיל/ה מקצועי המנוסה במשחק, שיגיע עם המון פעילויות ומשחקים שילהיבו את הילדים כמו תחרויות הקפצת כדור על הרגל או הראש, בעיטת כדור למרחק ועוד דברים מדליקים.

זו ללא ספק הפעלה מומלצת לילדים שתגרום להם להוציא אנרגיות, להתגבש ולהנות יחד.

יום הולדת לייזר טאג

פעילות אתגרית וספורטיבית נוספת המתאימה לימי הולדת, הוא משחק לייזר טאג האהוב על כל הילדים. מדובר על משחק תחרותי בין שתי קבוצות המדמה משחק לחימה עם רובים ואפודי מגן. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של אינפרה אדום, ניתן לזהות פגיעות בשחקנים יריבים ובסופו של המשחק להכריז על הקבוצה המנצחת.

היתרון של יום הולדת לייזר טאג הוא שניתן לערוך אותו בכל מזג אוויר, כיוון שהוא מתקיים במתחם סגור  ומקורה המדמה שטח לוחמה במקום סגור עם עמדות תצפית, התגוננות ועוד.

יום הולדת הישרדות

תכנית הריאליטי האהובה יכולה להגיע עד אליכם, עם הפעלת יום הולדת בסגנון הישרדות עם כל המשימות והאתגרים שיוכיחו מיהו השורד האחרון. במהלך יום ההולדת ילד/ת יום ההולדת יהיה במרכז העניינים כל הזמן, והוא זה שיהיה ראש השבט שיחלק את חבריו לקבוצות ויכריז על המנצחים במשימות.

כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת וכיפית לכל הילדים, וודאו עם מפעיל המסיבה כי הוא מגיע עם כל הציוד והתפאורה המתאימה ליום הולדת בסגנון הישרדות.

יום הולדת פורטנייט

אם ילדכם מכורים למשחק הפורטנייט ולא עוזבים לרגע את המחשב, חשבו כמה הם יתרגשו לגלות כי המשחק האהוב עליהם מתקיים במסיבת יום הולדתם. מפעיל המסיבה יגיע למקום בו מתקיים יום ההולדת עם כל האבזור הדרוש, וכמובן עם כל המשימות והמאפיינים המזוהים עם המשחק האתגרי כמו מציאת התיבה, שתיית משקה הכוח וכמובן ריקוד הפורטנייט הממכר.

יום הולדת מירוצים

יום הולדת כיפית במיוחד לילדים עם מסלול קארטינג בו הם יכולים לנהוג ברכבים באופן עצמאי כמו גדולים! כיוון שהמסלול והרכבים נמצאים במקום ייעודי, קחו בחשבון כי מסיבת יום ההולדת צריכה להתקיים באותו לוקיישן. לכן מומלץ לבחור מקום מתאים המאפשר גם אזור מרווח בו כל הילדים יכולים להתכנס יחד לפעילויות נוספות יחד או לטקס העוגה המסורתי. באתר https://www.karamel.co.il/ תוכלו למצוא את המפעילים המקצועיים והאיכותיים ביותר שיבטיחו לכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים