חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

באילו מקרים יש להיוועץ עם עורך דין דיני עבודה? 

 

לכל אדם ועובד שמורה הזכאות לזכויותיו הבסיסיות בהסתמך על דיני עבודה האמורים להסדיר שורה של זכויות. העניין התיאורטי זה דבר אחד אבל כשמדברים על תרחישים מעשיים מתגלה כי המציאות יכולה לגלות כי הדברים אינם כפי שהם אמורים להיות על פי חוק

 

לכל אדם ועובד שמורה הזכאות לזכויותיו הבסיסיות בהסתמך על דיני עבודה האמורים להסדיר שורה של זכויות. העניין התיאורטי זה דבר אחד אבל כשמדברים על תרחישים מעשיים מתגלה כי המציאות יכולה לגלות כי הדברים אינם כפי שהם אמורים להיות על פי חוק.    

כפי שהבנתם, יותר ויותר עובדים מעידים על מציאות קשה בהם הם מפוטרים מעבודתם ללא פיצויי פיטורין, דמי חופשה ויותר מכך. אם כל זה מוכר לכם ואתם נמצאים באותה נקודה בחייכם אולי כדאי שלא תצעדו לבד, בשלבים הראשוניים הדבר הטוב ביותר שתעניקו לעצמכם הינו ייצוג משפטי באמצעות עו"ד עם הכשרה ומיומנות בתחומי דיני עבודה.

מהם התנאים עליהם אסור לכם לוותר?

שכר זו זכותו הבסיסית של כל אדם כאמור תרומה הגונה לפועלו בארגון אבל כשהשכר לא משולם, כשהוא מעוכב (הלנת שכר) ושעות נוספות אינן משולמות עורך דין דיני עבודה 

גם הפרשות לפנסיה שהן נגזרת מתוך השכר אמורות להיות מושלמות כסדרן. זה חשוב, היות ואם הן אינן משולמות כסדרן יכול העובד להיפגע בעתיד וכך גם איכות חייו. מצב נוסף לתביעת זכויות הוא כאשר עובד לא מקבל כספים בגין חופשה שנתית וכך גם דמי מחלה, הבראה לרבות החזר נסיעות על פי חוק. 

כל אלה הם רק חלק מהסיבות בגינן פונים עובדים לדרישת הזכויות שלא מומשו להם על פי החוק. במצב הנ"ל עורך דין דיני עבודה יכול להאיר אור על הדברים, לאתר את הפתרון הנכון והכי חשוב להשיג עבורכם את הכספים שנלקחו מכם. 

איך מוצאים עורך דין דיני עבודה מיומן?

עורך דין דיני עבודה יכול בהחלט לקצר תהליכים ולהשיג את כל מה שמגיע לכם בשקיפות מלאה ובצורה המדויקת ביותר. מבלי להיתקל בקשיים או מצבים שאינם נעימים עורך דין דיני עבודה יכול בהחלט להאיר אור על הדברים ולהשיג לכם את הפיצויים העלומים, את השכר בגין שעות נוספות ואפילו את דמי ההבראה שנלקחו מכם.

אז מה עושים? קודם כל בודקים כי עורך הדין הנבחר קשור ורשום בלשכת עורכי הדין, לאחר מכן, חשוב לוודא כי הוא אכן מתמחה ובעל ניסיון ספציפי בתחום – כמו שלא תבחרו רופא שאינו מתאים לבעיה הספציפית כך גם לא תבחרו עורך דין שאינו מיומן ומנוסה בתחום המבוקש. 

ברוב המקרים יוכל עו"ד דיני עבודה לחסוך לכם לא מעט עוגמת נפש בכך שיקצר את התהליך בתחומי העבודה בצורה משמעותית ביותר. 

אז אם עברה בראשכם המחשבה לגשת לתהליך הזה ללא ניסיון מקדים אולי כדאי שתעצרו ותחשבו את מסלולכם מחדש- הגיע הזמן לבחור עורך דין דיני עבודה שיעשה לכם סדר בבלגן אבל בעיקר ישיג לכם את מה שמגיע על פי חוק. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים