חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תנור חימום אינפרא – חימום איכותי, חיסכון ענק

 

אי אפשר אפילו להתחיל למנות את הסיבות מדוע התנורים כה חשובים לנו, עד כדי כך שאין בית בישראל בו לא תמצאו לפחות תנור אחד מסוג מסוים; בין אם מדובר בתנור עץ או תנור חשמלי, בסופו של דבר מה שחשוב הוא שנתחמם בימי החורף הקרים

 

אי אפשר אפילו להתחיל למנות את הסיבות מדוע התנורים כה חשובים לנו, עד כדי כך שאין בית בישראל בו לא תמצאו לפחות תנור אחד מסוג מסוים; בין אם מדובר בתנור עץ או תנור חשמלי, בסופו של דבר מה שחשוב הוא שנתחמם בימי החורף הקרים. אבל מה לגבי עניין החסכון בחשמל? תנור חימום אינפרא הוא דוגמא אחת לשדרוג שעברו התנורים, שכן הוא מציג מודל חדש של חימום איכותי וחסכני מאוד לעומת תנורים אחרים. איך זה עובד ומה הופך אותו לבחירה מעולה? על כל אלו, במאמר שלפניכם!

מה הופך תנור חימום אינפרא לפופולארי כל כך?

תנור חימום אינפרא כשמו כן הוא, פועל על קרני אינפרא אדום המקרינות חימום לאלמנטים שמסביבם. זאת בשונה מתנורים רגילים שמחממים את האוויר בחדר, מייבשים אותו ואחרי שמכבים אותם, נעשה לנו קר מהר מאוד. ההתעסקות המרובה הדלקה וכיבוי, מבזבזים חשמל ומרגיזים באותה מידה, שכן איננו מצליחים להגיע לטמפרטורה המועדפת. מלבד זאת, יש לתנורים הללו כמה יתרונות נוספים:

 

  • בטיחות – מכיוון שהתנור פועל על קרני אינפרא אדום, ישנה פחות סכנה לתאונות שונות שעלולות להתרחש, כמו לדוגמא שריפה שתיווצר כתוצאה מתנור שנפל על אלמנט דליק כלשהו שהיה במקרה בסביבתו, ועוד. מובן שאין לגעת בתנור בזמן שהוא פועל, אלא רק להתחמם לצידו.
  • חסכון – אין צורך להרחיב על עלויות החשמל שמזנקות לשמיים בחורף, נכון? כולם מודעים לבעיה הזו ורבים מנסים לחסוך בעלויות הללו בכך שמונעים מעצמם שימוש במכשירי חימום שונים. עם תנור אינפרא אדום אין כל צורך לנהוג כך, שכן התנור מאפשר לכם לכוון את רמת החום הרצויה ואת הכיוון אליו ייפלט החום, כך שאין כל צורך להתעסק יותר מידי עם המעלות וכיווני האוויר.
  • שומרים על הסביבה – לשמחת כולנו, אנו חיים בעידן בו בכל יום מצטרפים עוד אנשים ברחבי העולם שמבינים עד כמה הסביבה חשובה ושכל שנוי, גם הקטן ביותר, הוא קריטי. כך, רבים עוברים לרכוש תנור חימום אינפרא כחלק מהמהפך, ומגלים עולם חדש ומלא במוצרים שהם לא רק חסכניים ועובדים יעיל יותר, אלא גם תורמים לשמירה על הסביבה. התנור המדובר הפך פופולארי כל כך בתחום החימום ברחבי העולם, בדיוק מכיוון שהוא אינו שורף דלק או פולט רעלים לאוויר.

 

פתרון אולטימטיבי לחורף

כעת כשגם אתם מודעים לכל היתרונות של תנור חימום אינפרא אדום זו ההזדמנות להתכונן לחורף ולהצטייד בתנור מדגם מתקדם, שיהפוך גם את הימים הקרים ביותר של החורף לחמים ונעימים. לא עוד שכבות על שכבות של פיג’מות בכדי להישאר מחוממים, לא עוד מזגן שמייבש את האוויר, לא עוד לקפוא מקור ברגע שמכבים את החימום הקיים – עם תנור האינפרא אדום החורף שלכם יהיה חם ונעים ללא פשרות.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים