חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנעולן בראשון לציון - לא רק במצבי חירום 

 

האסוציאציה הראשונה שעולה בראש של רוב האנשים כשהם חושבים על מנעולן היא מצב חירום - למשל, דלת שאי אפשר לפתוח כי המפתח נשבר במנעול ולידה עומד אדם חסר אונים

 

האסוציאציה הראשונה שעולה בראש של רוב האנשים כשהם חושבים על מנעולן היא מצב חירום - למשל, דלת שאי אפשר לפתוח כי המפתח נשבר במנעול ולידה עומד אדם חסר אונים. או קודן תקול שלמעשה משבית את המכונית עד להגעת המנעולן, וגם כספת שהבעלים שלה שכח את הקוד ובעצם את הגישה אל הפריטים יקרי הערך שבתוכה. אבל מנעולן בראשון לציון מספק מגוון רחב של שירותים גם בשגרה, וכדאי להכיר גם אותם.

החלפת מנעול

בחלק מהמקרים התקנת מנעול חדש תתבצע אחרי פריצת הישן או כשאין ברירה. כשזה המצב מן הסתם נרצה לראות את המנעולן אצלנו תוך זמן קצר, ואפילו אם אפשר מיד כשמסתיימת השיחה שבה אנחנו מפרטים לו את הבעיה.

אבל לפעמים החלפת מנעול היא פעולה יזומה ורצונית ולאו דווקא תוצאה של תקלה. כך למשל מי שנכנס לדירה שכורה ויודע שהמפתחות שלה עברו לא מעט ידיים בדרך (למשל אצל מתווכים או שיפוצניקים). בדרך כלל יש צורך לבקש אישור מבעל הנכס, אלא אם כן חוזה השכירות מציין במפורש שהפעולה אפשרית. בכל מקרה האתגר העיקרי מבחינת איש המקצוע שמגיע אליכם הוא להחליף מנעול בלי להזיק לדלת. החלטה נוספת היא האם להחליף את כל המנעול או רק את הצילינדר, וזאת בהתאם לסוג הספציפי של הדלת - ולכן חשוב לוודא שבחרתם מנעולן גם מקצוען וגם בעל יושרה.

התקנת כספת

יש לכם פריטים בעלי ערך רב, בין אם כספי ובין אם אחר (למשל מסמכים שאסור שייחשפו לעיניים זרות או עוינות)? מנעולן בראשון לציון יגיע אליכם, יקשיב לכם כדי להבין בדיוק למה אתם צריכים כספת ובהתאם איזה סוג מתאים לכם, יבחן ביסודיות גם את המיקומים האפשריים למתקן כדי להבטיח מקסימום בטיחות ושקט נפשי - ויספק לכם המלצות מתאימות.

שתי הקטגוריות העיקריות של כספות הן דיגיטלית ומכנית. כדאי לדעת שבמקרה של צורך בפריצה, ברוב המקרים אפשר יהיה לפרוץ את הכספות הדיגיטליות בלי לפגוע בהן כך שתוכלו להמשיך להשתמש בהן. במקרה של כספת מכנית ייתכן שיהיה צורך לקדוח, או במנעול או בדופן.

בכל מקרה מומלץ להזמין איש מקצוע שהוא חלק מחברה גדולה שעובדת עם כל סוגי הכספות, כמו למשל רשת מנעולנים בפריסה ארצית S-LOCK.

שכפול מפתחות לרכב

עוד שירות של מנעולן בראשון לציון הוא שכפול מפתחות לרכב. בהקשר זה חשוב לציין שאם אין מפתח רזרבי והמפתח הקיים נשבר או אובד, אין ברירה אלא לבצע שחזור מפתחות רכב וזו כבר פעולה יקרה למדי (הרבה יותר משכפול).

בכלי רכב שמותקן בהם אימובילייזר השכפול חייב לכלול גם קידוד, כמובן מדויק לחלוטין, של השבב שבמפתח המקורי. בהתאם חשוב לבחור מנעולן עם ניסיון בתחום הספציפי הזה, כדי שברגע האמת המפתח המשוכפל ימלא את ייעודו. סוג אחר של שירות הוא שכפול מפתח חכם, ובמקרה כזה המנעולן מגיע עם מחשב שדרכו הוא מתחבר אל מחשב הרכב.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים