חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת יאכטה ליום הולדת: כך תתכננו חגיגה שמחה באמת

 

אם יש לאדם הקרוב לכם יום הולדת בקרוב, סביר להניח שתרצו לציין את זה בצורה מיוחדת ומהנה, החורגת מהנוסחאות המקובלות (והדי שחוקות)

 

אם יש לאדם הקרוב לכם יום הולדת בקרוב, סביר להניח שתרצו לציין את זה בצורה מיוחדת ומהנה, החורגת מהנוסחאות המקובלות (והדי שחוקות). השכרה של יאכטה ליום ההולדת, באמצעות חברת sea4u, היא הפתרון האידיאלי. הנה כל מה שחשוב לדעת על האפשרות שלכם ליום הולדת מהחלומות.

כל היתרונות של השכרת יאכטה ליום הולדת

יש לא מעט סיבות לשכור יאכטה ליום הולדת למשך מספר שעות או ימים, כאשר sea4u לוקחת את היתרונות הטבעיים של ההשכרה ומשדרגת אותם באופנים שונים. החברה מציעה עבורכם יאכטות עצומות בגודלן, המציעות 3-2 חדרי שינה, מטבח מאובזר היטב, שני חדרי שירותים וסלון מעוצב. בסך הכול היאכטה יכולה לארח עד 13 חברים (לא כולל הסקיפר), כך שתוכלו לארח את כל מי שחשוב לכם באמת שיהיה בחגיגת יום ההולדת.

עצם ההפלגה ביאכטה המפוארת היא חוויה בפני עצמה. במסגרת האירוח על גבי היאכטה מקבלים סקיפר שאחראי על ההפלגה והניווט, מוזיקה משובחת שפשוט מזמינה את האורחים לרקוד על הסיפון, שתייה קלה והרבה מאוד פינוקים אחרים. כחלק מהתשלום, אתם תקבלו גם שלט "מזל טוב" וקישוט של היאכטה בבלונים, מה שיסייע ליצור את האווירה השמחה והחגיגית שאתם בוודאי מצפים לה.

לאיפה מפליגים? ומה עושים בדרך?

ההפלגות יוצאות מהמרינה בהרצליה, לכיוון צפון (נתניה) או דרום (תל אביב), כאשר ההחלטה לגבי המסלול הספציפי נקבעת על פי תנאי הים ורצונות החוגגים. כך או כך אתם צפויים ליהנות מהמרחבים הכחולים הפתוחים, מהבריזה ומתחושת החופש. ההפלגות יכולות לצאת בכל שעות היממה, כך שהבחירה היא בסופו של דבר שלכם. בדרך כלל נהוג לשכור יאכטה לפרק זמן של כ-3-2 שעות במקרה של קבוצות.

Sea4u מאפשרת לשדרג את החוויה עוד יותר, כאשר תוכלו לעצור עם היאכטה בלב ים, לשחות במים הפתוחים או לעלות על אבובים וגלגלים אותם נוריד עבורכם מהסירה לתוך המים – כל זאת כמובן בהנחה שתנאי הים מאפשרים זאת, ולשיקול דעתו של הסקיפר. עובדה זו מסבירה היטב מדוע מדובר כאן באטרקציה שמתאימה למכנה המשותף הרחב ביותר ולטווח גילים משמעותי.

לא לעשירים בלבד

אם עד כה נותר בכם רושם שהשכרת יאכטות ליום הולדת כרוכה בהוצאות עתק, שאינן אפשריות עבור מרבית האוכלוסייה בישראל, חשבו שוב. בחברת sea4u מציעים את ההפלגות המהנות ביותר במחירים שהם בהחלט הוגנים, מתוך מטרה להנגיש את החוויה לכמה שיותר ישראלים.  

אם משווים את ההשכרה של יאכטה ליום הולדת לאפשרויות אחרות לציון המאורע, ולוקחים בחשבון את יתרונות ההשכרה והזיכרון החיובי שהיא צפויה להותיר בחוגגים, הבחירה הופכת לאטרקטיבית עוד יותר.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה לקבלת מידע נוסף על האפשרות לשכור יאכטה, לשריין תאריך ולהתחיל לארגן עבור אדם הקרוב לכם יום הולדת שיש רק פעם בחיים.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים