חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל היתרונות שאתם חייבים להכיר על השוואת חבילות טלויזיה

 

כמעט בכל משפחה ישראלית הטלויזיה פועלת סביב השעון, כיאה למקום המפלט המושלם שלנו מתלאות ומלחצי היום-יום. בין אם אנחנו מדליקים אותה כדי להתעדכן בחדשות, לצפות בסרטים ובסדרות או לראות משחקי ספורט, ברור כי נרצה לקבל כמה שיותר – תמורת מחיר נוח ככל שניתן

 

כמעט בכל משפחה ישראלית הטלויזיה פועלת סביב השעון, כיאה למקום המפלט המושלם שלנו מתלאות ומלחצי היום-יום. בין אם אנחנו מדליקים אותה כדי להתעדכן בחדשות, לצפות בסרטים ובסדרות או לראות משחקי ספורט, ברור כי נרצה לקבל כמה שיותר – תמורת מחיר נוח ככל שניתן.

תחום הטלויזיה הרב ערוצית בישראל הוא תחום דינמי, בו בשנים האחרונות יש תחרות אדירה בין השחקנים השונים הפועלים בזירה: לא רק יס והוט כפי שהיה בעבר, אלא גם סלקום TV, פרטנר, נטפליקס, סטינג ואחרים. רק השוואת חבילות טלויזיה, אותה תוכלו לבצע בקליק דרך אתר ויגוס, תאפשר לכם למצוא עבורכם הצעה שאי אפשר לסרב לה.

ההנחה: יש פערים משמעותיים בין ההצעות השונות

לא צריך להיות מומחה לתחום כדי לדעת שלכל הצעה של חבילת טלויזיה יש חוקים משלה. מכאן נובע שעליכם לחשוב קודם כל מה בדיוק אתם מחפשים: האם חשוב לכם מגוון רחב שלן ערוצים? שירותי VOD? מספר גדול של ממירים? וכן הלאה. התשובות לשאלות האלה יכולות להגדיר בדיוק מהן החבילות שיכולות להתאים לכם.

חלק מרכזי בהשוואת המחירים הוא כמובן בחינת התשלום הנדרש עבור החבילה, בו תמצאו פערים של עשרות אחוזים לפחות במחיר החודשי שמשלמים - כך שבחירה נכונה יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה. שימו לב שעליכם להכניס להשוואה את כל מאפייני התשלום, לרבות עלות הממירים ומספרם, עלות שירותי ה-VOD, מחיר ההתקנה וכן הלאה.

אתם כבר לא צריכים להתאמץ

יש אנשים שהחלפה של חבילת טלויזיה מעלה אצלם באופן כמעט אוטומטי מחשבות על מחקר ארוך ומייגע שיש לבצע, שיחות ארוכות מול נציגי שירות (או שימור) ועודף מספרים שקל ללכת בתוכם לאיבוד. אתר ויגוס הוקם במטרה לשנות את הכללים ולאפשר לכם לבצע השוואת חבילות טלויזיה, ובנוסף גם השוואה בין חבילות סלולר, אינטרנט או טריפל בצורה הפשוטה ביותר האפשרית.

אתם תוכלו לראות את ההצעות הרלוונטיות של החברות הבולטות בישראל בתחום, עם פירוט של התנאים והאותיות הקטנות בכל אחת מהן. את הרשימה תוכלו למיין או לסנן על פי פרמטרים שונים, לבחירתכם. כדי להקל עליכם עוד יותר, מוצעת עבורכם האפשרות לבצע את התהליך כולו דרך האתר, בכל זמן ובכל מקום.

ויגוס מציע מספר שירותים משלימים, שכל צרכן טלויזיה בישראל יודע עד כמה הם יכולים להיות מועילים. כך למשל האתר מאפשר לכם לקבל תזכורות לפני סיום תקופת המבצע על החבילה הקיימת, כלומר, תקופה שלאחריה המחיר צפוי לעלות (לעיתים בצורה משמעותית) – כך שהצעד הנכון הוא לעדכן חבילה, לעבור למתחרים או להתמקח. בנוסף לכך תוכלו לבצע את הניתוק מהחבילה הקיימת דרך האתר, בצורה פשוטה ומהירה.

אם גם אתם רוצים לעשות לכם את החיים פשוטים, ולקבל בסוף התהליך חבילת ערוצים מתאימה לכם במחיר משתלם, כדאי שתבצעו את הבדיקה דרך האתר - ללא תשלום או התחייבות.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים