חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הכל על תשתית מיתוג מוצלחת לעסק

 

מיתוג העסק מגיע לפני שלב השיווק ומאפשר לו להיות יותר יעיל ולעבוד בשבילכם גם כאשר הוא נעשה שלא ברמה הגובה והאינטנסיבית ביותר. עוד לפני עידן האינטרנט, השקיעו בעלי עסקים במיתוג בדיוק למטרות הללו

 

מיתוג העסק מגיע לפני שלב השיווק ומאפשר לו להיות יותר יעיל ולעבוד בשבילכם גם כאשר הוא נעשה שלא ברמה הגובה והאינטנסיבית ביותר. עוד לפני עידן האינטרנט, השקיעו בעלי עסקים במיתוג בדיוק למטרות הללו. מאחורי כל לוגו עסקי יפה ומרשים שאתם רואים על שלטי חוצות ושלטים דיגיטליים ובאזורי מסחר ותעשייה עומדים הרצון לצבור שם והשאיפה להגיע לרמת-מוכרות גבוהה גם בתקופה שלא עובדים, לא משווקים ומורידים רמת פעילות. במילים אחרות, זה מה שיקנה לעסק שלכם את חשיבותו וייחודיותו לעומת האחרים. אלו כלים חשוב שיהיה לכם בארסנל כדי לומר שרמת המיתוג העסקי שלכם גבוהה ונותנת מענה?

יצירת לוגו עסקי המייחד את המיזם שלכם

הלוגו העסקי הוא מרכיב מיתוג חשוב ביותר משום שהוא מספר למתבוננים מי אתם עוד לפני שהם קראו מאמר אחד שכתבתם. לוגו עסקי המייצר לעסק מיתוג מוצלח יכול להתבסס על השם בפונטים מיוחדים משלכם שניתן לעצב בפוטושופ, ובכך להציג למתבונן כיתוב חדש שלא מופיע בוורד ובפאואר פוינט המוכרים והידועים. ניתן להוסיף לכיתוב הזה צבעים, צורות, להשתמש באייקונים של האובייקטים עמם אתם עובדים, ולשלב משפט סלוגן מתחת לשם העסק. כל אלו צריכים להיות קריאים, ברורים ומרשימים בחזותם החיצונית כמכלול. לוגו עסקי ברמה כזו יאפשר לבית העסק שלכם להתקדם כבר בשלבים הראשונים של ההתהוות.

יצירת תשתית של משפטים מייחדים

המשפטים המייחדים מבדלים את העסק שלכם מהמתחרים ושמים אתכם בפוזיציה גבוהה יותר מבחינות רבות: הייתם הראשונים להקים עסק מסוג כזה בישראל (אם זה אכן נכון), אתם ממוקמים בסביבה כפרית ושקטה ללא חניה מסובכת ולחץ (אם זה נכון ורלוונטי ללקוחותיכם), אתם מקצועיים בעבודתכם ומאחוריכם עשרות או מאות לקוחות מרוצים, ועוד. את חומרי הגלם הללו יש לאגד במשפטים כמו-מכירתיים שאין במטרתם באמת למכור אלא פשוט להודיע לציבור שבחירה בכם היא בעלת יתרונות כאלו ואחרים. מי שהיתרונות הללו רלוונטיים אליו יבחר בכם. הסוד שמעטים יודעים הוא שלכל בית עסק יש לפחות נקודה ייחודית אחת בה הוא יכול להשתמש כדי להעפיל על האחרים במיתוג.

שימוש בתשתית המיתוג בפועל

בתשתיות מיתוג כמו לוגואים וסלוגנים ניתן להשתמש לחיבור מודעות אינטרנט. המודעות יכולות להוביל לדף נחיתה, אתר אינטרנט או מאמר שכתבתם. את המודעות ניתן להטמיע בגוגל אדוורדס,  בפרסום בפייסבוק, באינסטגרם פרסום באינטרנט ובכל בימה אחרת המעניקה לכם אפשרות לקידום ממומן. תשתית מיתוג זו תיצור את המענה הראשוני לחשיפה מול לקוחות חדשים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים