חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גם הרס צריך להיות מקצועי: כך בוחרים קבלן הריסה ופינוי

 

עומדים בפני תהליך שיפוץ, בנייה או אפילו הרס של מבנה קיים? לא ניתן לבצע את התהליכים הללו בלי פיקוח של קבלן מקצועי, המהווה המנוע של הפרויקט והגורם שמוודא שהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר

 

עומדים בפני תהליך שיפוץ, בנייה או אפילו הרס של מבנה קיים? לא ניתן לבצע את התהליכים הללו בלי פיקוח של קבלן מקצועי, המהווה המנוע של הפרויקט והגורם שמוודא שהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר. על אחת כמה וכמה כשמחפשים קבלן הריסה ופינוי האחראי על אחת העבודות המסוכנות ביותר בעולם הבנייה, שבה כל טעות קטנה עלולה להוות סכנת חיים של ממש. 

 קבלן מקצועי יעניק לכם שקט נפשי, יבצע את העבודה באחריות מלאה ויהווה גורם מגשר בין אנשי המקצוע המעורבים בשטח. חשוב הבין שגם אם היזם שעובדים מולו מתעקש על קבלן או חברת בנייה ספציפית, כדאי בכל זאת לחפש אחר המלצות וביקורות ולא להתפשר על איש המקצוע שייבחר בסופו של דבר. 

 מהם הפרמטרים לבחירת קבלן הריסה ופינוי 

  • קבלן הריסה ופינוי רשום – באופן עקרוני כשבוחרים קבלן ולא משנה מאיזה תחום, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע הרשום בפנקס הקבלנים ועומד בחוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסיות בנאיות משנת 1969. קבלן רשום הינו קבלן שעבר הכשרה מקצועית מוכרת במוסד הנמצא תחת פיקוח קפדני, שקיבל את הרישיונות הרשמיים לעסוק בתחום. 
  • התמחות – כדאי לבדוק מהן ההתמחויות של הקבלן שבחרתם, בכדי לוודא שהוא אכן בקיא בנושא ההריסה והפינוי. ישנם קבלנים המתמחים בעבודות שלג וגימור, בניית בריכות, הרחבת מבנים ועוד. בדיוק כמו שלא הייתם בוחרים בחשמלאי לביצוע עבודות האינסטלציה בבית, כך לא תתפשרו על קבלן מקצועי!
  •  וותק וניסיון – מובן שלא כדאי לבחור בקבלן שלא מחזיק ביותר מידי ניסיון, ובטח כזה שלא התנסה עדיין בפרויקטים בסדר גודל כמו זה שאתם זקוקים ממנו לסיוע. בקשו המלצות מלקוחות ויזמים שעבדו יחד עם הקבלן ויוכלו להעיד על מקצועיותו, ואל תפחדו לשאול את כל השאלות שמטרידות אתכם.
  • תקשורתקבלן הריסה ופינוי הוא גורם שעימו אתם עומדים לעבוד באופן צמוד למשך תקופה לא קצרה, כך שכדאי מאוד שהתקשורת ביניכם תהיה טובה עד כמה שאפשר; יש הבדל עצום בין אנשי מקצוע תקשורתיים ובעלי יחסי אנוש טובים, ובין כאלו שאמנם עושים עבודה מעולה, אבל גורמים לכם להרגיש שאין לכם על מי לסמוך.

 

מחויבות מלאה אליכם

 אי אפשר להיכנס לעבודה מול קבלן הריסה ופינוי בלי ליצור חוזה מעוגן ורשמי המפרט את כל האלמנטים הקריטיים להצלחת הפרויקט וסיומו בזמן. בין היתר כדאי מאוד לציין לוחות זמנים, העברת תשלומים נוחה, מה הדדליין ומה קורה במידה והקבלן לא עומד בו, מה בדבר פינוי הפסולת לאחר ההריסה ומהי השיטה הטובה ביותר לביצוע ההריסה באופן בטוח. כשכל פרטי המידע יהיו כתובים וברורים שחור על גבי לבן, אתם תוכלו להיות בטוחים שהעבודה עומדת להתבצע על הצד הטוב ביותר וכי יש לכם עוגן ששומר עליכם במידה והקבלן לא יעמוד במילתו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים