חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורך דין תאונות עבודה- כל מה שצריך לדעת

 

במידה ונפגעתם או נפצעתם במסגרת העבודה שלכם, גם אם זה לא היה פיזית במקום העבודה עצמו, אבל בהקשר של העבודה וביצוע מטלות העבודה- חשוב שתדעו שיש לכם זכויות. זכויות מהותיות ומשמעותיות שלא תמיד המעסיק כמו גם הגורמים המוסדיים ימהרו לספק לכם מבלי דרישה כדין

 

במידה ונפגעתם או נפצעתם במסגרת העבודה שלכם, גם אם זה לא היה פיזית במקום העבודה עצמו, אבל בהקשר של העבודה וביצוע מטלות העבודה- חשוב שתדעו שיש לכם זכויות. זכויות מהותיות ומשמעותיות שלא תמיד המעסיק כמו גם הגורמים המוסדיים ימהרו לספק לכם מבלי דרישה כדין. זאת אומרת שגם אם אתם מודעים אבל לא פעלתם בצינורות המקובלים ובדרכים הנכונות על מנת לקבל את הזכויות הללו, הרי שהסיכוי לממש אותן בפועל הוא נמוך ביותר.

עורך דין תאונות עבודה הוא גורם אקוטי במימוש ומיצוי מלוא הזכויות המגיעות לאדם ונחוצות לו כל כך בשעת חולשה. ראשית חשוב להקפיד שאת התהליך, מראשיתו עד כמה שניתן, ילווה עורך דין תאונות עבודה, אבל חשוב לא פחות הוא שעורך הדין המדובר יהיה בעל הניסיון הנחוץ על מנת לנהל את המקרה על הצד הטוב ביותר שאפשרי.

כמובן שככל שהשלב שבו יכנס עורך הדין יהיה מוקדם יותר כך גם הניהול אבל גם ההימנעות מטעויות משמעותיות תהיה בשיאה וזאת הבנה חשובה של התהליך. זאת הסיבה שבגללה בדיוק כמו חברת ביטוח, עורך דין שמתמחה בתאונות עבודה ויוכל ללוות את התהליך בצורה האופטימלית.

מיצוי פיצויים, ימי מחלה ושיפוי ביטוחי

עורך דין מיומן ילווה את התהליך החל משלב תביעת ימי מחלה בעקבות התאונה דרך תביעת פיצויים בגין התאונה עצמה ועד למפגש עם הועדה של ביטוח לאומי אשר בפני עצמה מהווה חוויה מכשילה בהגדרה.

חשוב להדגיש שבמקרה זה הניסיון משמעותי כי ביכולתו להכריע בדבר התנהלות מקדמת או כזו שלא. למרבה הצער אין מדובר בתהליכים טבעיים שמקבלים על התובע בשעותיו הקשות ביותר, אלא דווקא להפך. המפגש עם המערכות הסוציאליות הוא מפגש קשה, לוחמני ודורסני ובהעדר ליווי מקצועי שילווה את הפרט ויגן עליו ועל האינטרסים שלו, הרי שאלו עתידים להידרס במחי כף יד.

על מנת להבטיח את הזכויות הבסיסיות שמגיעות לכם חשוב להתנהל באופן מושכל, אבל מעבר לזה, עצם הנוכחות של עורך דין בתהליך והבנתה של המערכת שמעורב בתהליך עורך דין, כבר ממקם את הלקוח במצב אחר לחלוטין. חשוב להבין שלא מדובר במותרות. תאונת עבודה נושאת בחובה השלכות הרות גורל גם ברמת ההשתכרות המידית והעתידית של הנפגש וויתור על תביעת תאונת עבודה משמעותה גרימת נזק מידי אישי שאי אפשר באמת לספוג אותו. כמובן שבמקרים שבהם מדובר על אובדן כושר עבודה חומרת המצב הופכת רבה הרבה יותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים