חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פריסטייל ליברה 2 - לשלוט בסוכרת בצורה אופטימלית 

 

סוכרת, או בשמה המקצועי Diabetes mellitus, היא אחת המחלות הנפוצות ביותר, וגורם מספר 4 לתמותה אחרי מחלות לב וסרטן. ארגון הבריאות העולמי נוהג לחלק את הסוכרת לשני סוגים עיקריים: סוכרת מסוג 1 שנקראת בלשון העם סוכרת נעורים או סוכרת התלויה באינסולין, וסוכרת סוג 2, המכונה גם סוכרת מבוגרים, סוכרת שאיננה תלויה באינסולין, וכוללת את רוב המקרים, כמו גם סוכרת הריון

 

סוכרת, או בשמה המקצועי Diabetes mellitus, היא אחת המחלות הנפוצות ביותר, וגורם מספר 4 לתמותה אחרי מחלות לב וסרטן. ארגון הבריאות העולמי נוהג לחלק את הסוכרת לשני סוגים עיקריים: סוכרת מסוג 1 שנקראת בלשון העם סוכרת נעורים או סוכרת התלויה באינסולין, וסוכרת סוג 2, המכונה גם סוכרת מבוגרים, סוכרת שאיננה תלויה באינסולין, וכוללת את רוב המקרים, כמו גם סוכרת הריון. אין ספק שהחולים במחלה מתמודדים בצורה יומיומית עם השלכותיה, והקושי היומיומי אשר ניצב בפני כל חולי הסוכרת הוא שמירה על איזון רמות הסוכר בגוף. אז איך עושים זאת בצורה נכונה, ואיך הסנסור החדשני פריסטייל ליברה 2 יכול לסייע? המשיכו לקרוא.  

על המורכבות של איזון הסוכר לחולי סוכרת 

כאמור, חולי סוכרת חווים תופעות של ירידה או עליה בערכי הסוכר בדם. כל חולה סוכרת צריך לנטר את עצמו באופן קבוע על מנת להמנע ממצבי קיצון שעשויים להיות מסוכנים, ולצרוך או להמנע מפחמימות וסוכרים בהתאם. ישנם שני מצבי קיצון עיקריים

היפרגליקמיה - מצב בו רמות הסוכר בדם עולה בצורה דרסטית ומסוכנת, כאשר הנזקים של היפרגליקמיה מתבטאים בעיקר בטווח הרחוק כנזקים מצטברים, וכוללים פגיעה בעיניים, בכלי דם היקפיים, בכליות ועוד. יחד עם זאת, רמות סוכר חריגות לאורך זמן יכולות להיות מסוכנות גם בטווח המיידי, ולהוביל למצב המכונה חמצת קטוטית.  

היפוגליקמיה - מצב בו רמות הסוכר בדם יורדות בצורה דרסטית לרמה מסוכנת. הסכנה העיקרית והמיידית במצב של היפוגליקמיה היא אובדן הכרה ואפילו מוות, במידה ולא ניתן טיפול מתאים ומהיר.

פריסטייל ליברה 2 להמנעות ממצבים מסוכנים  

התפתחות הטכנולוגיה הרפואית בשנים האחרונות הפכה את ניטור הסוכר בקרב חולי סוכרת לפשוטה וקלה הרבה יותר. בעבר חולי סוכרת נאלצו לדקור את עצמם באצבע עשרות פעמים ביום באמצעות מכשיר המכונה גלוקומטר. המכשיר מאפשר קריאת רמות הסוכר באמצעות טיפת דם קטנה, ונותן תוצאות מדויקות להפליא. בשנים האחרונות נכנסו לשימור הסנסורים, אשר מאפשרים בדיקה של רמות הסוכר בדם באופן רציף ללא דקירות כלל. פריסטייל ליברה 2 הוא פיתוח טכנולוגי חדשני שיובא לארץ לאחרונה על ידי חברת גפן מדיקל. למעשה מדובר בסנסור אשר בודק את רמות הסוכר באופן רציף כל 5 דקות, ועושה זאת באמצעות דגימה של הנוזל הבינתאי. פריסטייל ליברה 2 מורכב משני חלקים עיקריים: חיישן וקורא. החיישן עצמו מחובר לגוף למשך כ - 14 יום באמצעות מחט דקה, ומתקשר עם הקורא אן עם האפליקציה החכמה בטלפון הסלולרי, באמצעותם ניתן לראות את הנתונים. פריסטייל ליברה 2 הוא חיישן עמיד במים, בעל רמת דיוק מצויינת, אשר מתריע במקרים של חריגה ברמות הסוכר. ההתראות שמקבל הסוכרתי במקרים של עליה או ירידה ברמות הסוכר אשר מאפשרות טיפול מהיר, לצד הנוחות שבבדיקת רמות הסוכר בדם ללא דקירות, מאפשרות איזון טוב יותר, ושמירה על ערכי סוכר תקינים לאורך זמן.   

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים