חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אגם בדק בית וליקויי בנייה

 

שירותי בדק בית הם ההשקעה הכי טובה שאותה בעלי דירות ובתים יכולים לעשות. במאמר הבא נסביר למה שירות כזה חשוב גם בדירות ישנות וגם בבתים חדשים, מה בדיוק הוא כולל וממי כדאי לתאם אותו

 

 המטרה של בדק בית היא לגייס בעלי מקצוע אובייקטיביים ומומחים שינסחו חוות דעת מבוססת בנוגע לנכס מסוים. מטבע הדברים, חוות הדעת נכתבת על ידי מהנדסים שמכירים את התחום ויודעים מה לבדוק. לאחר בדיקה מקיפה של הנכס, מהנדסים ובעלי מקצוע יכולים לנסח חוות דעת בעלת תוקף משפטי לכל דבר ועניין. כמו כן, חוות הדעת שמנוסחת על ידי בעלי המקצוע נשענת על שורה ארוכה של הוכחות ובהן צילומים ממצלמה תרמית, תיעוד של הנכס מבפנים ומבחוץ, תוכניות בנייה ועוד.

היתרונות של בדק בית

השירות שניתן על ידי חברת בדק בית הוא כיום אחת ההשקעות החשובות ביותר עבור בעלי דירות ובתים. למרות הנושא של בדק בית מחיר ועלויות, מדובר על השקעה משתלמת מאוד. יתרה על כך, כיום ברור ששירות שכולל בתוכו ביקורת מבנים או בדיקת ליקויי בנייה יכול להיות רלוונטי עבור דירות חדשות לא פחות מאשר עבור דירות ישנות.

למה בכלל צריך לבדוק בית חדש?

בדיקת דירה מקבלן חייבת להתבצע על ידי גורם חיצוני שאינו קשור אליו. כאן נכנסת לתמונה חברת בדק בית, שמעסיקה מומחים ומהנדסים ויש לה את הניסיון והכלים הרלוונטיים. כאשר מתאמים שירות של בדיקת דירה חדשה, יודעים מה איכות העבודה שבוצעה על ידי הקבלן והאם הוא עמד בהתחייבויות שלו. אם חלילה מגלים בעקבות בדיקת ליקויי בניה פערים מסוימים בין התוכנית המקורית לבין מה שבוצע בפועל – ניתן להגיש תביעה ולדרוש מהקבלן לממן בעצמו את הליקויים והתיקונים.

סוגים של ליקויי בנייה בדירות חדשות

עוד דרך טובה להבין את החשיבות של בדיקת דירה מקבלן על ידי שירותי בדק בית של חברה חיצונית ומקצועית היא להצביע על ליקויי הבנייה הנפוצים. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר ליקויי בנייה שחוזרים על עצמם בהמון דירות חדשות ובהם בעיות איטום, נזילות מים, בידוד תרמי לקוי, קרינה אלקטרומגנטית, מפתחים לא מיושרים, רצפה עקומה ועוד. יתרה על כך, יש לפעמים ממצאים שמעידים על כשל חמור בתכנון של המבנה ועל ליקויים שמסכנים חיי אדם. 

קנית בית? זה הזמן להזמין אותנו

אגם בדק בית וליקויי בנייה תעזור לך לדעת מה באמת שווה הנכס שקנית או תכננת לקנות. בין אם מדובר על דירה ישנה או חדשה, אנו מתחייבים לכתוב עבורך דוח מפורט עם ממצאים מלאים. ברכישת דירה חדשה, אנו נסייע לך להתנהל מול הקבלן ונספק דוח קביל בבית משפט. ברכישת דירה ישנה, שירותי בדק בית יעזרו להתמקח ולהשיג מחיר שמתאר במדויק את ערך הנכס. 

נכתב באדיבות: אגם בדק בית

צילום: PIXABAY

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים