חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המדריך לבחירת ראשי דיו למדפסת

 

בואו ללמוד כל מה שחשוב לדעת על בחירת ראשי דיו למדפסות

 

אין ספק שמדפסת היא אחד מהפרטים השימושיים ביותר בחיינו, שכן אנו כל הזמן זקוקים להדפסת מסמכים שונים, בין אם למטרות עבודה, לימודים או הדפסת ציורים לצביעה כדי להעסיק את הילדים. ואם יש לכם מדפסת, בבית או בעסק, אז אתם בטח יודעים שהמדפסת לא יכולה להדפיס ללא ראש דיו. בדיוק כמו שמכונת הקפה לא שימושית ללא קפסולות, כך גם המדפסת אינה שימושית בלי ראשי הדיו.

מה זה ראש דיו?

ראש דיו למדפסת מכיל את הדיו (הצבע) הנחוץ לשם ההדפסה על הדפים, והוא יכול להיות שחור-לבן או צבעוני. וכאשר אנו שולחים דפים להדפסה במדפסת, אז ההדפסה למעשה נעשית בזכות ראשי הדיו. וכך גם כאשר אנו משתמשים במדפסת לצורך צילום מסמכים או סריקתם, לעיתים ישנו שימוש בדיו.

איך לבחור ראש דיו למדפסת?

לרוב, החברה שמשווקת את המדפסת שלכם, תייצר ותשווק גם ראשי דיו המיועדים עבור אותה מדפסת. הסיבות לכך הן לא רק שיווקיות, אלא גם טכניות ופרקטיות, וזאת שכן כדי לבצע התאמה מושלמת ומרבית בין ראשי הדיו למדפסות, רצוי שהם ייוצרו על ידי אותה החברה.
כך בעצם כאשר אתם רוכשים ראש דיו של חברה אחרת מזו של המדפסת שלכם, ייתכן שראש הדיו בכלל לא יתאים למדפסת. כלומר, אולי לא תצליחו בכלל להכניס את ראש הדיו למדפסת, או שתצליחו להכניס את ראש הדיו, אך מכיוון שגודלו אינו מתאים – הוא יגרום לנזק למנגנוני המדפסת והיא עלולה להתקלקל ולהפסיק לעבוד.
מסיבה זו, כאשר אתם בוחרים ראש דיו למדפסת, חשוב שתשימו לב, קודם כל, שהוא מיוצר על ידי אותה חברה כמו המדפסת שלכם.

שיקול נוסף בעת בחירת ראשי למדפסת – הוא כמובן הצבע לו אתם זקוקים בעת ההדפסה. כלומר, האם אתם צריכים רק מסמכים עם דיו שחור, או שאתם רוצים להדפיס רק מסמכים צבעוניים, או אולי גם וגם. בהקשר זה, כדאי לדעת שברוב המקרים ראשי דיו שחורים יהיו זולים יותר מראשי דיו צבעוניים.
ולכן, ההמלצה היא לרכוש גם ראשי דיו שחורים וגם צבעוניים, כדי שתוכלו להדפיס גם בשחור-לבן וגם בצבע, אך כדאי לנסות לחסוך בראש הדיו הצבעוני, ורצוי להעדיף להדפיס מסמכים בשחור לבן – אם אתם רוצים לחסוך בהוצאותיכם על ראשי דיו למדפסת.

היבט חשוב נוסף בעת בחירת ראשי דיו, הוא החנות ממנה אתם רוכשים, וזאת שכן יש לכך השפעה רבה על מידת שביעות הרצון שלכם מהרכישה. כדי להיות בטוחים שתקנו ראשי דיו איכותיים ומקוריים, כדאי לקנות ראשי דיו למדפסת רק מחנות ותיקה ומוכרת, המתמחה בנושא, כמו אופיס דיפו, איתה אתם תמיד יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים